Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ds 2'nin dediğin gibi boss tasarımları o o kadar kötüydü ki ve çok zevksizdi ki sanki normal bir düşman ile dövüşüyormuşum hissiyatı veriyordu. İhtişamlı hissettirmiyordu hiç. Hele bu at arabası ve iskeletli bossu saymıyorum bile. Keza gemi içinde dövüştüğümüz yapışık ikizler. Boss diye saçma sapan şeyler karşımıza çıkarıyorlar. :D Ayrıca bossların çoğu çok hantal olmuş bence. Ds1'in de hantal bir oynanışı vardı ama düşmanlar ve bosslar bu kadar hantal değildi. Ds2'de maşallah boss saldıracak ama 1dk bekliyor. Bu yüzden baya basit kaçıyorlardı.

Ds2'de akılda kalıcı boss baya az.
Fume Knight, Sir Allone ve Sihn bayağı iyi ve zor düşmanlardı bence.
 
Fume Knight, Sir Allone ve Sihn bayağı iyi ve zor düşmanlardı bence.
Onlar Dlc bosslarıydı dimi. Dlc'yi kafamda dahil etmedim bir an nedense. :D

Adını hatırlayamadım şimdi Dlc'de bir boss daha vardı. Yanında 4 beyaz şövalyeyle gidiyorsun. O elemanın da dövüş tarzı zorlayıcıydı. Hızlı bir oynanışa sahipti ve bende şövalye buildiyle oynuyordum. Elimde Fume ultra greatsword vardı. Zaten Ds2 hantal oynanışa sahip olduğu için böyle düşmanlar daha zorlayıcı oluyordu. :D Ama ana oyunda böyle düşmanlar çok azdı. Final bossu ve Smelter Demon beni zorlamıştı sadece.

Zaten Dlc'ler belli ki tepki almışlar ki biraz daha eski oyuna yakın olmuş. Crown Of The Old King bana göre ana oyundan daha keyifliydi mesela.
 
2 kaplanlı boss fight(adını unuttum) açık ara serinin en kötüsü.
Dlc bossuydu o da galiba. Bir de o boss öncesi bonfire çok saçma bir yerde. O kadar yolu gidiyorsun, koşsan bile zaman alıyor ve geyikli garip düşmanlar çıkıyor. Sonuna da bu 2 düşmanı koymuşlar. Bir yenildin mi koş tekrar o kadar yolu :d
 
Dlc bossuydu o da galiba. Bir de o boss öncesi bonfire çok saçma bir yerde. O kadar yolu gidiyorsun, koşsan bile zaman alıyor ve geyikli garip düşmanlar çıkıyor. Sonuna da bu 2 düşmanı koymuşlar. Bir yenildin mi koş tekrar o kadar yolu :d
Aynen öyle.Sırf o yüzden yapmamıştım zaten.Zor olduğu için değil,amelelikti.
 
Onlar Dlc bosslarıydı dimi. Dlc'yi kafamda dahil etmedim bir an nedense. :D

Adını hatırlayamadım şimdi Dlc'de bir boss daha vardı. Yanında 4 beyaz şövalyeyle gidiyorsun. O elemanın da dövüş tarzı zorlayıcıydı. Hızlı bir oynanışa sahipti ve bende şövalye buildiyle oynuyordum. Elimde Fume ultra greatsword vardı. Zaten Ds2 hantal oynanışa sahip olduğu için böyle düşmanlar daha zorlayıcı oluyordu. :D Ama ana oyunda böyle düşmanlar çok azdı. Final bossu ve Smelter Demon beni zorlamıştı sadece.

Zaten Dlc'ler belli ki tepki almışlar ki biraz daha eski oyuna yakın olmuş. Crown Of The Old King bana göre ana oyundan daha keyifliydi mesela.
Ana oyundaki Dark Lurker, Nashandra ve Vendrick de iyi düşmanlardı bence.
 
Aynen öyle.Sırf o yüzden yapmamıştım zaten.Zor olduğu için değil,amelelikti.
Aynısından bir de Ds1'de vardı. Bu Bed of Chaos bossu. Bir de öyle bir boss ki belli bir yerde zıplaman gerekiyor. Doğru yerde zıplayamadığım için ölüp o kadar yolu tekrar gidiyordum, yine doğru zamanda zıplayamayıp ölüyordum :d
 
Aynısından bir de Ds1'de vardı. Bu Bed of Chaos bossu. Bir de öyle bir boss ki belli bir yerde zıplaman gerekiyor. Doğru yerde zıplayamadığım için ölüp o kadar yolu tekrar gidiyordum, yine doğru zamanda zıplayamayıp ölüyordum :d
Dört kere boşluğa düşüp öldüm onda ben, hıncımı yolda giderken heykellerden çıkarıyordum.
 
Ds 2'nin dediğin gibi boss tasarımları o o kadar kötüydü ki ve çok zevksizdi ki sanki normal bir düşman ile dövüşüyormuşum hissiyatı veriyordu. İhtişamlı hissettirmiyordu hiç. Hele bu at arabası ve iskeletli bossu saymıyorum bile. Keza gemi içinde dövüştüğümüz yapışık ikizler. Boss diye saçma sapan şeyler karşımıza çıkarıyorlar. :D Ayrıca bossların çoğu çok hantal olmuş bence. Ds1'in de hantal bir oynanışı vardı ama düşmanlar ve bosslar bu kadar hantal değildi. Ds2'de maşallah boss saldıracak ama 1dk bekliyor. Bu yüzden baya basit kaçıyorlardı.

Ds2'de akılda kalıcı boss baya az.
Kısaca iki üç örnek verecek olursam Ds1 de Boss olmayan ve yoldan geçerken kestiğimiz Titanite Demon bile Ds'2 deki birçok Boss'a takla attırır
Ds2'de ise bizim tıfıl Najka Boss olarak geçiyor
Heleki Prowling Magus and Congregation'un Boss olarak geçmesi...
Dark Souls 1 de yoldan geçerken kestiğimiz The Channeler bile daha güçlü ve tasarım olarak Prowling Magus'dan çok daha iyi

Sonra Ds2'deki Old Dragonslayer'in Ds1'deki Ornstein'in birebir çakması olması veya Covetous Demon'un Star Wars'daki jabba the hutt'dan bile hallice daha kötü olması.
Gibi gibi diye sıralasam upuzun bir liste çıkar ortaya. Maalesef hiç oturup özenilmemiş. Bunun sebebi o sıralar Miyazaki'nin Bloodborne üzerinde çalışması mı bilmiyorum.
Dlc'leri saymazsak Ancient Dragon ve Dungeon'daki Darklurker hoşuma giden tek bosslardı. Mytha ve Dear Freja da fena değildi ortalamaydı onlar da.
 
Dört kere boşluğa düşüp öldüm onda ben, hıncımı yolda giderken heykellerden çıkarıyordum.
Bir de yolu da çok uzun. Koca yolu dev canavarla savaşmadan koş, ağaç dallarından yürü. Sonra o garip ateşli heykelleri geç. Sonra gel o zıplama anında doğru zamanda zıplama tuşuna basamadan düş ki analog hafif kaydığında gidiyorsun hemen. Zıplama mekaniği sadece gizli yerlere, eşyalara ulaşmak için var aslında ama boss'a koymayı kim akıl ettiyse çok harika iş yapmış. Sağolsun :D

Bir de kesmeden ilerlemek uzun sürüyor. Düşmanları kesip gitsen daha da dert. Çok fazla o ateş saldırısı yapan heykeller çıkıyor. Kesmeyi deneyince çok vakit alıyor. :D

Ana oyundaki Dark Lurker, Nashandra ve Vendrick de iyi düşmanlardı bence.
Dark Lurker zordu ama tasarımı kötüydü. Nashandra'yı biraz beğenmiştim ben. Son bosstu galiba o. King Vendrick ise bence çok kolay ve basit bir bossdu. Aşırı hantal, her saldırısını yaparken beklemesi yüzünden çok rahat yeniliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık