Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Baldur’s gate’in eski oyunlarını da oynamadım da 3 baya farklı diye biliyorum. Pause’lu aksiyon değil miydi eski baldur? Bunda sıra tabanlıya geçmişler.
Ama divinity gibi güzel skill combo’larının olduğu bi oyun da değil, persona gibi beyinsiz ama görsel şölen olan bi oyun da değil benim gördüğüm kadarıyla.

ben her oyunda RNG’den nefret ederim. Bu oyunu rng’nin babası yaptıkları geçen yılki trailer’da belliydi. Onu görünce takip etmemiştim bile ben.
Diyalog bile rng lan. İstediğim kadar charisma kas bildiğin zar atıyor oyun ve ona göre ikna edip etmeyeceğin belli oluyor.

istediğin kadar kendini iyi pozisyona sok, skill harca, silaha element koy vs. Rakibe vurma ihtimalin anca %80-90 oluyor. 2-3 vuruşta ölebildiğin için 1 sıranın boşa gitmesi bildiğin öldüğün anlamına geliyor. Kazanıp kazanmaman becerine değil, stratejine değil oyunun merhametine kalmış. Dünyanın en saçma şeyi.
masada zar atarak oynanan dnd oyunlarının bilgisayar oyununu yapmışlar.
 
Baldur’s gate’in eski oyunlarını da oynamadım da 3 baya farklı diye biliyorum. Pause’lu aksiyon değil miydi eski baldur? Bunda sıra tabanlıya geçmişler.
Ama divinity gibi güzel skill combo’larının olduğu bi oyun da değil, persona gibi beyinsiz ama görsel şölen olan bi oyun da değil benim gördüğüm kadarıyla.

ben her oyunda RNG’den nefret ederim. Bu oyunu rng’nin babası yaptıkları geçen yılki trailer’da belliydi. Onu görünce takip etmemiştim bile ben.
Diyalog bile rng lan. İstediğim kadar charisma kas bildiğin zar atıyor oyun ve ona göre ikna edip etmeyeceğin belli oluyor.

istediğin kadar kendini iyi pozisyona sok, skill harca, silaha element koy vs. Rakibe vurma ihtimalin anca %80-90 oluyor. 2-3 vuruşta ölebildiğin için 1 sıranın boşa gitmesi bildiğin öldüğün anlamına geliyor. Kazanıp kazanmaman becerine değil, stratejine değil oyunun merhametine kalmış. Dünyanın en saçma şeyi.
masada zar atarak oynanan dnd oyunlarının bilgisayar oyununu yapmışlar.
Bu yorumunu görünce yine aklıma Kingdom Come: Deliverance geldi. Kıçı kırık köylünün bana perfect parry atması falan.
 
Ben oynamadım, ancak birinci ve ikinci oyunun geliştiricileri bile oyunu beğenmemiş.
Şu an erken erişim olduğu için bir şey diyemeyeceğim; ama oyunu bir 10 saat tükettikten sonra tam olarak ne olduğunu anlarım.

Baldur’s gate’in eski oyunlarını da oynamadım da 3 baya farklı diye biliyorum. Pause’lu aksiyon değil miydi eski baldur? Bunda sıra tabanlıya geçmişler.
Ama divinity gibi güzel skill combo’larının olduğu bi oyun da değil, persona gibi beyinsiz ama görsel şölen olan bi oyun da değil benim gördüğüm kadarıyla.

ben her oyunda RNG’den nefret ederim. Bu oyunu rng’nin babası yaptıkları geçen yılki trailer’da belliydi. Onu görünce takip etmemiştim bile ben.
Diyalog bile rng lan. İstediğim kadar charisma kas bildiğin zar atıyor oyun ve ona göre ikna edip etmeyeceğin belli oluyor.

istediğin kadar kendini iyi pozisyona sok, skill harca, silaha element koy vs. Rakibe vurma ihtimalin anca %80-90 oluyor. 2-3 vuruşta ölebildiğin için 1 sıranın boşa gitmesi bildiğin öldüğün anlamına geliyor. Kazanıp kazanmaman becerine değil, stratejine değil oyunun merhametine kalmış. Dünyanın en saçma şeyi.
masada zar atarak oynanan dnd oyunlarının bilgisayar oyununu yapmışlar.
Kanka, hiç oynamadıysan denemeni tavsiye ederim. Her oyun sistemi, anca iyi emek verilmişse iyi bir sistemdir ve sende emek verip, keşfederek daha iyi oyun zevki yaşarsın. Bir de, "Ya ben oynamadım; ama yine de saçma" demek biraz komik bir değerlendirme olmadı mı? Çünkü Baldur's Gate şans faktörüde olsa da, şansını arttırabilecek itemler,büyüler vb. etkenler oluyor. bunlar oyunun baharatıdır. Ve oyunun dünyası sadece kombattan ibaret değil, bu oyunun dikkat gerektiren hikayeside vardır. ve her kombat anına kadar, ne kadar iyi hazırlıklı ya da ne kadar dikkatli olduğununda önemi vardır. Ki sıra tabanlı oyun görüldüğü gibi kolay da değildir. Ha önceki Baldur's Gate sistemini çok beğenirim; ama şu anki yenilikleri iyi gibi. Sadece benim oynayıp ileriki zamanlarda nasıl bir oyun olduğunu oynayıp bilmem gerekir.
 
Bu yorumunu görünce yine aklıma Kingdom Come: Deliverance geldi. Kıçı kırık köylünün bana perfect parry atması falan.
O oyundan nefret ettim... oyunun hikayesi güzel, combat zor; ama orjinal. Bunlar oyunun artı yönleri; lakin oyundan tiksinmemin sebebi ise, harita dizaynı, yan görevler, aşırı gereksiz detaylar. Bir oyun bu kadar uğraştırmaz. Hem combat zor ve çözmesi uzun zaman alıyor. Hem harita çok büyük ve keşfedilme hissiyatını yok ediyor. Tamam bu oyunun fanı olan insanları anlıyorum; Çünkü bende hardcore Mount and Blade oyuncusuyum. Ben bu oyunu oynadım ve detaylarla boğuldum... Şöyle: Karakteri bir özelliğini geliştirirken, bazı mekanikleri de tamamlaman gerekiyor. hah işte sırf o mekaniği tamamlaman için yol kat ediyorsun, bunda sonra ne yapacağınıda unutuyorsun, sonra ellerini başının arasına alıp, bu gibi aşırı derin detayların gereksiz olduğunu farkediyorsun. Sonrası oyunu tamamlamadan soğumaya geçiyorsun.
Her iyi uyarlanan mekaniği severim; ama eğer mekanikler amaçsızca tekrarlıyorsa, ben oyundan soğurum. Ki bitiremediğim için üzüldüğüm oyunlardan biridir.
 
Bunu defalarca yazdım sıra tabanlı dövüş sistemi oyun dünyasının kanseridir. Divinity ve Baldur's Gate serileri tam benim kalemim oyunlar olmasına rağmen bu Allah'ın belası, oyuncuyla billur geçen saçma salak sistem yüzünden sittin sene oynamayacağım oyunlardır mesela. Aksiyon içeren oyunlarda dövüş sistemini oyuncunun tam anlamıyla hakim olacağı ve reaksiyon göstereceği şekilde tasarlayacaksın. Ds serisi BB, Nioh vb oyunlarda kontrol tamamen sendedir ama yaptığın her hareket aynı zamanda bir stratejinin de ürünüdür zaten. Düşünmeden bodoslama dalan rastgele skill atan adam gte gelir. Türe daha yakın bir örnek olarak Poe'yi sayabiliriz mesela. Yapacağın bu kadar basit işte. Sıra tabanlı sistemin evveliyatını seveyim diyerek konuyu kendi adıma kapatıyorum. Arada bir denk geldikçe sövmek güzel oluyor sadece.
 
Bunu defalarca yazdım sıra tabanlı dövüş sistemi oyun dünyasının kanseridir. Divinity ve Baldur's Gate serileri tam benim kalemim oyunlar olmasına rağmen bu Allah'ın belası, oyuncuyla billur geçen saçma salak sistem yüzünden sittin sene oynamayacağım oyunlardır mesela. Aksiyon içeren oyunlarda dövüş sistemini oyuncunun tam anlamıyla hakim olacağı ve reaksiyon göstereceği şekilde tasarlayacaksın. Ds serisi BB, Nioh vb oyunlarda kontrol tamamen sendedir ama yaptığın her hareket aynı zamanda bir stratejinin de ürünüdür zaten. Düşünmeden bodoslama dalan rastgele skill atan adam gte gelir. Türe daha yakın bir örnek olarak Poe'yi sayabiliriz mesela. Yapacağın bu kadar basit işte. Sıra tabanlı sistemin evveliyatını seveyim diyerek konuyu kendi adıma kapatıyorum. Arada bir denk geldikçe sövmek güzel oluyor sadece.
Baldur's Gate'in sıra tabanlıya geçmesini bende istemezdim. Oyunun dünyası değişiyor bildiğin; ama evvelden beri sıra tabanlı olup, aynı kimlikte devam eden oyunlara haksızlık ediyorsun. Sıra tabanlı oyunlardan zevk alan bir kitle var. Buna ben de dahilim, her oyun aynı mekanikte tasarlansaydı ohooooo işimiz var.... Tembel sıra tabanlı oyunlara karşıyım; ama Divinity gibi mekaniği iyi becermiş oyunlar var.
 
Baldur's Gate'in sıra tabanlıya geçmesini bende istemezdim. Oyunun dünyası değişiyor bildiğin; ama evvelden beri sıra tabanlı olup, aynı kimlikte devam eden oyunlara haksızlık ediyorsun. Sıra tabanlı oyunlardan zevk alan bir kitle var. Buna ben de dahilim, her oyun aynı mekanikte tasarlansaydı ohooooo işimiz var.... Tembel sıra tabanlı oyunlara karşıyım; ama Divinity gibi mekaniği iyi becermiş oyunlar var.
Örnek verdiğim oyunların tamamı mekanik olarak birbirinden ayrılıyor. Hepsinin kendine has farklı yönleri var ve hepsi de iyi. Kötü olan bir şeyi böyle başladık böyle gidelim kafasıyla yapmamalarını tercih ederim ben ama sevene bir şey diyemem. Ben Pokemon oyunlarına da sürekli sallarım ama seven milyonlar var. Zevkler renkler işte
 
Bunu defalarca yazdım sıra tabanlı dövüş sistemi oyun dünyasının kanseridir. Divinity ve Baldur's Gate serileri tam benim kalemim oyunlar olmasına rağmen bu Allah'ın belası, oyuncuyla billur geçen saçma salak sistem yüzünden sittin sene oynamayacağım oyunlardır mesela. Aksiyon içeren oyunlarda dövüş sistemini oyuncunun tam anlamıyla hakim olacağı ve reaksiyon göstereceği şekilde tasarlayacaksın. Ds serisi BB, Nioh vb oyunlarda kontrol tamamen sendedir ama yaptığın her hareket aynı zamanda bir stratejinin de ürünüdür zaten. Düşünmeden bodoslama dalan rastgele skill atan adam gte gelir. Türe daha yakın bir örnek olarak Poe'yi sayabiliriz mesela. Yapacağın bu kadar basit işte. Sıra tabanlı sistemin evveliyatını seveyim diyerek konuyu kendi adıma kapatıyorum. Arada bir denk geldikçe sövmek güzel oluyor sadece.
Homm 3 oynadın mı, çok eski bir sıra taban oyunudur. Benim hoşuma giden tek sıra tabanlı oyun serisidir ayrıca.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 3)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık