Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Horizon Zero Dawn direkten dönmüş efsane oyun olabilirdi :artiz:
Firma ilk defa öyle bir açık dünya oyunu yaptı normalde o tarz oyunlar yapmıyorlardı İlk denemelerine göre gene iyi olmuş bence. Asıl olay ikinci oyunda olacak gibi zaten ilk defa denedikleri türlerde firmaların çoğu oyun ikinci oyunlarında zirveye çıkıyor genel de. Prince of persia iki ac 2 witcher 2 uncharted 2 gibi. Şimdi oyuncuların isteklerini ve şikayetlerini tek tek almışlardır ilk oyunla birlikte sony zaten önemsiyor bu tarz istekleri şikayetleri ikinci oyunda umarım efsane diyebileceğimiz bir oyun gösterirler bize.
 
Firma ilk defa öyle bir açık dünya oyunu yaptı normalde o tarz oyunlar yapmıyorlardı İlk denemelerine göre gene iyi olmuş bence. Asıl olay ikinci oyunda olacak gibi zaten ilk defa denedikleri türlerde firmaların çoğu oyun ikinci oyunlarında zirveye çıkıyor genel de. Prince of persia iki ac 2 witcher 2 uncharted 2 gibi. Şimdi oyuncuların isteklerini ve şikayetlerini tek tek almışlardır ilk oyunla birlikte sony zaten önemsiyor bu tarz istekleri şikayetleri ikinci oyunda umarım efsane diyebileceğimiz bir oyun gösterirler bize.
Oyun yeterince iyi aslında bazen daha iyi yapalım derken göz çıkartabiliyorlar. Sony işi biliyor :good:
 
Oyun yeterince iyi aslında bazen daha iyi yapalım derken göz çıkartabiliyorlar. Sony işi biliyor :good:
Oyunda ki en can sıkıcı nokta yakın dövüşün yetersizliği ve yan görevlerin boş olmasıydı biraz ama ikinci oyunda bunları düzeltirler umarım. Birde sadece hayvan düşmanlar yerine farklı hayal gücüyle oluşturulmuş makinelerde görürsek fena olmaz şöyle elinde kılıç taşıyan bir makineyle falan dövüşmek isterim.
 
Oyunda ki en can sıkıcı nokta yakın dövüşün yetersizliği ve yan görevlerin boş olmasıydı biraz ama ikinci oyunda bunları düzeltirler umarım. Birde sadece hayvan düşmanlar yerine farklı hayal gücüyle oluşturulmuş makinelerde görürsek fena olmaz şöyle elinde kılıç taşıyan bir makineyle falan dövüşmek isterim.
Bow'un rakibi etkileme efekti, ve çıkardığı ses çok yumuşaktı, daha sonra ikide bir yerden aldığım kızın boyutundaki silahlarla bir şeyler yapmaya çalışmak can sıkıcıydı. Silahların cephane çeşitliliği güzel olsa bile silah çeşitleri sarmadı. Sağlam bir tüfek olsa, yakın dövüş için bir kaç farklı seçenekli silah tipleri olsa fena olmazdı.

Artı söylediklerine katılıyorum makine hayvan oalyını aşamamışlar adam akıllı bir şey görmedik :bilmem:
 
Kafadan vurmadığım sürece sanki ok değil de elimle iğne atmışım gibi can almasa, yapay zeka daha iyi olsa, gizlilik çalılıktan çalılığa gitmekten ibaret olmasa, yakın dövüş daha iyi olsa, ok upgradeleri düzgün olsa, hikaye daha iyi olsa, fizik kuralları düzgün olsa, haritadaki nesnelere bi etkimiz olsa yani kısaca tamamen farklı bi oyun olsa horizon zero dawn düzgün bi oyun olabilirdi :D

Tadımlık olarak güzel bi oyundu. Hiç görmediğimiz robot dinozor fikrinden dolayı can sıkıcı da değildi. Ama abartılacak bi yönü yoktu bence. Açık dünyada 3-4 çeşit bitki ve spawn bölgelerinde rastgele ortaya çıkan düşmanlar dışında bişey olmadığından grafiklerin bu kadar iyi olması normal. Bu grafik seviyesine ulaşmak için feda ettikleri şeyler çok fazla.
 
Kafadan vurmadığım sürece sanki ok değil de elimle iğne atmışım gibi can almasa, yapay zeka daha iyi olsa, gizlilik çalılıktan çalılığa gitmekten ibaret olmasa, yakın dövüş daha iyi olsa, ok upgradeleri düzgün olsa, hikaye daha iyi olsa, fizik kuralları düzgün olsa, haritadaki nesnelere bi etkimiz olsa yani kısaca tamamen farklı bi oyun olsa horizon zero dawn düzgün bi oyun olabilirdi :D

Tadımlık olarak güzel bi oyundu. Hiç görmediğimiz robot dinozor fikrinden dolayı can sıkıcı da değildi. Ama abartılacak bi yönü yoktu bence. Açık dünyada 3-4 çeşit bitki ve spawn bölgelerinde rastgele ortaya çıkan düşmanlar dışında bişey olmadığından grafiklerin bu kadar iyi olması normal. Bu grafik seviyesine ulaşmak için feda ettikleri şeyler çok fazla.
Aslında söylediğin basitlikler benim hoşuma gitti, yapay zeka bütün oyunlarda sıkıntı, gizliliğin çalıdan çalıya gitmek olmasının yanına yapay zeka eklenince ıslık çal öldür olayı belki canını sıkmıştır olabilir :) Ama gizlilik ne kadar kötüyse iş bitiriciliği o kadar hoştu.

Okların etkisiz olması, hem attıkları hasar hem etki efekti açısından can sıkıcıydı. Geri kalanlar dediğim gibi hoşuma gitti en azından 50 tane farklı şey toplayıp aralarında boğulmadım.

Yay'a çeki düzen versinler olmadı bir tüfek eklesinler, gizlilik açısından ağaçları kullandırtsınlar bana yeter :gamyon:
 
Aslında söylediğin basitlikler benim hoşuma gitti, yapay zeka bütün oyunlarda sıkıntı, gizliliğin çalıdan çalıya gitmek olmasının yanına yapay zeka eklenince ıslık çal öldür olayı belki canını sıkmıştır olabilir :) Ama gizlilik ne kadar kötüyse iş bitiriciliği o kadar hoştu.

Okların etkisiz olması, hem attıkları hasar hem etki efekti açısından can sıkıcıydı. Geri kalanlar dediğim gibi hoşuma gitti en azından 50 tane farklı şey toplayıp aralarında boğulmadım.

Yay'a çeki düzen versinler olmadı bir tüfek eklesinler, gizlilik açısından ağaçları kullandırtsınlar bana yeter :gamyon:
İnsanların yapay zekası çok dandikti ama bazı makinelerin baya iyi yapay zekası vardı.
 
Aslında söylediğin basitlikler benim hoşuma gitti, yapay zeka bütün oyunlarda sıkıntı, gizliliğin çalıdan çalıya gitmek olmasının yanına yapay zeka eklenince ıslık çal öldür olayı belki canını sıkmıştır olabilir :) Ama gizlilik ne kadar kötüyse iş bitiriciliği o kadar hoştu.

Okların etkisiz olması, hem attıkları hasar hem etki efekti açısından can sıkıcıydı. Geri kalanlar dediğim gibi hoşuma gitti en azından 50 tane farklı şey toplayıp aralarında boğulmadım.

Yay'a çeki düzen versinler olmadı bir tüfek eklesinler, gizlilik açısından ağaçları kullandırtsınlar bana yeter :gamyon:
Açık dünyadan bethesda oyunları gibi 1000 çeşit materyal toplamayı beklemiyorum tabi. ama en azından dünyadaki bazı şeyleri kullanabilmek isterdim. En azından dragons dogma kadar olsa bu oyuna çok yakışırdı bence. Tırmanılamayan ağaçlara ok atıp meyve düşürmek falan güzel olurdu.
Ok yerine olta veya ağ kullanarak balık avlama, kuşlara kapan hazırlama falan da yakışırdı oyuna. Abartmadan birazcık survival eklense oyundaki yolculuk hissi artardı.

Görev ödülü için bile item bulamamışlar. Rastgele loot kutusu veriyor tüm görevler.
Azcık önem verseler bu dünyadan güzel fikirler çıkardı. Mesela patlayıcılara ve ağır silahlara abanmış bi kabile var. Onların görevini yapınca patlayan ok gibi şeyler yapmayı öğrenebilirdik. Makinelerle barışçıl olmaya çalışan gruba yardım ettiğimizde makineleri öldürmeden etkisiz hale getiren rope silahlarını yapmayı öğrenebilirdik falan. Bu şekilde karakterin bilgisi artardı. Durduk yere level atlayıp 1 çubuktan 10 yerine 20 ok yapmayı öğrenmekten daha iyi olurdu bence:D

Sade ama özenilmiş silah ve zırhlar yapsalar açık dünyayı da etkilerdi.
Mesela deliciliğe daha yatkın bi mızrak için matkap boynuzlu robotları avlayıp boynuzlarından mızrak yapabilirdik, veya ucu patlayıcılı mızrak alıp güçlü bi robota saplayıp içinde patlatabilirdik.

buz püskürtücü için timsah avlayabilirdik, güçlü oklar için bazı robotlarda bulunan özel iplerden kullanırdık falan. En azından elimdeki ok'ta bi emeğim olduğunu bilirdim. bunun yerine rastgele lootlar kullanarak trade yapıyoruz.

Ve karakterdeki focus özelliği sayesinde kimsenin yapamayacağı silahları bile yapardık belki. Karakteri herkesten ayıran özellik de o olurdu.

Gizlilik konusunda da ben assassins creed 3'teki orman gibi ağaçlardan inmeden dolaşabileceğimiz bölgeler falan bekledim. Thief oyunundaki gibi yükseğe rope arrow atıp tırmanabilme gibi özellikler de eklenebilirdi. Bu sayede gizlilik için bu tarz malzemeler harcamak lazımken direk dalmak için bomba taşıyıp kapıları yıkarak geçebilirdik. bu sayede RPG hissi verirdi oyunu.

Islığı da kullanmadım hiç. Hiç bi oyunda kullanmıyorum daha doğrusu. Oyunun zevkini kaçırıyor. Bu mekaniği düzgün kullandığını gördüğüm tek oyun phantom Paindi.

Ok çeşitlerini yay çeşitleriyle sınırlamasalar düzgün olurdu. Yaylar sadece güçlü, güçsüz, orta şeklinde ayrılsa ve hepsiyle her çeşit ok kullanılsa tam olurdu.
Zaten hafif ok ağır oktan 4 kat hızlıyken çeyreği kadar hasar veriyor. Bi farkları yok yani. Hız-güç arasındaki dengeyi upgradelerle ayarladıktan sonra hep aynı yayı kullandım ben. Ağır yayı full hız upgradeiyle modifiyelemiştim.
Sırf element kullanmak için yay değiştirmek can sıkmaya başladı benim için.

1 tane yay, 1 tane sapan ve 1 tane tüfek taşıma sınırımız olsa ve hepsini üzerimizde görsek çok güzel olurdu bence. Phantom pain gibi çeşitli durumlar için farklı loadoutlar ayarlardık.
 
İlk
Açık dünyadan bethesda oyunları gibi 1000 çeşit materyal toplamayı beklemiyorum tabi. ama en azından dünyadaki bazı şeyleri kullanabilmek isterdim. En azından dragons dogma kadar olsa bu oyuna çok yakışırdı bence. Tırmanılamayan ağaçlara ok atıp meyve düşürmek falan güzel olurdu.
Ok yerine olta veya ağ kullanarak balık avlama, kuşlara kapan hazırlama falan da yakışırdı oyuna. Abartmadan birazcık survival eklense oyundaki yolculuk hissi artardı.

Görev ödülü için bile item bulamamışlar. Rastgele loot kutusu veriyor tüm görevler.
Azcık önem verseler bu dünyadan güzel fikirler çıkardı. Mesela patlayıcılara ve ağır silahlara abanmış bi kabile var. Onların görevini yapınca patlayan ok gibi şeyler yapmayı öğrenebilirdik. Makinelerle barışçıl olmaya çalışan gruba yardım ettiğimizde makineleri öldürmeden etkisiz hale getiren rope silahlarını yapmayı öğrenebilirdik falan. Bu şekilde karakterin bilgisi artardı. Durduk yere level atlayıp 1 çubuktan 10 yerine 20 ok yapmayı öğrenmekten daha iyi olurdu bence:D

Sade ama özenilmiş silah ve zırhlar yapsalar açık dünyayı da etkilerdi.
Mesela deliciliğe daha yatkın bi mızrak için matkap boynuzlu robotları avlayıp boynuzlarından mızrak yapabilirdik, veya ucu patlayıcılı mızrak alıp güçlü bi robota saplayıp içinde patlatabilirdik.

buz püskürtücü için timsah avlayabilirdik, güçlü oklar için bazı robotlarda bulunan özel iplerden kullanırdık falan. En azından elimdeki ok'ta bi emeğim olduğunu bilirdim. bunun yerine rastgele lootlar kullanarak trade yapıyoruz.

Ve karakterdeki focus özelliği sayesinde kimsenin yapamayacağı silahları bile yapardık belki. Karakteri herkesten ayıran özellik de o olurdu.

Gizlilik konusunda da ben assassins creed 3'teki orman gibi ağaçlardan inmeden dolaşabileceğimiz bölgeler falan bekledim. Thief oyunundaki gibi yükseğe rope arrow atıp tırmanabilme gibi özellikler de eklenebilirdi. Bu sayede gizlilik için bu tarz malzemeler harcamak lazımken direk dalmak için bomba taşıyıp kapıları yıkarak geçebilirdik. bu sayede RPG hissi verirdi oyunu.

Islığı da kullanmadım hiç. Hiç bi oyunda kullanmıyorum daha doğrusu. Oyunun zevkini kaçırıyor. Bu mekaniği düzgün kullandığını gördüğüm tek oyun phantom Paindi.

Ok çeşitlerini yay çeşitleriyle sınırlamasalar düzgün olurdu. Yaylar sadece güçlü, güçsüz, orta şeklinde ayrılsa ve hepsiyle her çeşit ok kullanılsa tam olurdu.
Zaten hafif ok ağır oktan 4 kat hızlıyken çeyreği kadar hasar veriyor. Bi farkları yok yani. Hız-güç arasındaki dengeyi upgradelerle ayarladıktan sonra hep aynı yayı kullandım ben. Ağır yayı full hız upgradeiyle modifiyelemiştim.
Sırf element kullanmak için yay değiştirmek can sıkmaya başladı benim için.

1 tane yay, 1 tane sapan ve 1 tane tüfek taşıma sınırımız olsa ve hepsini üzerimizde görsek çok güzel olurdu bence. Phantom pain gibi çeşitli durumlar için farklı loadoutlar ayarlardık.
İlk deneyişleri bunu onu da göz önüne almak lazım misal ac 1 witcher 1 hepsi en zayıf oyunlardı sonra ki oyunlarda çağ atladılar eksiklikleri oyuncuların bildirilerini göze alarak bu da öyle olacaktır çünkü oyun seri olacak. Şimdi oyuncular çok şeyden şikayet ettiler oyun hakkında bunları tek tek inceleyeceklerdir. Serinin potansiyeli yüksek umarım ikinci oyunda kullanabilirler ben oyunu 40 saat oynadım ilk 30 saati keyif verdi son on saati bitsin diye oynadım gibi bir şey oldu. Ama dlc ana oyundan daha güzel olmuş atmosferi efsane olmuş kara bastığında ayak izin kalıyor falan bir de onu alacağım 15 saatlik oynanış varmış
 
Açık dünyadan bethesda oyunları gibi 1000 çeşit materyal toplamayı beklemiyorum tabi. ama en azından dünyadaki bazı şeyleri kullanabilmek isterdim. En azından dragons dogma kadar olsa bu oyuna çok yakışırdı bence. Tırmanılamayan ağaçlara ok atıp meyve düşürmek falan güzel olurdu.
Ok yerine olta veya ağ kullanarak balık avlama, kuşlara kapan hazırlama falan da yakışırdı oyuna. Abartmadan birazcık survival eklense oyundaki yolculuk hissi artardı.

Görev ödülü için bile item bulamamışlar. Rastgele loot kutusu veriyor tüm görevler.
Azcık önem verseler bu dünyadan güzel fikirler çıkardı. Mesela patlayıcılara ve ağır silahlara abanmış bi kabile var. Onların görevini yapınca patlayan ok gibi şeyler yapmayı öğrenebilirdik. Makinelerle barışçıl olmaya çalışan gruba yardım ettiğimizde makineleri öldürmeden etkisiz hale getiren rope silahlarını yapmayı öğrenebilirdik falan. Bu şekilde karakterin bilgisi artardı. Durduk yere level atlayıp 1 çubuktan 10 yerine 20 ok yapmayı öğrenmekten daha iyi olurdu bence:D

Sade ama özenilmiş silah ve zırhlar yapsalar açık dünyayı da etkilerdi.
Mesela deliciliğe daha yatkın bi mızrak için matkap boynuzlu robotları avlayıp boynuzlarından mızrak yapabilirdik, veya ucu patlayıcılı mızrak alıp güçlü bi robota saplayıp içinde patlatabilirdik.

buz püskürtücü için timsah avlayabilirdik, güçlü oklar için bazı robotlarda bulunan özel iplerden kullanırdık falan. En azından elimdeki ok'ta bi emeğim olduğunu bilirdim. bunun yerine rastgele lootlar kullanarak trade yapıyoruz.

Ve karakterdeki focus özelliği sayesinde kimsenin yapamayacağı silahları bile yapardık belki. Karakteri herkesten ayıran özellik de o olurdu.

Gizlilik konusunda da ben assassins creed 3'teki orman gibi ağaçlardan inmeden dolaşabileceğimiz bölgeler falan bekledim. Thief oyunundaki gibi yükseğe rope arrow atıp tırmanabilme gibi özellikler de eklenebilirdi. Bu sayede gizlilik için bu tarz malzemeler harcamak lazımken direk dalmak için bomba taşıyıp kapıları yıkarak geçebilirdik. bu sayede RPG hissi verirdi oyunu.

Islığı da kullanmadım hiç. Hiç bi oyunda kullanmıyorum daha doğrusu. Oyunun zevkini kaçırıyor. Bu mekaniği düzgün kullandığını gördüğüm tek oyun phantom Paindi.

Ok çeşitlerini yay çeşitleriyle sınırlamasalar düzgün olurdu. Yaylar sadece güçlü, güçsüz, orta şeklinde ayrılsa ve hepsiyle her çeşit ok kullanılsa tam olurdu.
Zaten hafif ok ağır oktan 4 kat hızlıyken çeyreği kadar hasar veriyor. Bi farkları yok yani. Hız-güç arasındaki dengeyi upgradelerle ayarladıktan sonra hep aynı yayı kullandım ben. Ağır yayı full hız upgradeiyle modifiyelemiştim.
Sırf element kullanmak için yay değiştirmek can sıkmaya başladı benim için.

1 tane yay, 1 tane sapan ve 1 tane tüfek taşıma sınırımız olsa ve hepsini üzerimizde görsek çok güzel olurdu bence. Phantom pain gibi çeşitli durumlar için farklı loadoutlar ayarlardık.
Phantom Pain var oynamıyorum, bi ona bakayım nasılmış :gamyon:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 4)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık