Her AC oyununu oynadım. 2. ve 3. oyun hariç hepsinde de aynı şeyi yaşadım. İlk 2-3 saaat güzel ve umut verici iken, ondan sonraki süreç gittikçe daha sancılı olmaya ve oyunu bırakacak noktaya getirdi. Bıraktıklarım da oldu hatta.Açık dünya kısmın da atmosferi ekledim sadece. Yalandan açık dünyası olduğu çok belli Ac'nin. Origins'in rezalet ötesiydi hele. Yan görevler birbirinin aynısıydı ve sana zorla yaptırması yüzünden kanser ediyordu beni ama ana görev tasarımları eskiye nazaran daha iyiydi bence. Boss dövüşleri olsun, bazı görev tasarımları olsun, farklı hissettiriyordu. Valhalla'da şu an oyunun başlarındayım ama Origins'e göre bu daha da iyi geldi. Gayet keyif alıyorum. Revelations'a kadar olan oyunlarında her 3 görev sonrası birini takip et kalabalığa karış, çatılardan adam kovala, gizli suikast yap görevleri çıkıyordu hep.
Valhalla'da özel yeteneklerin çeşitliliği olması ve farklı silahların oynanışta değişiklik göstermesi bence en azından keyifli kılıyor oynamasını. Sekiro gibi kendince deflect sistemi de getirmişler. Zorunlu yan görev yapma ihtiyacını kaldırmışlar. Mecbur bırakmıyor seni level aldırmak için. Bazı hatalarından kurtulmuşlar ve oyunu keyifli kılabilmişler. Benim büyük beklentim olmadı AC oyunlarından ama beklediğimi bulunca gayet keyif almaya başladım Valhalla'dan. Origins'i çok zorla bitirmiştim. Hikayeye kendimi vermişken ilerlemek için bana zorla yan görev yaptırmaya başlayınca bütün keyfim kaçmıştı. Oyundan acayip soğumuştum.
Rpg için, yan görevler için hiç beklentide olmadım Valhalla'da ve Ac oyunlarında. Bu ihtiyacımı New Vegas'da, Witcher'da çokça kez giderdim. Biraz da oyundan ne beklediğine bağlı. Benim beklentim farklıydı Ac oyunlarından hep.