Oto atakla kalkan almasından bahsetmedim. Cc atıp ultisini götürür, işlevsiz kalır tarzında konuştun ya ondan bahsettim. Misal Rell, Alistar gibi şampiyonlar adc'ye sadece tanklik sağlıyor bir noktada. Fakat Malzahar ve Karma karşısında o adc zaten dürtülmekten bir noktada pert oluyor.
Yani karşıda Lulu ve Seraphine banladiktan sonra kolay kolay kesemeyeceğin adc olmuyor. Denk gelirse, oyun adc falan atarsa ilerleyen dönem videosunu atarım buraya.
Açıklama ek olarak şunu ekleyim:
İyi malzahar oyuncusu zaten karşındakinin ultisini bozacak skili atmasını bekler. Ama bu sefer de karşısında ki iyi destek herosu o skilini bekletir, bu doğru. Ama malzahar da hesaba katılmayan şudur. İyi malzahar oyuncuları ultisini direkt atmak istemez zaten. Bu şekilde max hasara ulaşamazsın çünkü. Yani bu durumu malzahar avantajına dönüştürebiliyor. Nasıl mı? :
İlk e fulluyorsun bunu biliyoruz. Asıl hasar kaynağın e. E attın tam e nin süresi biterken q attın ve e yi resetledin. Bu süreçte zaten adc nin canının yarısı gidiyor. Diyelim karşıda nami var. Karşıdaki nami skilini hâla beklete dursun. Ama genelde panik yapıp atacaktır skilini. Sonra tekrar e biterken ultini atıp e ni resetliyorsun. Sonra e biterken tekrar e skilin geliyor ve tekrardan e atıyorsun. Hero belli bir yerden sonra sonsuz bir e atar hala geliyor yani. Ultini bozsa bile ultinin azami candan vuran altındaki alan bozulmuyor ve asıl hasarı vuracak olan e yi resetlemiş oluyor zaten. Bu yüzden bu komboda püf nokta q sunu dodgelamaktır.
Yani ultisini bozdun mu çöp diyebileceğin kadar useless değil demek istiyorum.
Malzahar metada olduğu zaman her oyun karşıma bazen 4 bazen 5 cıva alırlardı. Ama çok problem olmuyordu bu oyun tarzımdan dolayı.
Malzahar ın botda ki sıkıntıları daha başka. Midde ki eksiklerine artı olarak başka baska problemleri var. Ben çok beğenmiyorum ama oynayan var tabii.