Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kısaca iki üç örnek verecek olursam Ds1 de Boss olmayan ve yoldan geçerken kestiğimiz Titanite Demon bile Ds'2 deki birçok Boss'a takla attırır
Ds2'de ise bizim tıfıl Najka Boss olarak geçiyor
Heleki Prowling Magus and Congregation'un Boss olarak geçmesi...
Dark Souls 1 de yoldan geçerken kestiğimiz The Channeler bile daha güçlü ve tasarım olarak Prowling Magus'dan çok daha iyi

Sonra Ds2'deki Old Dragonslayer'in Ds1'deki Ornstein'in birebir çakması olması veya Covetous Demon'un Star Wars'daki jabba the hutt'dan bile hallice daha kötü olması.
Gibi gibi diye sıralasam upuzun bir liste çıkar ortaya. Maalesef hiç oturup özenilmemiş. Bunun sebebi o sıralar Miyazaki'nin Bloodborne üzerinde çalışması mı bilmiyorum.
Dlc'leri saymazsak Ancient Dragon ve Dungeon'daki Darklurker hoşuma giden tek bosslardı. Mytha ve Dear Freja da fena değildi ortalamaydı onlar da.
Titanite Demon hem tasarım olarak hem de bossun dövüş tarzı olarak on basar çoğu bossa Ds2'de bana göre. Ben ilk oynamaya başladığımda türe hiç aşinam olmadığı için bu düşmanı görünce şok olmuştum. Oynarken en zorlandığım şey gibi gelmişti. Sonra Blightown'a gidip kaybolunca bıraktım oyunu. Anlamamıştım hiç bir şeyi. :D

Ben Ds2 - Ds3 - Ds- 1 şeklinde oynadım. Sonra bazılarını tekrar tekrar oynadığım oldu. Ds2 ilk oynadığım souls oyunu oynayınca baya etkileyici gelmişti fakat diğer souls oyunlarını oynadıktan sonra tekrar Ds2 oynadım ve aşırı sırıttı oyun. Mekan tasarımları olsun, düşman tasarımları olsun kötü gelmişti baya. Mesela keşfetmeye hiç itmiyordu oyun. Çünkü oyun bulacağın her şeyi gözüne sokuyordu. Bazı mekanlarda değişiyordu büyük olduğu için fakat geniş mekanlar çok fazla olmayınca az dolaşsan her ekstra itemi bulabiliyorsun. Gözünden hiç bir şey kaçmıyor. Ayrıca Lifegem olayı tamamen hile gibi bir şey. Can sorunun hiç olmuyor bosslara karşı. Majula bunu satan herif geldiğinde sınırsız satıyor. :D

Ayrıca o Old Dragonslayer - Twin Dragonriders kadar basit boss görmedim. Kalkan alıp etrafına dönmeye başladığın hasar almadan bile yenebiliyorsun. Bu taktikle çoğu bossu rahat yeniyorsun. Bu yüzden tekrar oynadığımda kalkansız oynadım :D

Miyazaki iyi yapmış o zaman Bloodborne için uğraşmakla. Öyle bir şaheseri oynayamazdık yoksa.
 
Son düzenleme:
Şu anki laptopumla anca tetris falan oynarım herhalde. Tamir ettireyim dedim tamirci ciddiye bile almadı. Oyun dünyam bu kadar ama office programlarını çatır çatır açar. Eskiden wordde bir kağıt tutacağı figürü vardı. Ona tıklayarak oyun oynayabiliyordun. Benim pc artık bir tek onu oynatır.
 
Bir de yolu da çok uzun. Koca yolu dev canavarla savaşmadan koş, ağaç dallarından yürü. Sonra o garip ateşli heykelleri geç. Sonra gel o zıplama anında doğru zamanda zıplama tuşuna basamadan düş ki analog hafif kaydığında gidiyorsun hemen. Zıplama mekaniği sadece gizli yerlere, eşyalara ulaşmak için var aslında ama boss'a koymayı kim akıl ettiyse çok harika iş yapmış. Sağolsun :D

Bir de kesmeden ilerlemek uzun sürüyor. Düşmanları kesip gitsen daha da dert. Çok fazla o ateş saldırısı yapan heykeller çıkıyor. Kesmeyi deneyince çok vakit alıyor. :D


Dark Lurker zordu ama tasarımı kötüydü. Nashandra'yı biraz beğenmiştim ben. Son bosstu galiba o. King Vendrick ise bence çok kolay ve basit bir bossdu. Aşırı hantal, her saldırısını yaparken beklemesi yüzünden çok rahat yeniliyor.
Vendrick'in tasarımı yeter.
 
Dizinin tam olarak nesinden esinlenecekler? İkisi de zaten kitap serisinden uyarlanan eserler. Dizi bu evrene ten renginden farklı bir şey kattı da, onu mu oyuna ekleyecekler?
Detaylar henüz belli değil ama Cd Projekt bunu Temmuz ayında Netflix dizisinden esinlenerek yeni içerikler sokacağını belirterek duyurmuştu.
Artık oyuna Siyah Elf mi sokarlar veya Geralt'ın atı Roach'ı albino mu yaparlar bilemiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 7)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık