Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Açık dünya kısmın da atmosferi ekledim sadece. Yalandan açık dünyası olduğu çok belli Ac'nin. Origins'in rezalet ötesiydi hele. Yan görevler birbirinin aynısıydı ve sana zorla yaptırması yüzünden kanser ediyordu beni ama ana görev tasarımları eskiye nazaran daha iyiydi bence. Boss dövüşleri olsun, bazı görev tasarımları olsun, farklı hissettiriyordu. Valhalla'da şu an oyunun başlarındayım ama Origins'e göre bu daha da iyi geldi. Gayet keyif alıyorum. Revelations'a kadar olan oyunlarında her 3 görev sonrası birini takip et kalabalığa karış, çatılardan adam kovala, gizli suikast yap görevleri çıkıyordu hep.

Valhalla'da özel yeteneklerin çeşitliliği olması ve farklı silahların oynanışta değişiklik göstermesi bence en azından keyifli kılıyor oynamasını. Sekiro gibi kendince deflect sistemi de getirmişler. Zorunlu yan görev yapma ihtiyacını kaldırmışlar. Mecbur bırakmıyor seni level aldırmak için. Bazı hatalarından kurtulmuşlar ve oyunu keyifli kılabilmişler. Benim büyük beklentim olmadı AC oyunlarından ama beklediğimi bulunca gayet keyif almaya başladım Valhalla'dan. Origins'i çok zorla bitirmiştim. Hikayeye kendimi vermişken ilerlemek için bana zorla yan görev yaptırmaya başlayınca bütün keyfim kaçmıştı. Oyundan acayip soğumuştum.

Rpg için, yan görevler için hiç beklentide olmadım Valhalla'da ve Ac oyunlarında. Bu ihtiyacımı New Vegas'da, Witcher'da çokça kez giderdim. Biraz da oyundan ne beklediğine bağlı. Benim beklentim farklıydı Ac oyunlarından hep.
Her AC oyununu oynadım. 2. ve 3. oyun hariç hepsinde de aynı şeyi yaşadım. İlk 2-3 saaat güzel ve umut verici iken, ondan sonraki süreç gittikçe daha sancılı olmaya ve oyunu bırakacak noktaya getirdi. Bıraktıklarım da oldu hatta.
 
Her AC oyununu oynadım. 2. ve 3. oyun hariç hepsinde de aynı şeyi yaşadım. İlk 2-3 saaat güzel ve umut verici iken, ondan sonraki süreç gittikçe daha sancılı olmaya ve oyunu bırakacak noktaya getirdi. Bıraktıklarım da oldu hatta.
3. oyunu oynamadığım için bilmiyorum fakat 2. oyununda bir farkı yok ki. 2.oyunun bana göre en büyük artısı geçtiği dönem ve hikaye anlatımı. Onun haricinde bayık görevlerle dolu. Her 2 görevde kalabalığa karış, adamı takip et gibi görevler. Dövüş sistemi de sağ tuş counter yap adamı kes. Bundan ibaret. Dönemine göre gayet keyifli oyunlardı ve bende oynadığımda baya keyifle oynadım fakat aynı formulü tekrar tekrar oynayınca insan bırakma noktasına geliyor diğer oyunlarda.

Ezio'nun hikayesini sevdiğim için 3lemeyi keyifle oynamıştım fakat 3.oyun ve Black Flag ile bende sıkıldım. Bu ikisini 2-3 saat oynayıp bıraktım. Black Flag'ı hep korsan teması yüzünden bir hevesle tekrar başlıyorum ama aynı şeyleri tekrar yapınca sıkılıyorum hemen. Gemi savaşları da beni oynanış olarak sarmamıştı.
 
3. oyunu oynamadığım için bilmiyorum fakat 2. oyununda bir farkı yok ki. 2.oyunun bana göre en büyük artısı geçtiği dönem ve hikaye anlatımı. Onun haricinde bayık görevlerle dolu. Her 2 görevde kalabalığa karış, adamı takip et gibi görevler. Dövüş sistemi de sağ tuş counter yap adamı kes. Bundan ibaret. Dönemine göre gayet keyifli oyunlardı ve bende oynadığımda baya keyifle oynadım fakat aynı formulü tekrar tekrar oynayınca insan bırakma noktasına geliyor diğer oyunlarda.

Ezio'nun hikayesini sevdiğim için 3lemeyi keyifle oynamıştım fakat 3.oyun ve Black Flag ile bende sıkıldım. Bu ikisini 2-3 saat oynayıp bıraktım. Black Flag'ı hep korsan teması yüzünden bir hevesle tekrar başlıyorum ama aynı şeyleri tekrar yapınca sıkılıyorum hemen. Gemi savaşları da beni oynanış olarak sarmamıştı.
2 ve 3'ü sevmemin sebebi hikayesiydi zaten. Aptal aptal yan görevlerle uğraşmadığımız için seri seri ana görevleri bitirmek de artı puan katıyordu. 2'den sonra çıkan Brotherhood ise en iyi hikaye anlatımına sahipti.
 
2 ve 3'ü sevmemin sebebi hikayesiydi zaten. Aptal aptal yan görevlerle uğraşmadığımız için seri seri ana görevleri bitirmek de artı puan katıyordu. 2'den sonra çıkan Brotherhood ise en iyi hikaye anlatımına sahipti.
Evet. Ezio'nun bu kadar akılda kalıcı bir karakter olması, karakterle bağ kurmamız ve hikayesinin etkileyici olması biz de yerini yapıyor.

Unity ve Syndicate'e yetişemediğim için bilmiyorum ama Origins'in en rezalet kısmı yan görev yapma zorunluluğuydu. Ben bu yeni tarzlarını seviyorum, oynanış olarak tarz olarak ama açık dünya yaptık oyunun süresini uzatıcaz diye zorla yan görev yaptırma amaçlarına sinir olmuştum. Hikayesi için oynuyorum ama oyun hikayesini oynatmıyor bana ve deli oluyordum o yüzden.

Valhalla'da allahtan bu yok neyse ki.
 
Evet. Ezio'nun bu kadar akılda kalıcı bir karakter olması, karakterle bağ kurmamız ve hikayesinin etkileyici olması biz de yerini yapıyor.

Unity ve Syndicate'e yetişemediğim için bilmiyorum ama Origins'in en rezalet kısmı yan görev yapma zorunluluğuydu. Ben bu yeni tarzlarını seviyorum, oynanış olarak tarz olarak ama açık dünya yaptık oyunun süresini uzatıcaz diye zorla yan görev yaptırma amaçlarına sinir olmuştum. Hikayesi için oynuyorum ama oyun hikayesini oynatmıyor bana ve deli oluyordum o yüzden.

Valhalla'da allahtan bu yok neyse ki.
Haha Valhallanın en çok sevdiğim özelliği bu. Hiç birşey zorunlu değil ve güzel yan görevler var ve kendin çözmelisin. Seni yönlendirmiyor.
bir de saçma level düzeni yok. Yok silahların seviyesiymiş görevlerin seviyesiymiş bu saçmalıklar yok
 
Haha Valhallanın en çok sevdiğim özelliği bu. Hiç birşey zorunlu değil ve güzel yan görevler var ve kendin çözmelisin. Seni yönlendirmiyor.
bir de saçma level düzeni yok. Yok silahların seviyesiymiş görevlerin seviyesiymiş bu saçmalıklar yok
Evet. Yan görevlerin mysterious tarzında olması bence hoş. Dediğin gibi oyuncuya kalıyor bunları yapıp yapmamak. Genelde kısa görev tarzı şeyler oluyor bunlarda. RDR'nin açık dünyada anlık yaşadığın olaylar gibi.
 
Ubisoft, Splinter Cell Remake'i duyurdu.

-Yapımı Ubisoft Toronto üstlenecek.
-Snowdrop Engine kullanılacak yani The Division, yeni duyurdukları Avatar ve Star Wars oyunu ile aynı Engine'ı kullanacaklar.
-Tam ölçekli Remake olacak, Remastered değil yani.
-Orjinale sadık kalacaklarmış.
 
Ubisoft, Splinter Cell Remake'i duyurdu.

-Yapımı Ubisoft Toronto üstlenecek.
-Snowdrop Engine kullanılacak yani The Division, yeni duyurdukları Avatar ve Star Wars oyunu ile aynı Engine'ı kullanacaklar.
-Tam ölçekli Remake olacak, Remastered değil yani.
-Orjinale sadık kalacaklarmış.
geliyor desene :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 8)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık