Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] League of Legends (2009)

reis riot’ta sadece istatistiklere baktığı için bu durumdayız zaten. 10 tane oyuncu milyonlarca insanın oynadığı oyundaki karakter için ne kadar sağlıklı gösterge olabilir ki zaten? yüksek mekanik gerektirmesi düşük win rate’in açıklaması olamaz çünkü zaten qiyana oynayan herkes çarı mainleuen insanlar. buna emek verem insanlar. vayne o kadar oynanmasına ve zor olmasına rağmen win rate i suanda çok yüksek. qiyana’yı oynayan insanlar zatwn hali hazırda belli efor sarfeden insanlar. yüksek mekanik gerektirmesi yüksek eloda yüksek wr’si olması sampiyonun iyi durumda olduğu anlamına gelmez diye düşünüyorum.
Bir ara mesela eski asol en yüksek win rateye sahipti ve uzun bir süre öyle kalmıştı. Güçlü değildi ama oynayan kişi çok az olduğundan win ratesi yüksekti çünkü mainleyenler oynuyordu.
 
Zayıf olduğu belliydi zaten hemen buff gelmiş. Bu bile yeterli değil bence, çok dandik çar.

Heronun hasarı çok fazla ama şöyle bir sorun var: Benim görmediüğüm heronun en büyük dezavantajı pasifi verimli kullanamaması w sunda hasar veren sadece 1 skill var zaten. Onda da heronun pasifini(skill pasifi değil) tetiklemek için düz vurman gerekiyor. Kırılgan bir herosun sırf heronun pasifi tetikleyim diye bunu yaparsan bazı herolar hemen seni cezalandırabilir. Sonuç olarak güvenli oynayışta pasifi tetiklemek için q ve e skillei kesin tutmalı, biri kaçtığı an takasları kazanman çok zorlaşıyor. E nin bekeme süresi çok uzun birde beklemek zorunda kalıyorsun.

Şu 2 değişikliği yapsınlar metanın en güçlü şampiyonu olur:

1) W-e(nami e si gibi olan) üstündeyken bir skil attığında pasifi tetiklesin
2) Birde pasif patladığında w-e yine tetiklensin.

Bu şu anlama geliyor. Tek bir skil ile skilin hasarı+pasifin hasarı+we nin 2 yük hasarı+we nin 2 yük mana kazanmasını sağlayacan. Yani q kaçsa bile e ile bile bu kombinasyonu yapabilirsin. Aşırı güvenli oynayışla çok fazla hasar demek bu. 2 levelde sadece tek q yada e den herhangi bir skill tutturarak rakibe 200 civarı damage atıp bunu sadece 75 manaya yapmış olacaksın. Sonra minyona bir düz vuruş yaparsan 45 mana daha kazanıp bu bedeli 30 manaya indireceksin. Bu mükemmel bir olay.

18 level 636ap de tek bir qq ile sadece 90 mana karşılığında 1380 büyü hasarı+ %8 azami car hasarı verebileceksin demek oluyor bu.
Aynı şartlar altında rakip belli bir azami canın altında ise qw ile sadece 90 manaya 1871 büyü hasar vurabileceksin. Ultiler hariç tek bir skil ile bu hasarın yarısını vurabilen bile yok oyunda.

Pasifin bekleme süresi de yok ayrıca. Art arda 2 tane pasif patlataileceksin bu şekilde. q ve e ile pasifi patlat. Sonra q yine gelecek bunda da w-e ile q yu birleştir ve birdaha pasfi patlat. Saçmalık olurdu direkt .
 
Heronun hasarı çok fazla ama şöyle bir sorun var: Benim görmediüğüm heronun en büyük dezavantajı pasifi verimli kullanamaması w sunda hasar veren sadece 1 skill var zaten. Onda da heronun pasifini(skill pasifi değil) tetiklemek için düz vurman gerekiyor. Kırılgan bir herosun sırf heronun pasifi tetikleyim diye bunu yaparsan bazı herolar hemen seni cezalandırabilir. Sonuç olarak güvenli oynayışta pasifi tetiklemek için q ve e skillei kesin tutmalı, biri kaçtığı an takasları kazanman çok zorlaşıyor. E nin bekeme süresi çok uzun birde beklemek zorunda kalıyorsun.

Şu 2 değişikliği yapsınlar metanın en güçlü şampiyonu olur:

1) W-e(nami e si gibi olan) üstündeyken bir skil attığında pasifi tetiklesin
2) Birde pasif patladığında w-e yine tetiklensin.

Bu şu anlama geliyor. Tek bir skil ile skilin hasarı+pasifin hasarı+we nin 2 yük hasarı+we nin 2 yük mana kazanmasını sağlayacan. Yani q kaçsa bile e ile bile bu kombinasyonu yapabilirsin. Aşırı güvenli oynayışla çok fazla hasar demek bu. 2 levelde sadece tek q yada e den herhangi bir skill tutturarak rakibe 200 civarı damage atıp bunu sadece 75 manaya yapmış olacaksın. Sonra minyona bir düz vuruş yaparsan 45 mana daha kazanıp bu bedeli 30 manaya indireceksin. Bu mükemmel bir olay.

18 level 636ap de tek bir qq ile sadece 90 mana karşılığında 1380 büyü hasarı+ %8 azami car hasarı verebileceksin demek oluyor bu.
Aynı şartlar altında rakip belli bir azami canın altında ise qw ile sadece 90 manaya 1871 büyü hasar vurabileceksin. Ultiler hariç tek bir skil ile bu hasarın yarısını vurabilen bile yok oyunda.

Pasifin bekleme süresi de yok ayrıca. Art arda 2 tane pasif patlataileceksin bu şekilde. q ve e ile pasifi patlat. Sonra q yine gelecek bunda da w-e ile q yu birleştir ve birdaha pasfi patlat. Saçmalık olurdu direkt .
Diğer büyücülerle kıyaslayınca hasarı çok da fazla değil. Karakter oynarken hiç iyi hissettirmiyor bence. Her şeyi yapıyor ama iyi yaptığı bir şey yok.

-Q ile rakibi dürtmek yerine wave push için kullanırsan hem mana dayanmıyor hem rakibe baskı kurabileceğin bir yeteneğin kalmıyor. Kazandığı matchup yok neredeyse.
-Eğer push alamaz da rakip pushlarsa karakterin oto atakları berbat olduğu için farm almak rahat değil.
-W yeteneğinde E harici bir şey kullanırsan yine mana sıkıntısı var. WE'yi de kullanması iyi hissettirmiyor çünkü menzil düşük. Rakibi dürtemiyorsun.
-E'de seni koruyan tek düzgün cc EQ. Onu kullandığın halde aşırı kırılgan olduğu için millet tekliyor.

Verdiğin hasar değerleri aslında doğru değil. Rakibin leveline, büyü direncine vs göre bu değişiyor. Oynayınca diğer büyücülere göre az vurduğunu fark ediyorsun. Yeni sezon itemleriyle beraber belki daha iyi olur. Ona rağmen Syndra, Ori falan varken bunu oynamam. Çok vurması lazım.
 
Diğer büyücülerle kıyaslayınca hasarı çok da fazla değil. Karakter oynarken hiç iyi hissettirmiyor bence. Her şeyi yapıyor ama iyi yaptığı bir şey yok.

-Q ile rakibi dürtmek yerine wave push için kullanırsan hem mana dayanmıyor hem rakibe baskı kurabileceğin bir yeteneğin kalmıyor. Kazandığı matchup yok neredeyse.
-Eğer push alamaz da rakip pushlarsa karakterin oto atakları berbat olduğu için farm almak rahat değil.
-W yeteneğinde E harici bir şey kullanırsan yine mana sıkıntısı var. WE'yi de kullanması iyi hissettirmiyor çünkü menzil düşük. Rakibi dürtemiyorsun.
-E'de seni koruyan tek düzgün cc EQ. Onu kullandığın halde aşırı kırılgan olduğu için millet tekliyor.

Verdiğin hasar değerleri aslında doğru değil. Rakibin leveline, büyü direncine vs göre bu değişiyor. Oynayınca diğer büyücülere göre az vurduğunu fark ediyorsun. Yeni sezon itemleriyle beraber belki daha iyi olur. Ona rağmen Syndra, Ori falan varken bunu oynamam. Çok vurması lazım.
1. ve 2. madde için lanedeyken sürekli w-e kullanmalısın işte. Mana sorununu bu şekilde halledebiliyorsun.
3. madde de haklısın. Heronun en büyük probleme zaten bu. Benim dediğim değişiklikle güvenli bölgeden max hasarını atabilecek bunu anlatmaya çalışıyorum zaten.
Ben zaten hero güçlü demiyorum. Sen bana heronun güçsüzlüğü ispatlamaya çalışıyorsun :D Benim yazdığımla senin yazdığının hiçbir alakası yok.
Verdim hasar değerleri doğru. Değerleri büyü hasarı olarak yazdım dikkat ettiysen. Yani rakibe bu kadar vuruyorsun demedim. Tabii ki rakibe göre değişiyor. 16 satır yazı yzmışım birde onu anla diye daha detaylı detaylı mı yazayım. Anla işte :D Gir özel oyuna dene zor değil anlamak.
 
Son düzenleme:
1. ve 2. madde için lanedeyken sürekli w-e kullanmalısın işte. Mana sorununu bu şekilde halledebiliyorsun.
3. madde de haklısın. Heronun en büyük probleme zaten bu. Benim dediğim değişiklikle güvenli bölgeden max hasarını atabilecek bunu anlatmaya çalışıyorum zaten.
Ben zaten hero güçlü demiyorum. Sen bana heronun güçsüzlüğü ispatlamaya çalışıyorsun :D Benim yazdığımla senin yazdığının hiçbir alakası yok.
Verdim hasar değerleri doğru. Değerleri büyü hasarı olarak yazdım dikkat ettiysen. Yani rakibe bu kadar vuruyorsun demedim. Tabii ki rakibe göre değişiyor. 16 satır yazı yzmışım birde onu anla diye daha detaylı detaylı mı yazayım. Anla işte :D Gir özel oyuna dene zor değil anlamak.
Sürekli WE yapıp mana toplamaya çalışırken karşı mid hayatı sorgulatıyor. :D Çara mana yenileme verdik bari mana değerlerini yüksek yapalım demişler. Saçma bence. Sana bir şey ispatlamaya çalışmıyorum bu arada şampiyon hakkındaki düşüncelerimi yazdım.

Yeteneğin hasarı neyse onu yazıyorsun, onu o anlamda demedim zaten. Rakibin direncine göre hasarı çok fazla düşüyor demek istiyorum. QQ harici iyi tank eritir diyeceğin yetenek yok. O bile geri düşmüşsen gıdıklıyor. Sayısal değerler ve gerçeklik arasındaki farkı da değerlendirmek lazım yani, sana bir şey diyormuşum gibi düşünme. Bu son gelen hotfix buff biraz düzelttiyse bilemem.
 
arkadaşlar hwei’de w e’de ki sıkıntı saldırı hızı. sylas pasifi gibi o yeteneğe basınca %150 saldırı hızı kazanmak lazım. yoksa 0.7 saldırı hızıyla ben takım savaşında üç kere vuramam . ben şampiyonu beğendim. hasarı bana gayet yeterli geldi. oynamaya devam.
 
ben hwei’yi tasarlamış olsaydım böyle tasarlamazdım. 9 skilli olan bir şampiyona göre ultisi eğreti kalıyor.. ultiye basınca 3 aynı yeteneği aynı anda kullanabilmek çok güzel olurdu. q q q w q e ye aynı anda basabilirdik ya da w q yapıp hızlanıp w w e ve w w yapıp bir yandan rakibi kite’larken bir yandan da kalkan kazanabilirdik. ya da e yeteneği ile rakibi cd’den cıkarmazdık falan..
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık