Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sanırım Rayliegh karakterini sevmemde ki sebep Big Boss olabilir. Benziyorlar da tipleri, huyu suyu.


Unutulur mu be

Bu arada dakika 2.20'yi açıp bakınca Snake reyizin gözlem hakisi belli oluyor :D
Ahaha abi bende benzetiyordum ray reise hep rayleigh diyince aklıma hep mgs geliyordu niyeyse tek düşünen benim sanıyordum böyle. En üzücü olay mgs 5 teki Ocelotun karizmanın tepesine çıkıp ama aynı zamanda çok boş konuşmayan ciddiyetli bir karaktere dönüşmesi oldu benim için :( Big boss zaten hiç konuşmuyordu malum olaydan ötürü. kojimanın yazmadığı ne kadar belliydi olan konuşma sahnelerini de Mgs den etkilenmiştir belki de oda bilemeyiz :D Mgs nin etkisinde kalan çok film dizi oyun manga var aslında sonuçta mgs de kendi yerli malları japon malı oda reis oradan buradan topladığı bilinen bir gerçek :D
 
Ahaha abi bende benzetiyordum ray reise hep rayleigh diyince aklıma hep mgs geliyordu niyeyse tek düşünen benim sanıyordum böyle. En üzücü olay mgs 5 teki Ocelotun karizmanın tepesine çıkıp ama aynı zamanda çok boş konuşmayan ciddiyetli bir karaktere dönüşmesi oldu benim için :( Big boss zaten hiç konuşmuyordu malum olaydan ötürü. kojimanın yazmadığı ne kadar belliydi olan konuşma sahnelerini de Mgs den etkilenmiştir belki de oda bilemeyiz :D Mgs nin etkisinde kalan çok film dizi oyun manga var aslında sonuçta mgs de kendi yerli malları japon malı oda reis oradan buradan topladığı bilinen bir gerçek :D
Metal Gear Solid 1986 yılında başlayan bir seri ve hem oyun dünyasını, hem film dünyasını ve dediğin gibi anime/manga dünyasını da derinden etkilemeyi başaran, bir çok eserde esinlenmeleri ve göndermeleri olan bir efsane.

Hideo Kojima gerçekten bir dahi bu başka bir konu.

Oyunu bilmeyen arkadaşlar için şöyle özetleyebiliriz; özel güçleri bulunmayan çaylak bir askerin, zamanla tüm dünyadaki en tehlikeli insan haline gelmesi.

Not:
İster internetten aratıp okuyun istersen youtube'dan izleyin. Görüp görebileceğiniz en yaratıcı ve en zekice senaryolar arasında top 10'dadır Metal Gear Solid evreni.
 
Dark Souls iyi gidiyor. Crystal Sage'i fazla zorlanmadan yendim. Endurance 20 oldu. Dex'e vermeye devam ediyorum ama bir sıkıntı var. Bir elimde yüzde yüz fiziksel hasar bloklayan kalkanım, diğer elimde uchigatanam ile devam ediyorum. Fakat dexe fazla abandım seviye yükseltirken. Sanırım dex dual wield için daha iyiymiş. Kılıç kalkanla devam ederken dex vermeye devam edeyim mi sizce?
Crystal sage'i sorcerer bi karakterin eline kılıç versen bile yenersin sevinme hemen :D diğer arkadaşın dediği gibi en kolay bosslardan biriydi o.

Dex karakteri için çift kılıç şart değil. Dex'e verdiğine pişman olma hemen. sharp gem kullanarak str silahlarını dex silahlarına çevirebilirsin. Hasarları normal hallerinden biraz düşük oluyor.
Bi tane dex ağırlıklı ultra great sword bile vardı. Dex'e verdin diye 1-2 silah tipi kullanmaya mecbur değilsin yani merak etme. Ama şuandan itibaren arttırdığın statları değiştirsen iyi olur sanırım.

Oynayış tarzına dikkat et. Eğer sık sık dodge yapıyorsan dex arttırmaya devam et. Önce korunup ardından vuruyorsan bundan sonra str arttırman gerekebilir.
Korunurken harcadığın yeşil bar ağır kalkanlarda daha düşük oluyor ve onlar için str lazım. Tabi hafif kalkanı upgrade ederek harcadığı yeşil barı düşürebilirsin. veya tehlikeli birini gördüğünde büyü kullanarak hafif kalkanı güçlendirirsen str'ye gerek kalmaz. O zaman Dex'e abanarak devam edebilirsin.

Battle art kullanmıyorsan katana'nın önemi kalmıyor. Eğer katanayı çift elle tutmuyorsan daha iyi bi kılıç bul bence.

En başta aldığın çift kılıç da aynı şekilde battle art kullandığında çok iyi oluyor. Özellikle her saldırıda çok az can arttırmaya yarayan bi takı bulduğun zaman onunla beraber baya iyi oluyor.
Küçük bıçakların dodge özelliği de baya iyi. Kendi yuvarlanma özelliğinle birleştirirsen kimse yakalayamaz seni.

Yani dex silahlarında battle art'lara dikkat et. Eğer sadece R1 ve R2 kullanıyorsan str silahları daha çok işine yarayabilir.
 
Bu kadar bahsi geçince oynasam mı oynamasam mı diye düşünen arkadaşlar için Metal Gear Solid'den bir trailer ve oyunun içinde geçen özlü sözlerden bazılarını buraya bırakıyorum. Bu şaheser (oyun desen değil çünkü) herkes tarafından bilinmelidir.


- Eğer kendinden şüphe edeceksen, seni burda terk edeceğim... Asla kendinden şüphe etme.Bırak bu seni daha da güçlü hale getirsin.

- Ben hiç kendimi gerçek anlamda canlı hissetmedim, taki bir ölünün yüzünü görene kadar.

- Savaş alanında doğdum.Savaş alanında büyüdüm.Silah sesleri, sirenler ve çığlıklar... benim ninnilerim bunlardı... Günden güne bizleri köpekler gibi avladılar. ... harabe sığınaklarımızdan sürüldük...Bu...benim hayatımdı. Her sabah ...uyanırdım ... aile ve arkadaşlarımdan birilerini daha yanımda ölmüş bulurdum. Sabah güneşini izlerdim...ve günün sonunda hayatta kalmak için dua ederdim. Dünyayı yönetenler bizim acımıza sırt çevirdiler. Fakat sonra ... o çıkageldi. Kahramanım... Saladin... Bütün bunlardan beni çekip çıkardı...

- Snake.. insanlar ölür. Fakat ölüm yenilgi değildir.

- İsminin savaş alanında hiçbir önemi yoktur. Bir hafta sonra kimsenin ismi kalmaz.

- Uzaydan bakarken gördüm... Dünya maviydi ve Tanrı yoktu.

- Kahramanlım yaşım bitti, ben kahramanım değilim, asla olmadım, asla da olmayacaktım. Ben sadece yaşlı bir katilim.
 
Bu kadar bahsi geçince oynasam mı oynamasam mı diye düşünen arkadaşlar için Metal Gear Solid'den bir trailer ve oyunun içinde geçen özlü sözlerden bazılarını buraya bırakıyorum. Bu şaheser (oyun desen değil çünkü) herkes tarafından bilinmelidir.


- Eğer kendinden şüphe edeceksen, seni burda terk edeceğim... Asla kendinden şüphe etme.Bırak bu seni daha da güçlü hale getirsin.

- Ben hiç kendimi gerçek anlamda canlı hissetmedim, taki bir ölünün yüzünü görene kadar.

- Savaş alanında doğdum.Savaş alanında büyüdüm.Silah sesleri, sirenler ve çığlıklar... benim ninnilerim bunlardı... Günden güne bizleri köpekler gibi avladılar. ... harabe sığınaklarımızdan sürüldük...Bu...benim hayatımdı. Her sabah ...uyanırdım ... aile ve arkadaşlarımdan birilerini daha yanımda ölmüş bulurdum. Sabah güneşini izlerdim...ve günün sonunda hayatta kalmak için dua ederdim. Dünyayı yönetenler bizim acımıza sırt çevirdiler. Fakat sonra ... o çıkageldi. Kahramanım... Saladin... Bütün bunlardan beni çekip çıkardı...

- Snake.. insanlar ölür. Fakat ölüm yenilgi değildir.

- İsminin savaş alanında hiçbir önemi yoktur. Bir hafta sonra kimsenin ismi kalmaz.

- Uzaydan bakarken gördüm... Dünya maviydi ve Tanrı yoktu.

- Kahramanlım yaşım bitti, ben kahramanım değilim, asla olmadım, asla da olmayacaktım. Ben sadece yaşlı bir katilim.
Gene de belirtmek lazım insanlar bu oyunu oynayıp bu muymuş dememeliler mgs dedikleri çünkü asıl efsane olanları kojimanın imzasını taşıyan eski mgs oyunları.
 
Phantom Pain var oynamıyorum, bi ona bakayım nasılmış :gamyon:
Sıkıcı. :( İlk 2-3 saat ulan ne efsane oyunmuş bea diyorsun ama sonrasında her şey değişiyor. Sürekli aynı şeyleri yapmaktan ciğeri soluyor adamın. Sırf MGS adı için bitirdim oyunu. Oynanış dinamikleri çok çok iyi ama yetmiyor işte tek başına.
 
MGS phantom pain diğer oyunlarının aksine hikaye yerine oynanış ağırlıklı bi oyun. Eski mgs fanları sevmez bu yüzden. Hikaye açısından çok istenen bi zamandan bahsediliyor sanılmıştı (big boss'un kötüleşmesi). Bambaşka bişey çıkınca insanlar büyük hayal kırıklığına uğradı.

Performans, çeşitlilik, oynanış mekaniği, yapay zeka konularında ayrı ligde bi oyun.
Oynanış ağırlıklı bi oyun da olsa Kojima etkisini hissettiriyor. Oyun ayrıntılarla dolu. Zaten aşırı masrafa sebep olduğu için kovuldu diye biliyorum.

Sade oyun sevenler sevmez. Sürekli aynı tarzda oynandığında canınız sıkılır. Oyun exploration için değil kamplara saldırmanın milyon çeşit yolu olduğu için ve kaynak toplayıp ordu kurmaya dayalı olduğu için open world yapıldı. Bu özellikleri kullanmayanlar baya sıkılır bu oyundan.
 
MGS phantom pain diğer oyunlarının aksine hikaye yerine oynanış ağırlıklı bi oyun. Eski mgs fanları sevmez bu yüzden. Hikaye açısından çok istenen bi zamandan bahsediliyor sanılmıştı (big boss'un kötüleşmesi). Bambaşka bişey çıkınca insanlar büyük hayal kırıklığına uğradı.

Performans, çeşitlilik, oynanış mekaniği, yapay zeka konularında ayrı ligde bi oyun.
Oynanış ağırlıklı bi oyun da olsa Kojima etkisini hissettiriyor. Oyun ayrıntılarla dolu. Zaten aşırı masrafa sebep olduğu için kovuldu diye biliyorum.

Sade oyun sevenler sevmez. Sürekli aynı tarzda oynandığında canınız sıkılır. Oyun exploration için değil kamplara saldırmanın milyon çeşit yolu olduğu için ve kaynak toplayıp ordu kurmaya dayalı olduğu için open world yapıldı. Bu özellikleri kullanmayanlar baya sıkılır bu oyundan.
Kojima kadar konamiye para kazandırmış adam yok ki pahalı tuttu diye oyun kovsunlar tek sebebi özgürlüğünü kısıtladılar adamın zaten konaminin çalışanlarına ne denle işkenceler yaptığı ortaya çıkmıştı kojima şimdi tamamen özgürüm dedi sonye geçtiğinde. Ve kojima tam tersi pek hissettirmedi bana kendini önce ki oyunlara nazaran detayın lafı bile geçmez bence bu oyunda ben hastane bölümünü oynarken aha burayı kojima yapmış dedim ama sonrasında bir daha hiç diyemedim. Kojima hiç bir zaman hikayeyi geri planda bırakacak biri değil çünkü kojimanın tamamlamadığı aşikar oyunu adamlar asıl oyunun başladığı chapterı silmişler ana senaryodan. Sadece fragmanı var onun yerine sürekli tekrar eden görevlerle doldurmuşlar ana senaryoyu ama aslında kojima oraları full farklı hikayeler sunan ana görevlerle doldururdu. Dediğim gibi oyun bir metal gear solid oyunu olarak kötü bir oyun ama bir oyun olarak çok güzel bir oyun ben oyunu oynarken çok zevk aldım ama mgs oyunu olarak göremedim hiç bir zaman. Birde şunu ekleyeyim unutmadan keşke sony ile çalışıyorken yeniden bir mgs oyunu yapma şansına erişebilse kojima tamamen kendi istediği şekilde şu yılların teknolojisiyle ama tabi konami de hakların çoğu.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık