Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Teori] Devil - D ve Devil Fruit

Teoriyi nasıl buldun?


  • Kullanılan toplam oy
    48
Yalnız Anka kuşu , T-Rex gibi eski çağlardan kalma hayvanların zoan meyvesinin olması şeytan meyvelerinin çok eski olduğunu da gösteriyor olabilir yani sadece D.'lerin zamanında değil D.'lerden öncede ortaya çıkmış bir şeyde olabilir.
Anka kuşu One Piece evreninde de mistik. Yani var olmayan bir şey. Dolayısıyla örnek alınan bir şey olamaz.
 
Luffy'nin davranışları kimi zaman Garp'a, Ace'e kimi zaman da Roger'a benzetiliyor. Bu bağlamda eğer Lastik meyvesi kendisini dediğin gibi biri yaptıysa Garp ve Roger'ın da Luffy'e benzer tavırları olmaması gerekiyor gibi. Bir çok noktada teorine katılıyorum ama bu noktada pek değil. Benim ayrı bir teorim var, Roger'ın kız kardeşi Luffy'nin annesi. Benzerlikler bu yüzden geliyor gibi.
 
Devil olayı fazla basit gibi gelse de olabilir. Meyvenin kişinin karakterini değiştirmede rol oynaması mümkün ve mantıklı geldi. Aslında şeytan meyvelerinin işleyişine dair Beyazsakal'a ait çok önemli bir konuşma var bence.

''Aynı Roger'ın isteğini sürdürenler olduğu gibi Ace'in isteğini sürdüren biri de ortaya çıkacak.''

Sonra bakıyoruz ki Sabo Ace'in meyvesini yemiş. Ace'in isteği Sabo'da vücut buluyor. Yani diğer bir deyişle Ace'in isteğini mera mera no mi biliyor. Meyve kullanıcılarının iradesi ve istekleri meyvelere bir parça da olsa kazınıyor ve yerleşiyor gibi bir mantık kurulabilir. Şeytan meyveleri yok olmadıkça nesilden nesile aktarılan bu irade, istek sirkülasyonu da yok olmayacak. Beyazsakal'ın bir cümlesi daha var konuyla ilgili:

''Onun soyunu kurutsan bile alevlerinin sönmesi mümkün değil.''

Bu ancak meyvelerin varlığı ve meyvelerin iradeyi ve istekleri taşıması ile mümkün olmaz mı ?

Naruto'daki bijuu olayı One Piece'te karşımıza şeytan meyveleri ile çıkıyor. Şeytan meyvelerinin de bir adı, bir ruhu var. Hatta seçim hakları bile var. Bijuu'ların da bir ruhu ve bir adı var. Hatta Kurama'nın, Madara'nın kendisini kullanmasındansa Naruto'nun kendisini kullanmasını tercih ettiği bir sahne de var. Yani bijuu'ların da bir seçim hakkı var.

Bijuu'lar serbest kaldıktan sonra birinin içine mühürlenmek istemezler. Özgür olmak isterler.

Şeytan meyvesi kullanıcısı öldükten sonra dünyayı terk etmemek için insanların yediği meyvelere tutunur. Böylece daimi olarak yaşam döngüsünü sürdürmek ister. Bu döngünün işleyişi de malum:


Yani bu noktada D. ler şeytan meyvelerinin üreticisi olabilir gerçekten. Böylece istekleri soya bağlı olmaksızın nesilden nesile geçebilecek. Ve dediğin gibi D. ler ''Devil-Demon'' olarak anılıyorlarsa bu da meyvelerin neden ''şeytan meyvesi'' adı altında toplandıklarının da bir açıklaması olabilir.
 
''Aynı Roger'ın isteğini sürdürenler olduğu gibi Ace'in isteğini sürdüren biri de ortaya çıkacak.''

Sonra bakıyoruz ki Sabo Ace'in meyvesini yemiş. Ace'in isteği Sabo'da vücut buluyor. Yani diğer bir deyişle Ace'in isteğini mera mera no mi biliyor. Meyve kullanıcılarının iradesi ve istekleri meyvelere bir parça da olsa kazınıyor ve yerleşiyor gibi bir mantık kurulabilir. Şeytan meyveleri yok olmadıkça nesilden nesile aktarılan bu irade, istek sirkülasyonu da yok olmayacak.
Tayfasından birinin intikamını almak için Dünyanın bir ucundan diğerine giden ve karşısında kardeşini öldüren adam yatıyor olmasına rağmen "Size kin beslemiyorum." diyen adam arasında ki benzerliği gösterir misin? Zira ben hiç göremedim.
''Onun soyunu kurutsan bile alevlerinin sönmesi mümkün değil.''

Bu ancak meyvelerin varlığı ve meyvelerin iradeyi ve istekleri taşıması ile mümkün olmaz mı ?

Beyazsakal orada şöyle diyor; "Roger'ın iradesini taşıyanlar, şimdi Ace'in iradesini de taşıyacaklar. Kan bağı kaybolsa da, ateşleri kaybolmayacak." Eğer meyve ile taşınan bir durum olsa Roger ile Ace'in iradesini taşıyan kişi aynı olmazdı.
 
Tayfasından birinin intikamını almak için Dünyanın bir ucundan diğerine giden ve karşısında kardeşini öldüren adam yatıyor olmasına rağmen "Size kin beslemiyorum." diyen adam arasında ki benzerliği gösterir misin? Zira ben hiç göremedim.


Beyazsakal orada şöyle diyor; "Roger'ın iradesini taşıyanlar, şimdi Ace'in iradesini de taşıyacaklar. Kan bağı kaybolsa da, ateşleri kaybolmayacak." Eğer meyve ile taşınan bir durum olsa Roger ile Ace'in iradesini taşıyan kişi aynı olmazdı.
Ee aynı değil ki zaten ?
 
Beyazsakal orada şöyle diyor; "Roger'ın iradesini taşıyanlar, şimdi Ace'in iradesini de taşıyacaklar. Kan bağı kaybolsa da, ateşleri kaybolmayacak." Eğer meyve ile taşınan bir durum olsa Roger ile Ace'in iradesini taşıyan kişi aynı olmazdı.
Ace'in iradesi neydi acaba söyler misin? Şimdi dedik tamam meyve kullanıcının karakterini değiştiriyor amenna fakat bu demek değil ki zekasını da değiştiriyor. Ace'in neden öldüğü belli, gururuna yediremediği tahrik edici hareketlere hemen atladığı için. Sabo ise zeki neyin ne olduğunu kavrıyor. Bak Sabonun Dressrosadan ayrılırken söylediği lafların Ace ile benzerliğini Zoro vurguluyor. Ayrıca Sabo Luffy'i Burgessten korurken Luffy'i artık ben koruyacağım! diyor.
Gene Karasakal korsanlarının hedefinde olan Luffy'i abisi kurtarıyor.
 
Luffy'nin davranışları kimi zaman Garp'a, Ace'e kimi zaman da Roger'a benzetiliyor. Bu bağlamda eğer Lastik meyvesi kendisini dediğin gibi biri yaptıysa Garp ve Roger'ın da Luffy'e benzer tavırları olmaması gerekiyor gibi. Bir çok noktada teorine katılıyorum ama bu noktada pek değil. Benim ayrı bir teorim var, Roger'ın kız kardeşi Luffy'nin annesi. Benzerlikler bu yüzden geliyor gibi.
Annesi zaten başlı başına muamma.

Devil olayı fazla basit gibi gelse de olabilir. Meyvenin kişinin karakterini değiştirmede rol oynaması mümkün ve mantıklı geldi. Aslında şeytan meyvelerinin işleyişine dair Beyazsakal'a ait çok önemli bir konuşma var bence.

''Aynı Roger'ın isteğini sürdürenler olduğu gibi Ace'in isteğini sürdüren biri de ortaya çıkacak.''

Sonra bakıyoruz ki Sabo Ace'in meyvesini yemiş. Ace'in isteği Sabo'da vücut buluyor. Yani diğer bir deyişle Ace'in isteğini mera mera no mi biliyor. Meyve kullanıcılarının iradesi ve istekleri meyvelere bir parça da olsa kazınıyor ve yerleşiyor gibi bir mantık kurulabilir. Şeytan meyveleri yok olmadıkça nesilden nesile aktarılan bu irade, istek sirkülasyonu da yok olmayacak. Beyazsakal'ın bir cümlesi daha var konuyla ilgili:

''Onun soyunu kurutsan bile alevlerinin sönmesi mümkün değil.''

Bu ancak meyvelerin varlığı ve meyvelerin iradeyi ve istekleri taşıması ile mümkün olmaz mı ?

Naruto'daki bijuu olayı One Piece'te karşımıza şeytan meyveleri ile çıkıyor. Şeytan meyvelerinin de bir adı, bir ruhu var. Hatta seçim hakları bile var. Bijuu'ların da bir ruhu ve bir adı var. Hatta Kurama'nın, Madara'nın kendisini kullanmasındansa Naruto'nun kendisini kullanmasını tercih ettiği bir sahne de var. Yani bijuu'ların da bir seçim hakkı var.

Bijuu'lar serbest kaldıktan sonra birinin içine mühürlenmek istemezler. Özgür olmak isterler.

Şeytan meyvesi kullanıcısı öldükten sonra dünyayı terk etmemek için insanların yediği meyvelere tutunur. Böylece daimi olarak yaşam döngüsünü sürdürmek ister. Bu döngünün işleyişi de malum:


Yani bu noktada D. ler şeytan meyvelerinin üreticisi olabilir gerçekten. Böylece istekleri soya bağlı olmaksızın nesilden nesile geçebilecek. Ve dediğin gibi D. ler ''Devil-Demon'' olarak anılıyorlarsa bu da meyvelerin neden ''şeytan meyvesi'' adı altında toplandıklarının da bir açıklaması olabilir.
Anlatmak istediğimi çok güzel anlatmışsın eline sağlık. Şahsen bana iradenin bir sonraki nesle geçmesi tamamen ruhsal bir seri olayı olması hiç cazip gelmiyor. Ortada somut gözle görülen bir şeyler olmalı diye düşünüyorum.
Meyveyi yiyen kullanıcıların ruhları, karakteri, isteği bir sonraki nesle bu meyveyi tüketen bir sonraki kişiye geçmesi daha mantıklı bence.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık