Bu kez uzatabildiğim kadar uzattım. 37 saatte üçüncü kısmı da bitirdim. En az bu kısmın üstünde durmuşlar belli ki. Acayip yordu ve verdiği keyif de geçirttiği zamanın tersine daha düşüktü. Özellikle binaların içinde yaptığım dövüşler o kadar zordu ki. Katlar arası geçişler, ne nerede belli değil. Düşmanlar gelmiyor vs. Son dövüşte yapay zekâ o kadar yerlerdeydi ki şaşırdım gerçekten. Yanlarından geçip gittim ve onlar gidip çağırdığım müttefiklere saldırmayı tercih ettiler. Ben de toplamda 3 ya da 4 turda bitirdim son dövüşü.23 saatte ilk kısmı, 20 saatte de ikinci kısmı bitirdim. Oyun başladığında bana da ucu bucağı olmayacak bir kuyu gibi gözükmüştü ama söylendiği kadar içerik göremiyorum oyunda, en azından ilk oynamada. Tekrar tekrar oynayıp farklı karakterlerle farklı hikâyelere olanak sunuyor elbette ama ilk kısımdan 50 saatte, ikinci kısımdan 70 saatte falan nasıl çıkabilmiş bu insanlar? Gündelik hayatın bir parçası olup oturup yemek yiyerek falan mı vakit geçiriyorlar, onu anlayamadım işte.
Ben de hem yorduğundan hem görevler yarım hissettirdiğinden soğuyup bırakmıştım. 1 hafta geçmiş.Bu kez uzatabildiğim kadar uzattım. 37 saatte üçüncü kısmı da bitirdim. En az bu kısmın üstünde durmuşlar belli ki. Acayip yordu ve verdiği keyif de geçirttiği zamanın tersine daha düşüktü. Özellikle binaların içinde yaptığım dövüşler o kadar zordu ki. Katlar arası geçişler, ne nerede belli değil. Düşmanlar gelmiyor vs. Son dövüşte yapay zekâ o kadar yerlerdeydi ki şaşırdım gerçekten. Yanlarından geçip gittim ve onlar gidip çağırdığım müttefiklere saldırmayı tercih ettiler. Ben de toplamda 3 ya da 4 turda bitirdim son dövüşü.
Bu oyunu tekrar oynamayı düşünüyordum ama bu kısım o kadar yordu ki epey bir süre oynama imkânım kalmadı ne yazık ki. Yine de oynadığım en iyi oyunlardan biriydi. Şüphesiz ki yılın oyunu.
Ula öldür o karıyı.
Ölmüyormuş zaten. Öldürdüğüm halde act 3'te karşıma çıktı dirilebiliyormuş.
Bu sefer öldürdün değil mi? İksir atıp.
Sihirbaz=sorcerer, sehhar=warlock galiba. Ben ing oynadığımdan emin olamadım.Wyll sehhar sınıfında. Gale da büyücü. Kendin sihirbaz açmadıysan sınıf sıfırlamayla herhangi birisini sihirbaz yapabilirsin. Ben taktisyende oynuyorum daha zevkli oluyor. Bir yerden sonra orta seviye basit gelmeye başlıyor partin çok güçleniyor çünkü. Sihirbazda büyülerini modifiye etme özelliğin var. Olay şöyle aslında.
Büyücü çok fazla büyü biliyor ama hepsini seçemiyorsun zaten. Seçsen de büyü hanen sihirbazla aynı olduğundan bir anlamı kalmıyor.
Sihirbaz büyücü kadar büyü bilmez ama yaptığı büyüleri daha iyi yapar. Tek hedefli büyülerini iki kişiye atabilme, isabet oranını arttırabilme (özellikle bazı bosslara %30 la vurma şansın olduğundan isabet oranını arttırmayı seçiyorsun ve oran %70 e çıkıyor.) çabuk büyü ile bir turda iki kere büyü atabilme vs... yani baya op.
Sehharsa aralarında en az büyü bilen ve büyü hanesi aşırı az olan ama yaptığı büyüleri direkt 5. seviye yapan bir class. İlerleyen oyunda yine sihirbaz ya da büyücüyle de 1. seviye büyünü 5. seviye olarakta yapabildiğinden bana baya boş geliyor ama vardır bir numarası ben anlamamışımdır. Üçü arasında her zaman en op görülen sihirbaz ama.
Edit: büyücü harmony sihirbaz harry potter denilebilir. Büyücüler büyü okuluna gitmiş çalışkan kişiler çok fazla büyü bilirler. Sihirbaz gücünü kanından alır ve büyülerine hükmeder. Gücünü karizmadan aldığı için konuşmalarda falan iknası yüksek oluyor. Ana karakteri sihirbaz seçmek iyi oluyor o yüzden. Sehharda aynı şekilde karizmayı arttırınca büyüleri güçleniyor. Büyücü zekayla
Spell caster sınıfları arasında (sehhar, sihirbaz, büyücü) direkt en güçlüsü sihirbaz. Büyü hanesinin hem çok olması hem büyülerini modifiye etmesi, özellikle çabuk ve ikiz büyü, oyunu baya kırıyor. Erken oyunda belki sehhar her büyüsünü 5. seviye attığından daha güçlü olabilir ama geç oyunda tartışmasız bu. Ejder alt klanı seçersen, seçtiğin elementin direncini de yok sayıp önlem alınamaz güce dönüşüyorsun. Ana karakteri sihirbaz oynamakta ayrı güzel. Karizmadan güçlendiği için konuşmalarda da işe yarıyor.Sihirbaz=sorcerer, sehhar=warlock galiba. Ben ing oynadığımdan emin olamadım.
Sihirbaz konusunda haklıymışsın. Act 2'de sehhar'ı daha çok kullandım ama act 3'te sihirbaz gale'ı yanımdan ayırmıyorum artık. Çok güçlü ve eğlenceli oldu.
Kampta bi bard kölem var onun sayesinde bi kısa dinlenme daha yapabildiğim için sehhar'ı tercih ediyordum. iksirle beraber günde 15 kere falan beşinci seviye büyü atıyordu en son. Ama tek dövüşte max 3 büyü limiti olduğu için act 3'te zayıf kaldı.
Act 3'te sihirbaz çok güçlü oldu. Çift silah özelliği verdim 2 asa kullanıyor. Ikisinde de attığın büyüye spell slot kullandırtmama var. Bi de seçtiğin bi seviyede büyüyü yenileyen kolye var. Onu da sayarsak toplamda kendi büyü hakkıyla beraber 4 kere altıncı seviye büyü kullanabiliyor. Sihirbazlık puanlarıyla çift yapmayı, düşük seviye büyü puanlarını sihirbazlığa çevirmeyi falan katarsak 7-8 kere altıncı seviye büyü atabilmeye başladı. Eksik kalırsa parşomenler var. Tek başına temizleyebiliyor çoğu dövüşü.
Sorcerer'ın en güçlü caster olduğu bence de net. Bende oyunu kıran en büyük özelliği çift büyüyle haste atması oldu. Hem kendine hem savaşçıya haste veriyor. Savaşçı gidip ilk round'da 10 kere kılıç sallıyor. Benim ranger'ın da okunda haste var onu kullansa 7 ok da o atıyor. Bunu yapsan savaş direk bitiyor zaten.Spell caster sınıfları arasında (sehhar, sihirbaz, büyücü) direkt en güçlüsü sihirbaz. Büyü hanesinin hem çok olması hem büyülerini modifiye etmesi, özellikle çabuk ve ikiz büyü, oyunu baya kırıyor. Erken oyunda belki sehhar her büyüsünü 5. seviye attığından daha güçlü olabilir ama geç oyunda tartışmasız bu. Ejder alt klanı seçersen, seçtiğin elementin direncini de yok sayıp önlem alınamaz güce dönüşüyorsun. Ana karakteri sihirbaz oynamakta ayrı güzel. Karizmadan güçlendiği için konuşmalarda da işe yarıyor.
1 spell caster (alan temizliği, burst hasar, dps, kitle kontrol vs, ekipte mutlaka olmalı)
1 sup ( kendi tercihim yaşam alemi ruhban, tek turda tüm ekibin canını fullüyorsun)
1 yakın dövüş (hem tank hem dps, kendi tercihim paladin late game de saçma bir şey oluyor. En çok hasar bundan çıkıyor ama kamp daha çok yapman gerekiyor)
1 rogue/ranger karışımı (dövüş başında gafil avlama, birini aradan çıkarma, keşif yaparken kilit tuzak vs çözme)
En iyi partiler bu şekilde. Ekibin eksik olduğu bir şey kalmıyor.
Kendi partimde late game de taktisyende yenilmez olmuştum. Paladinim direkt boss katili, sihirbazımda tüm alanı yok ediyordu. Sup karakteri de tek turda can fullüyordu. Yaşam alemi alt sınıfı en çok can basan sınıf.
Sup olarak druid ya da ozanın ruhban kadar güçlü olacağına pek inanamıyorum ama onu da denemek istiyorum bir ara. Spell casterda sihirbaz sonrası başka bir şey tercih edemem. Bir ara tekrar oynadığımda dövüşçüyü tercih edicem. Güçlü bir multiclass yapmaya çalışırım onda.