Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Dost Kayaoğlundan Core kitlenin bir kısmının sevmediğini dinlemiştim.. eski oyunlardan çok farklı tarzda çıkması mı hoşuna gitmemişti yoksa başka bir şey mi?
Hızlı araba tutkunu bir lambo fanatiğisin. Seni İtalya'ya götürüyorlar. Gelmiş geçmiş en büyük lambo lansmanına katılıyorsun. Gittiğinde bir bakmışsın lansmanın içeriği traktörler. Az çok böyle bir etki düşün.
 
Ben yeni Kratos'u beğeniyorum şahsen. Eski serideki öfkeyle dolup taşan halinin etkileyici bir havası vardı ama yaş aldıkça daha olgun ve sakin bir Kratos görmek farklı bir tecrübe oldu. Çocuğu olmasının da bunda etkisi var. Karakter gelişimi güzel işlendi bence yeni seride. İlk başta planlandığı gibi üç oyun şeklinde olsaydı çok daha iyi olurdu tabi orası ayrı.
 
Hızlı araba tutkunu bir lambo fanatiğisin. Seni İtalya'ya götürüyorlar. Gelmiş geçmiş en büyük lambo lansmanına katılıyorsun. Gittiğinde bir bakmışsın lansmanın içeriği traktörler. Az çok böyle bir etki düşün.
Adam tüm Tanrıların içinden geçmiş.. bence eski tarzında alabilecekleri tüm verimi almışlar.. tabi o seriyi o şekilde sevmek farklı bir şey ama daha bilgeleşmiş otokontrol sahibi bir savaş tanrısını oynamak da güzel bence.
 
Eski Kratos'u bilseydin, bu oyundaki hali sana çok yavan gelirdi. Eski halini üç şeyle tanımlayabiliriz; sarsılmaz bir irade, bitmeyen bir öfke ve gözü dönmüş bir vahşilik.

Eski üç oyunda seri ilerledikçe Kratos da değişiyor, hatta ilk oyunda sempati duyulan o karakter serinin sonunda tam teşekküllü bir kötüye dönüşüyor.

İlk oyunda kendisine ailesini öldürten bir tanrıdan intikam almaya çalışan görece empati kurulabilen bir karakterken, ikinci oyunda bir tanrı olarak onun da nefret ettiği tanrılardan birine dönüştüğünü görüyoruz. Fakat ikinci oyunda bile empati kurulabilir bir karakter olarak karşımıza çıkıyor. Üçüncü oyunda ise gözünü kan bürümüş manyağın teki bizi karşılıyor. Öyle ki kendi intikamı için tüm Yunanistan'ı yok etmeyi, on binlerce masumun ölmesini bile umursamıyor. Bir an bile durup dinlenmeden önüne çıkan her şeyi ezip geçiyor.

Eğer o son oyundaki Kratos yeni seride olsaydı, cüceler dahil bir tane bile canlı bırakmazdı. Nitekim eski seride hayatta kalabilen tek tanrı Afrodit'ti, o da ona karşı bir savaşa girmediği için ölmedi.
Kratos'un 3'üncü oyundaki saf kötü ve vahşi hali beni o kadar rahatsız etti ki oyunu yarıda bırakmıştım.

3'üncü oyundaki Kratos karekter gelişimi yaşayıp yumuşayacak birisi değil di.
 
Dost Kayaoğlundan Core kitlenin bir kısmının sevmediğini dinlemiştim.. eski oyunlardan çok farklı tarzda çıkması mı hoşuna gitmemişti yoksa başka bir şey mi?
Kratos'un kuvvetini hissettiren bi oynanışı yoktu. Düşman çeşitliliği de vasattı. Ben kamerasına sövmüştüm çok. Kombat güzel ama kamera sorun yaratıyordu.

Kratos normalde senin oynadığın oyundaki Ogre gibi düşmanlardan 5-6 tanesine birden dalar, havaya kaldırıp kombolar yaparak veya uçurarak döver. Minatour'lar öyleydi mesela gow3'te. Arena'nın diğer tarafına uçurabiliyorduk, havadayken kafa atıp yere gönderebiliyorduk.
Senin oynadığın oyunda hem saldırılar büyük düşmanları pek sarsmıyor hem de kameradan dolayı fazla sayıda düşmanla dövüşülemiyor.

Eskiden 5-6 tane gelse döveceğimiz düşmanlar gow 2018'de mini boss olmuş. Koca tanrılar kestikten sonra hakaret gibi bu. Örnek vereyim Kratos'un ilk gow oyununda yendiği tanrı böyle bişey:


Böyle bi hayvanatı yendikten sonra cutscene'lerde Kratos'u zorlayan olayları izlemek komik geliyor. Özellikle ragnarok'ta daha çok oldu. 2-3 çöp askerle cebelleşiyor.

Zırh ve loot olayı da ayrı garip. 1 levelde baldur'la dövüşüp 3 level draugr'dan tek yiyor adam. Yönettiğimiz karakter tanrı yav. Böyle mekaniklerin yeri bu oyun değil.
 
Kratos'un kuvvetini hissettiren bi oynanışı yoktu. Düşman çeşitliliği de vasattı. Ben kamerasına sövmüştüm çok. Kombat güzel ama kamera sorun yaratıyordu.

Kratos normalde senin oynadığın oyundaki Ogre gibi düşmanlardan 5-6 tanesine birden dalar, havaya kaldırıp kombolar yaparak veya uçurarak döver. Minatour'lar öyleydi mesela gow3'te. Arena'nın diğer tarafına uçurabiliyorduk, havadayken kafa atıp yere gönderebiliyorduk.
Senin oynadığın oyunda hem saldırılar büyük düşmanları pek sarsmıyor hem de kameradan dolayı fazla sayıda düşmanla dövüşülemiyor.

Eskiden 5-6 tane gelse döveceğimiz düşmanlar gow 2018'de mini boss olmuş. Koca tanrılar kestikten sonra hakaret gibi bu. Örnek vereyim Kratos'un ilk gow oyununda yendiği tanrı böyle bişey:


Böyle bi hayvanatı yendikten sonra cutscene'lerde Kratos'u zorlayan olayları izlemek komik geliyor. Özellikle ragnarok'ta daha çok oldu. 2-3 çöp askerle cebelleşiyor.

Zırh ve loot olayı da ayrı garip. 1 levelde baldur'la dövüşüp 3 level draugr'dan tek yiyor adam. Yönettiğimiz karakter tanrı yav. Böyle mekaniklerin yeri bu oyun değil.
Böyle bakınca neden kızıldığını anladım. Eksiği olsa da fena oyun değil. Kratosun eski oyunlardaki hayvanlığında yeni grafiklerde bir oyunu çıksa baya hit yapar gibi
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 1, Ziyaretçi: 4)

  • Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
    Tasarım Korsanfan V.6.0
    Yukarı Çık