Alıp oynayacak olanlara da bunu söylemiş olayım:
Karakterin stat’larında sadece “attack” ve “defence” statlarına bakmayın. Hasarınızı da savunmanızı da arttırmanın binbir yolu var. Riske girememen savunman baya düşük diyeydi muhtemelen. Savunma için şöyle kendimden örnek vereyim:
-Can fullken aldığın hasarı yarıya indirme.
-Aldığın hasarı %20 azaltma
-Sen vururken aldığın hasarı %40 azaltma.
-Korunurken elementlerden %100 daha az hasar alma (işlemiyor).
Bunun üstüne aldığın hasar %20 azaltan savunma buff’ı, 3-4 darbe canın yerine hasar yiyen bi kalkan gibi buff da var.
Bunlar yetti mesela bana. Bi boss bile vursa canım %10 falan azalıyor en fazla. O da sorun değil. Çünkü karakterin silahında life-steal var yani vurdukça can emiyor. Bi de “life on amrita absorbtion” var bu amrita emdiğinizde canınızı arttırıyor. Ve her vuruşunuzda düşmandan amrita emmeye yarayan bi buff var oyunda. Yani her vuruşumda 2 farklı kaynaktan can emiyorum hep.
Boss gelince bi de ona “vurulduğunda can salma” debuff’ı atılabiliyor. O boss’a vurduğunda can düşürüyor ve karakterin onu da emiyor.
Hiç dodge veya block yapmadan saldırı değiş tokuşu yapabiliyorsun bunları karaktere koyunca. İlk oynayışın ortalarında gelinebiliyor bu hale. Ama demirci açılır açılmaz büyük bi kısmı mümkün oluyor zaten.
______________
@Eustass Captain Kidd
nioh’un ana görevlerinin hepsi farklı. Yan görevlerde aynı yere gönderiliyorsun sadece.
Oynamayalı yıllar geçti yanlış hatırlıyor da olabilirim. Ama nioh 2 kesin öyle değil. İlkini de böyle hatırlıyorum. Örnek vermek gerekirse oyundaki japonyada ilk temizlediğimiz köy var. Oyun ana görevden hemen sonra seni oraya tekrar yollayıp alevli tekerlekler kesmeni istiyor. Yan görev o.
Atmosferin seni çekmemesi normal çünkü atmosfer diye bişey yok zaten
bu zevk meselesi değil oyunun atmosferi güzel diyen yoktur sanırım dünyada.