Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Silahı sopa olmasa alırdım bu maymunu. Çabuk sıkarmış gibi göründü bana. İndirim geldiğinde anlarım artık.

Bu yıl baya boş geçiyor. En güzel oyunlar ya dlc ya da erken erişimdeki yarım oyunlar.
 
Şuana kadar hangi sebep bilmiyorum ama bir sebepten dolayı hiç God Of War oynayasım gelmemişti. Bu hafta cuma akşamdan indirdim. Nasıl bir oyunmuş ya aralıksız bütün hafta sonum oyunla geçti neredeyse, çok güzel iş çıkarmışlar. Arkasından hemen Ragnarok'u da indiricem.
Tamamen sunumla ilgili.Oyun mekanikleriyle tabiki birçok oyuna ilham oldu benzer mekanikleri birçok firma kullanmaya çalışıyor ama asıl olay sunum.Öyle bir sunum yapıyorlarki oynarken gerçekten sen Kratos oluyorsun ve Atreus'un oğlun olduğunu da sana hissettiriyor.Çoğu oyunu başarısız yapan mekanikten çok sunum işini yapamamaları.Gow bunu çok iyi yapıyor.Müzikler olsun,karakterlerin işlenişi olsun,sinematiklerde karakterlerin oyunculukları inandırıcılıkları olsun oyundan daha ötesi bir deneyim sunuyor.Aynı şey Last of us da da var.Sony firmaları bu işi çok iyi yapıyor.
 
Sadece Çin etkisi değil. Bu sene çok durgun oyun piyasası. 2025 yılında da GTA 6 gelecek o sene de çok iyi oyunlar çıkmaz. 2026 yılına kadar kuru geçecek gibi görünüyor.
Oynayanların % 81.2 Çinli, bas baya Çin etkisi var. Oyunun kalitesi, dönemin durgun geçmesi farklı mevzular. Bu kadar yüksek oranla oynanma nedeni öncelikle Çin yapımı oyun olması ve Çinlilerin sahip çıkması.
 
Son düzenleme:
Wukong epey güzel olmuş bence. 4. bölüme geldim zaten 6 bölümmüş sanırım oyun. Dövüş mekanikleri ve boss savaşları beni fazlasıyla memnun etti. Yalnız harita tasarımı konusunda çuvallamışlar. Görünmez duvar muhabbeti cidden doğru. Gidebilecekmişsin gibi gözüken yerlere yürüyüp sonra görünmez duvarla karşılaşmak insanı yoruyor. Madem beceremediniz bari bir mini map ekleseydiniz köşeye de işimiz kolaylaşsaydı. Oyun ekibinden biri bu konu üzerinde çalıştıklarına dair bir paylaşım yaptı geçtiğimiz günlerde. Bir de bu oyuna Sekiro tarzı bir deflect sistemi çok iyi gidermiş be. Oyunda deflect yapmanın birkaç yolu var ama Sekiro'daki kadar kullanışlı değil.

Konuya gelecek olursak Batı'ya Yolculuk romanının sonrasında geçen kendi kurguladıkları bir hikaye yazmışlar. Doğru bir karar olmuş bence. Romanın orijinal hikayesi bin tane uyarlama ile yeterince kullanılmıştı zaten. Ben oyun boyu giriş kısmında bir şekilde güçlerini kaybeden Wukong'u yöneteceğiz sanıyordum o konuda yanıldığıma sevindim. Buda ile vs atan karakterle ufak tefek düşmanlarla cebelleşmek hoş olmazdı. Direkt farklı bir ana karakterimiz var. (Gerçi daha bitirmedim oyunu belki bu maymun Wukong'un reenkarnesi çıkar.) Çinlilerin bu oyuna bayılmasına şaşırmadım. Kültürlerine her alanda nüfuz eden 4 büyük kitaptan biri ile ilgili bu çapta bir oyun oynamak inanılmaz tatmin etmiştir insanları fakat oyunun sükse yapmasının tek sebebi de Çin'den gördüğü destek değil bence. Yılın oyunu unvanı için yarışabilecek çapta bir oyun olmuş ama yedirmezler gibi.

İşin özeti oyun epey güzel olmuş. Ara sahneler, diyaloglar ve akıcı dövüş mekanikleri ile başından kalkmadan oynattırıyor kendini. Bossların çoğu fromsoftware oyunlarına göre daha kolay geldi ama arada karşımıza sert kayalar da çıkıyor. Boss çeşitliliği de hoşuma gitti. Farklı ve hoş patternleri olan bosslar var. İnsanlarda bosssların donması gibi bir problem varmış. Bana 30 küsür saatte bir kez denk geldi. Sürekli olsa sinir bozucu olabilir cidden.
 
Wukong epey güzel olmuş bence. 4. bölüme geldim zaten 6 bölümmüş sanırım oyun. Dövüş mekanikleri ve boss savaşları beni fazlasıyla memnun etti. Yalnız harita tasarımı konusunda çuvallamışlar. Görünmez duvar muhabbeti cidden doğru. Gidebilecekmişsin gibi gözüken yerlere yürüyüp sonra görünmez duvarla karşılaşmak insanı yoruyor. Madem beceremediniz bari bir mini map ekleseydiniz köşeye de işimiz kolaylaşsaydı. Oyun ekibinden biri bu konu üzerinde çalıştıklarına dair bir paylaşım yaptı geçtiğimiz günlerde. Bir de bu oyuna Sekiro tarzı bir deflect sistemi çok iyi gidermiş be. Oyunda deflect yapmanın birkaç yolu var ama Sekiro'daki kadar kullanışlı değil.

Konuya gelecek olursak Batı'ya Yolculuk romanının sonrasında geçen kendi kurguladıkları bir hikaye yazmışlar. Doğru bir karar olmuş bence. Romanın orijinal hikayesi bin tane uyarlama ile yeterince kullanılmıştı zaten. Ben oyun boyu giriş kısmında bir şekilde güçlerini kaybeden Wukong'u yöneteceğiz sanıyordum o konuda yanıldığıma sevindim. Buda ile vs atan karakterle ufak tefek düşmanlarla cebelleşmek hoş olmazdı. Direkt farklı bir ana karakterimiz var. (Gerçi daha bitirmedim oyunu belki bu maymun Wukong'un reenkarnesi çıkar.) Çinlilerin bu oyuna bayılmasına şaşırmadım. Kültürlerine her alanda nüfuz eden 4 büyük kitaptan biri ile ilgili bu çapta bir oyun oynamak inanılmaz tatmin etmiştir insanları fakat oyunun sükse yapmasının tek sebebi de Çin'den gördüğü destek değil bence. Yılın oyunu unvanı için yarışabilecek çapta bir oyun olmuş ama yedirmezler gibi.

İşin özeti oyun epey güzel olmuş. Ara sahneler, diyaloglar ve akıcı dövüş mekanikleri ile başından kalkmadan oynattırıyor kendini. Bossların çoğu fromsoftware oyunlarına göre daha kolay geldi ama arada karşımıza sert kayalar da çıkıyor. Boss çeşitliliği de hoşuma gitti. Farklı ve hoş patternleri olan bosslar var. İnsanlarda bosssların donması gibi bir problem varmış. Bana 30 küsür saatte bir kez denk geldi. Sürekli olsa sinir bozucu olabilir cidden.
Güçlü bi aday var mı ki? Başka bi yılda kazanamazdı ama bu yıl olur belki.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 12)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık