Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] ELDEN RING (2022)

Oyuna başlarken hangi sınıfı seçeceksiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    84
Crumbling Farum Azula kısmı aslında Maliketh'in death rününü herkesten saklamak için tercih ettiği bir yer, zamandan bile soyutlanmış bir mekan.

Maliketh'de bizi görünce şaşırıp neden orada olduğumuz soruyordu :D

Öyleki burada aslında ilk Elden Lord olan opsiyonel bir boss bile var, kesmediysen eğer şayet bence savaşabilirsin keyifli.

Bizim oraya gitme sebebimiz ise Maliketh'den death rününü alıp Erdtree'yi düzgün bir şekilde yakmak diye hatırlıyorum.

Mountaintops of the Giants'da ateşe verdikten sonra Erdtree yansa da düzgün bir biçimde onu yakmış/yok etmiş olmuyorduk hatırladığım kadarı ile.
Placidusax'ı diyorsam, onu kestim. Zorladı hatta beni biraz. Mesele neyi neden yaptığımız değil, mekanlardaki mobların zorluğu. Farum Azula'daki sıradan demi-humanların Morgott'u falan kesmiş karakterim için çerez olması gerekirken, bosstan daha çok vuruyorlar bana.
 
125 saatin sonunda %100 yaparak bitirdim. Sadece Goldmask sonunu açamadım, görevinin neresinde yanlış yaptığımı da bulamadım.

Beni en çok zorlayan bosslar Valiant Gargoyles, Lord of Blood Mohg, Dragonlord Placidusax, Fire Giant, Black Knife Alecto, Elden Beast ve Roundtable Knight Vyke oldu.

Oyun genel olarak güzeldi, ama Crumbling Farum Azula kısmı tamamen gereksizdi. Normal moblar bile bosslardan çok vuruyordu. 100 saat Rivers of Blood'la oynadıktan sonra build değiştirmek zorunda kaldım. Oyunun o noktasına kadar gelmişken angarya işlerle uğraşmak sıkıyor insanı. Haligtree'de de aynı durum var, ama orası opsiyonel bölge olduğundan çok önemli değil. Bunun haricinde hikaye ve oynanış olarak güzeldi, 10 üzerinden 8 veririm.
Çok puan vermişsin, 6.5, 7 filan oyunun puanı.
 
Placidusax'ı diyorsam, onu kestim. Zorladı hatta beni biraz. Mesele neyi neden yaptığımız değil, mekanlardaki mobların zorluğu. Farum Azula'daki sıradan demi-humanların Morgott'u falan kesmiş karakterim için çerez olması gerekirken, bosstan daha çok vuruyorlar bana.
Bu fromsoft'un dark souls sistemindeki dengesizlikten kaynaklı. İnatla değiştirmediler.

Oyun boyunca silah güçlendiriyorsun. Bi yandan stat arttırıyorsun. Ama silah güçlendirmen +10'da bitince, statların etkisi de 50'de çok azalınca oyuncunun güçlenmesi duruyordu. Düşmanlar ise güçlenmeye devam ediyor.

Eski oyunlarında dengesizlik ng+'larda hissediliyordu. Bu yüzden ben ng+ sevmezdim o oyunlarda. Elden ring'de ise oyunu çok uzattıkları için daha ilk oynayışımızda başlıyor. Bu sistemin yüksek level bölümleri dengesiz oluyor.

Statları 80'e kadar iyi yapıp silah güçlendirmeyi de 25'e çıkararak hasarımızı çözmüşler ama savunmamıza bişey yapmamışlar. Zırhın etkisi baştan sona aynı. Can statını çok kasmak gerekiyor ama yetmiyor.

Ağırlık kasmasan %20-25 civarı hasar azaltman olur zırhınla. Bunu en azından %40-45'e yükseltmemize izin vermeleri lazımdı. Bunu kapamak için boss'tan önce 30 saniyelik buff içmek yakışmıyor oyuna.
 
Son düzenleme:
Ağırlık kasmasan %20-25 civarı hasar azaltman olur zırhınla. Bunu en azından %40-45'e yükseltmemize izin vermeleri lazımdı. Bunu kapamak için boss'tan önce 30 saniyelik buff içmek yakışmıyor oyuna.
Yükseltebiliyorsun zaten talismanla çıkabiliyorsun. Önemli olan zaten senin ne kadar yetenekli olduğun, hasar almaman.
 
Son düzenleme:
Bu fromsoft'un dark souls sistemindeki dengesizlikten kaynaklı. İnatla değiştirmediler.

Oyun boyunca silah güçlendiriyorsun. Bi yandan stat arttırıyorsun. Ama silah güçlendirmen +10'da bitince, statların etkisi de 50'de çok azalınca oyuncunun güçlenmesi duruyordu. Düşmanlar ise güçlenmeye devam ediyor.

Eski oyunlarında dengesizlik ng+'larda hissediliyordu. Bu yüzden ben ng+ sevmezdim o oyunlarda. Elden ring'de ise oyunu çok uzattıkları için daha ilk oynayışımızda başlıyor. Bu sistemin yüksek level bölümleri dengesiz oluyor.

Statları 80'e kadar iyi yapıp silah güçlendirmeyi de 25'e çıkararak hasarımızı çözmüşler ama savunmamıza bişey yapmamışlar. Zırhın etkisi baştan sona aynı. Can statını çok kasmak gerekiyor ama yetmiyor.

Ağırlık kasmasan %20-25 civarı hasar azaltman olur zırhınla. Bunu en azından %40-45'e yükseltmemize izin vermeleri lazımdı. Bunu kapamak için boss'tan önce 30 saniyelik buff içmek yakışmıyor oyuna.
Oyun boyunca bir sürü Death Rite Bird kestim, ama 151 level karakterimle Mountaintops of the Giants'dakine gücüm yetmedi, kesmeden bıraktım öyle.
 
Yükseltebiliyorsun zaten talismanla çıkabiliyorsun.
Onlara gerek kalmadan zırhının o kadar yükselmesi lazım. Zaten 4 talisman hakkın var o da geç açılıyor. Bunlar senin buildini belirleyen şeyler.
Hasar azaltma talismanı karakterini aşırı tank yapan, değiş tokuşa sokan bi item olmalı. Dark souls'ta da vardı bu. Tank build için lazımdı, hayatta kalmak için değil.

Benim ilk karakterim %55-60'a çıkmıştı ama ağır zırh, yemek (yengeçti galiba), golden vow ve talisman kombosuydu bu. Sadece boss'lara giriyordum böyle.

Önemli olan zaten senin ne kadar yetenekli olduğun, hasar almaman.
Dengesiz oyunların bahanesi. Bunu söyleyemeyeceğin aksiyon oyunu yok piyasada.
 
Onlara gerek kalmadan zırhının o kadar yükselmesi lazım. Zaten 4 talisman hakkın var o da geç açılıyor. Bunlar senin buildini belirleyen şeyler.
Hasar azaltma talismanı karakterini aşırı tank yapan, değiş tokuşa sokan bi item olmalı. Dark souls'ta da vardı bu. Tank build için lazımdı, hayatta kalmak için değil.

Benim ilk karakterim %55-60'a çıkmıştı ama ağır zırh, yemek (yengeçti galiba), golden vow ve talisman kombosuydu bu. Sadece boss'lara giriyordum böyle.


Dengesiz oyunların bahanesi. Bunu söyleyemeyeceğin aksiyon oyunu yok piyasada.
Yok daha çok senin bahanen usta. Hayatta gayet kalabiliyorsun. Bazı düz mobların, özellikle yarı tanrı bosslardan daha güçlü olması başka mevzu. Orada bir dengesizlik var, diğerleri senin yeteneğine bakıyor.
 
Büyücü build açmıştım merak ettiğim için. Rennala'nın ay büyüsünü açacağım diye imanım gevredi. Taktım kafaya. Sadece int veriyorum. Karakterin tek sıkımlık canı oldu. 2 vuruşta hakkımdan geliyorlar.

Tabi bu sefer ilk oyuna göre daha tryhard oynamadığım için yer yer summon büyüsü kullanıyorum fakat büyücü bana göre değil cidden. Bazı bosslarda uzak mesafeden kapışmak çok kolaylık sağladı ama bir tutam canla oynamak zorluyor. Moblara çok ölüyorum.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 3, Ziyaretçi: 3)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık