Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu oyunu alsam zevkten dört köşe olurum nasıl kanser olmayı başarıyorsunuz la :/ İlk oyun zorluğu, oynanışı ve ilerleyiş mantığı gereği öyle bir içine çekiyordu ki insanı uyuşturucu bağımlısı gibi oynuyordum anasını satayım. Tabi yine de güzel bir oyun almışsın en azından.
İlk oyun sürekli aynı bölümü oynuyormuş hissi veriyor yahu nasıl çekti seni bu kadar içine.Ben bir haritayı 10.kez döndüğümde bırakmıştım.Kombatı çok dadlu ama değmez o tekrar hissine.
 
Şu oyunu alsam zevkten dört köşe olurum nasıl kanser olmayı başarıyorsunuz la :/ İlk oyun zorluğu, oynanışı ve ilerleyiş mantığı gereği öyle bir içine çekiyordu ki insanı uyuşturucu bağımlısı gibi oynuyordum anasını satayım. Tabi yine de güzel bir oyun almışsın en azından.
Bilmem zevk meselesi :) İlk oyunu da sıkılarak bitirmiştim aslında.
Oyunda riske de giremiyorsun fazla, boss fight çok sıkıcı geliyor.
 
İlk oyun sürekli aynı bölümü oynuyormuş hissi veriyor yahu nasıl çekti seni bu kadar içine.Ben bir haritayı 10.kez döndüğümde bırakmıştım.Kombatı çok dadlu ama değmez o tekrar hissine.
Başka düz ilerlemeli oyunlarda sırf zevk için veya kasmak için dönüp aynı görevlere girersin bazen. Ben ilk oyundaki yan görevleri öyle gördüm. O yan görevler olmasa geri döner girerdim arada. Bloodborne ve dark souls’ta yapıyordum bunu baya. Dmc gibi oyunlarda da açık harita olmasa da eski chapter’lara girerdim hep.

Oynanışa bağımlı olmaya bağlı sanırım. Sürekli silah değiştirerek, tarz değiştirerek veya büyü/ninjutsu’ları deneyerek oynayınca geri dönesin, aynı yerleri farklı şeylerle yapasın gelebiliyor. Yan görevler saolsun farklı düşmanlar veya ödüller oluyordu benzer haritalarda.

İstersen görmezden gelebiliyorsun zaten. Ana hikayesi tek başına çoğu oyuna kıyasla daha uzun. Yan görevleri yaparsan 50 saati geçiyor oyun. Bağımlılar tekrar tekrar oynasın diye yapılmış gibiydi yan görevler.
Oyunda levelin geri kalsa da farketmiyor. “Recommended level” denen şey senin ekipman levelin. Yan görevlere girip leveli yüksek tutmaya çalışmaya gerek yok o yüzden. Kendi levelin 1 olsa bile çok zorlanmazsın nioh’ta. Denemiştim ben (karakterin levelini sıfırlayıp son bölümlere girdim baştan oynamadım).
 
İlk oyun sürekli aynı bölümü oynuyormuş hissi veriyor yahu nasıl çekti seni bu kadar içine.Ben bir haritayı 10.kez döndüğümde bırakmıştım.Kombatı çok dadlu ama değmez o tekrar hissine.
Harita tasarımı ve yaratık çeşitliliği çöptü oyunda ama oynanış mekanikleri çok seksi ve ödüllendirme sistemi diablovari olunca sayısız saat gömüyordun oyuna. Bazı haritalarının tasarımı da çok güzeldi ama mesela şu kaplıcalı bölüm gibi.
Bilmem zevk meselesi :) İlk oyunu da sıkılarak bitirmiştim aslında.
Oyunda riske de giremiyorsun fazla, boss fight çok sıkıcı geliyor.
Zerre sıkılmamıştım ben riske girmekten kastının da ne olduğunu tam anlamadım ama dediğin gibi zevk meselesi tabi.
 
Başka düz ilerlemeli oyunlarda sırf zevk için veya kasmak için dönüp aynı görevlere girersin bazen. Ben ilk oyundaki yan görevleri öyle gördüm. O yan görevler olmasa geri döner girerdim arada. Bloodborne ve dark souls’ta yapıyordum bunu baya. Dmc gibi oyunlarda da açık harita olmasa da eski chapter’lara girerdim hep.

Oynanışa bağımlı olmaya bağlı sanırım. Sürekli silah değiştirerek, tarz değiştirerek veya büyü/ninjutsu’ları deneyerek oynayınca geri dönesin, aynı yerleri farklı şeylerle yapasın gelebiliyor. Yan görevler saolsun farklı düşmanlar veya ödüller oluyordu benzer haritalarda.

İstersen görmezden gelebiliyorsun zaten. Ana hikayesi tek başına çoğu oyuna kıyasla daha uzun. Yan görevleri yaparsan 50 saati geçiyor oyun. Bağımlılar tekrar tekrar oynasın diye yapılmış gibiydi yan görevler.
Oyunda levelin geri kalsa da farketmiyor. “Recommended level” denen şey senin ekipman levelin. Yan görevlere girip leveli yüksek tutmaya çalışmaya gerek yok o yüzden. Kendi levelin 1 olsa bile çok zorlanmazsın nioh’ta. Denemiştim ben (karakterin levelini sıfırlayıp son bölümlere girdim baştan oynamadım).
Görevleri karıştırıp yan görevlere girdim diyecem ama değildi.Bir gorev önce düz düşmanlardan temizledigim haritayı bu kez tamamen yokailerden temizlemek yildirdi beni.Üstelik oynanış güzel diye sürekli silah değiştiriyordum ben.Hepsini deniyordum.Ona rağmen baydı beni.Bir de atmosferi çekemedi beni içine.
 
Oyunda riske de giremiyorsun fazla, boss fight çok sıkıcı geliyor.
Alıp oynayacak olanların da işine yarayacağından uzun uzun bunu söylemiş olayım:

Karakterin stat’larında sadece “attack” ve “defence” statlarına bakmayın. Hasarınızı da savunmanızı da arttırmanın binbir yolu var. Riske girememen savunman baya düşük diyeydi muhtemelen. Savunma için şöyle kendimden örnek vereyim:

-Can fullken aldığın hasarı yarıya indirme.
-Aldığın hasarı %20 azaltma
-Sen vururken aldığın hasarı %40 azaltma.
-Korunurken elementlerden %100 daha az hasar alma (işlemiyor).

Bunlar yetti mesela bana. Bi boss bile vursa canım %10 falan azalıyor en fazla. O da vuruşlarla can emme sayesinde iyileştiriliyor.

Hiç dodge veya block yapmadan saldırı değiş tokuşu yapabiliyorsun bunları karaktere koyunca. İlk oynayışın ortalarında gelinebiliyor bu hale. Ama demirci açılır açılmaz büyük bi kısmı mümkün oluyor zaten.
______________

@Eustass Captain Kidd

nioh’un ana görevlerinin hepsi farklı. Yan görevlerde aynı yere gönderiliyorsun sadece.
Oynamayalı yıllar geçti yanlış hatırlıyor da olabilirim. Ama nioh 2 kesin öyle değil. İlkini de böyle hatırlıyorum. Örnek vermek gerekirse oyundaki japonyada ilk temizlediğimiz köy var. Oyun ana görevden hemen sonra seni oraya tekrar yollayıp alevli tekerlekler kesmeni istiyor. Yan görev o.

Atmosferin seni çekmemesi normal çünkü atmosfer diye bişey yok zaten :D bu zevk meselesi değil oyunun atmosferi güzel diyen yoktur sanırım dünyada.
 
Son düzenleme:
Zerre sıkılmamıştım ben riske girmekten kastının da ne olduğunu tam anlamadım ama dediğin gibi zevk meselesi tabi.
Şu video tam olarak demek istediğimi anlatıyor aslında, fazla riske giremiyorsun derken bunu kastediyordum. Çünkü yakalandığın zaman direkt tek yiyorsun nerdeyse. Diğer souls türleri gibi cesur oynamana izin vermiyor oyun. Haliyle bu tarafı sıkıcı geliyor.
 
Alıp oynayacak olanlara da bunu söylemiş olayım:

Karakterin stat’larında sadece “attack” ve “defence” statlarına bakmayın. Hasarınızı da savunmanızı da arttırmanın binbir yolu var. Riske girememen savunman baya düşük diyeydi muhtemelen. Savunma için şöyle kendimden örnek vereyim:

-Can fullken aldığın hasarı yarıya indirme.
-Aldığın hasarı %20 azaltma
-Sen vururken aldığın hasarı %40 azaltma.
-Korunurken elementlerden %100 daha az hasar alma (işlemiyor).

Bunun üstüne aldığın hasar %20 azaltan savunma buff’ı, 3-4 darbe canın yerine hasar yiyen bi kalkan gibi buff da var.

Bunlar yetti mesela bana. Bi boss bile vursa canım %10 falan azalıyor en fazla. O da sorun değil. Çünkü karakterin silahında life-steal var yani vurdukça can emiyor. Bi de “life on amrita absorbtion” var bu amrita emdiğinizde canınızı arttırıyor. Ve her vuruşunuzda düşmandan amrita emmeye yarayan bi buff var oyunda. Yani her vuruşumda 2 farklı kaynaktan can emiyorum hep.
Boss gelince bi de ona “vurulduğunda can salma” debuff’ı atılabiliyor. O boss’a vurduğunda can düşürüyor ve karakterin onu da emiyor.

Hiç dodge veya block yapmadan saldırı değiş tokuşu yapabiliyorsun bunları karaktere koyunca. İlk oynayışın ortalarında gelinebiliyor bu hale. Ama demirci açılır açılmaz büyük bi kısmı mümkün oluyor zaten.
______________

@Eustass Captain Kidd

nioh’un ana görevlerinin hepsi farklı. Yan görevlerde aynı yere gönderiliyorsun sadece.
Oynamayalı yıllar geçti yanlış hatırlıyor da olabilirim. Ama nioh 2 kesin öyle değil. İlkini de böyle hatırlıyorum. Örnek vermek gerekirse oyundaki japonyada ilk temizlediğimiz köy var. Oyun ana görevden hemen sonra seni oraya tekrar yollayıp alevli tekerlekler kesmeni istiyor. Yan görev o.

Atmosferin seni çekmemesi normal çünkü atmosfer diye bişey yok zaten :D bu zevk meselesi değil oyunun atmosferi güzel diyen yoktur sanırım dünyada.
Dediğin gibi olabilir.3 5 tane boss kestim hepsinin haritası farklı idi.İkinci oyunu beklerken ilkini tekrar oynarım belki.
 
Şu video tam olarak demek istediğimi anlatıyor aslında, fazla riske giremiyorsun derken bunu kastediyordum. Çünkü yakalandığın zaman direkt tek yiyorsun nerdeyse. Diğer souls türleri gibi cesur oynamana izin vermiyor oyun. Haliyle bu tarafı sıkıcı geliyor.
Adam yanlış görmüyorsam ağırlık kapasitesinin %20-30’unu kullanan hafif zırhla geziyor. O kadar hafif zırhlar şöyle oynayanlar için var(bilerek düşük hasarlı silah kullanıyor):

Saldırı değiş tokuşu yapmak isteyen, rahat oynamak isteyen ona göre giyinir. Toughness (poise gibi) stat’ını bu bölümden önce 200’e dayayıp tank yapmak ve can emme koymak mümkün. Bulamasan kendin yaparsın zırhı.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 8)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık