Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Spoiler] 818: Balinanın İçinde

Bölüm Nasıldı?


  • Kullanılan toplam oy
    236
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dördü de lazım o nokta için. Bahsedilen bölgelerin birbirlerine konumları çok farklı şekillerde olabilir. İkisini bulunca o ikisinin diğer ikisiyle değil de birbirleriyle kesişme ihtimali var. Bu da ortaya sadece tek çizgi çıkarır.
Diğer türlü olsa bile uzun bir çizgiden bahsediyoruz ve iki çizginin kesişme noktası, o uzun çizginin herhangi bir yerinde olabilir. Yani doğrudan dik açılar yok burada, onlarca farklı açı ihtimali var.

Bunun gibi, binlerce olasılık var. Bu yüzden dördü de lazım. :/


Gerek yok. Arkadaşın söylediği gibi üçgen oluşturup o doğrultuda ilerlersen kesişim noktasını bulursun.
 
4 kitabenin gösterdiği o yerde 5. bir kitabe vardır, asıl raftelin yeri hakkında direk bilgi veren kitabe de odur. Robin'in okuyamadigi bir dilde olsun ve luffy sesini duyup öyle gitsin. Biraz karmaşık olsun olaylar. :)
 
Gerek yok. Arkadaşın söylediği gibi üçgen oluşturup o doğrultuda ilerlersen kesişim noktasını bulursun.
Ne kadar ilerleyeceksin ama 500 metre yada 1000 metrelik bir alan değil ki bu arada belki 3-5 ada var hemde hangi kesişim noktası Üçgen yaptın ortası mı olacak öyle bir şey olamaz ki?Şimdi üçgenin ortası desen 4. ada yok Üçgenin kesiştiği noktanın Raftel çıkması imkansız gibi bir şey oluyor.
 
Gerek yok. Arkadaşın söylediği gibi üçgen oluşturup o doğrultuda ilerlersen kesişim noktasını bulursun.
Diğer iki ada çok farklı konumlarda olabilir ve bu da kesişim noktasını düz çizgide çok farklı noktalara taşır. Üçüncüyü bilsen bile kesişimi bulamazsın. Dördü şart. :/
 
Elinize bir A4 alın 2 nokta koyarak düz çizin çizginin harita üzerindeki güzergahı odur. Daha sonra 3. bir nokta koyunuz ve diğer iki noktaya 1 er doğru çiziniz elimizde 3 yol olacaktır. Bu 3 yoldan birisi kesinlikle çapraz yoldur. Yani 3 nokta var ise doğru güzergahı bulmak çok basittir. 2 nokta var ise yol biraz daha karmaşıklaşacaktır. Arkadaşın belirttiği 3gen şeklin ne ortası ne sağı nede solu önemli olan doğru boyunca gidebilmek. Eğer bu sağlanabilirse doğru kesişim noktasını bulmak değil bulmamak imkansızdır.
 
Ne kadar ilerleyeceksin ama 500 metre yada 1000 metrelik bir alan değil ki bu arada belki 3-5 ada var hemde hangi kesişim noktası Üçgen yaptın ortası mı olacak öyle bir şey olamaz ki?Şimdi üçgenin ortası desen 4. ada yok Üçgenin kesiştiği noktanın Raftel çıkması imkansız gibi bir şey oluyor.
Yok yahu 3 noktayı birleştir ve karınca misali çizginin üzerinden üçgeni dolaşacaksın. Başladığın yerin 10 metre gerisinde bile olsa raftelin içinden geçmiş olursun.
Diğer iki ada çok farklı konumlarda olabilir ve bu da kesişim noktasını düz çizgide çok farklı noktalara taşır. Üçüncüyü bilsen bile kesişimi bulamazsın. Dördü şart. :/
Buluyorsun abi yapma, matematik yanılmaz. Attığın bütün çizgilerde sağlıyor. 3 boyutlu olsa bile fark etmez sadece üstünden yada altından geçersin ama raftelden geçmiş olursun.

Bu kitabelerin özel şifresi mi olur ama onu bilemem, belki ay ışığında mı mağaranın kapsında anahtar deliği falan gözükür.:/ Lotr'dan esinlenmezse olmaz.
 
Elinize bir A4 alın 2 nokta koyarak düz çizin çizginin harita üzerindeki güzergahı odur. Daha sonra 3. bir nokta koyunuz ve diğer iki noktaya 1 er doğru çiziniz elimizde 3 yol olacaktır. Bu 3 yoldan birisi kesinlikle çapraz yoldur. Yani 3 nokta var ise doğru güzergahı bulmak çok basittir. 2 nokta var ise yol biraz daha karmaşıklaşacaktır. Arkadaşın belirttiği 3gen şeklin ne ortası ne sağı nede solu önemli olan doğru boyunca gidebilmek. Eğer bu sağlanabilirse doğru kesişim noktasını bulmak değil bulmamak imkansızdır.
Aynen. İki saat anlayamamıştım @Monkey D. Dragon a :T
 
Elinize bir A4 alın 2 nokta koyarak düz çizin çizginin harita üzerindeki güzergahı odur. Daha sonra 3. bir nokta koyunuz ve diğer iki noktaya 1 er doğru çiziniz elimizde 3 yol olacaktır. Bu 3 yoldan birisi kesinlikle çapraz yoldur. Yani 3 nokta var ise doğru güzergahı bulmak çok basittir. 2 nokta var ise yol biraz daha karmaşıklaşacaktır. Arkadaşın belirttiği 3gen şeklin ne ortası ne sağı nede solu önemli olan doğru boyunca gidebilmek. Eğer bu sağlanabilirse doğru kesişim noktasını bulmak değil bulmamak imkansızdır.
Bu şekilde o kesişim noktasından geçersin, ama onun kesişim noktası olduğunu bilmezsin. Mesele de bu zaten, binlerce olasılık arasından doğru olanı bulmak. Onun için de dört nokta şart. :/

Yok yahu 3 noktayı birleştir ve karınca misali çizginin üzerinden üçgeni dolaşacaksın. Başladığın yerin 10 metre gerisinde bile olsa raftelin içinden geçmiş olursun.

Buluyorsun abi yapma, matematik yanılmaz. Attığın bütün çizgilerde sağlıyor. 3 boyutlu olsa bile fark etmez sadece üstünden yada altından geçersin ama raftelden geçmiş olursun.

Bu kitabelerin özel şifresi mi olur ama onu bilemem, belki ay ışığında mı mağaranın kapsında anahtar deliği falan gözükür.:/ Lotr'dan esinlenmezse olmaz.
Yukarıda dediğim gibi, Raftel'in ne şekli biliniyor ne şemali. Geçtiğin noktanın o olduğunu bilemeyeceksin yani. O çizgide yüzlerce adadan geçmen gerekebilir ve hangisinin Raftel olduğunu bulmak mesele. Dördüncü nokta da bunu kesin olarak sağlıyor.
 
Kitabeleri yan yana, üst üste falan koyunca farklı tercümeler çıkar mı acaba :S Belki bulmacası da böyle çıkar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 47)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık