Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

En güçlü büyüyle bir işin yok ya oyunda. Oyunu oynamak mı istiyorsun, fantazi peşinde koşmak mı🤔 İkincisi için oyuna biraz daha hakim olman lazım. Hiçbir şey bilmeden fantazi peşinde koşunca bocalarsın tabi.
Oyunu niye oynuyorsun? Fantazi yapmak için :D Ben bossa 5 taş gönderebilecekken 3 taş gönderiyorsam hoş olmuyor. :D

Aslında bu Elden'e özel bence... Bir tık Zelda'da böyle sanırım ama 2. oyunda düzelttiler galiba.

Şu an yeni robot oyunu çıkaracaklar ama bir gün Elden 2 gelirse bu kadar boşluğa bırakmazlar gibi geliyor.
 
Ikinci oynayışında da böyle hissetmiş miydin?

Beni açık haritası ilerleme konusunda rahatsız etmişti. Silah yükseltme taşları ve xp sistemi hiç bu haritaya uygun değildi. Bir de mağaralar ile bosslar çok tekrar etmeye başlıyor.

Ancak açık ovada koşturup mağara arıyormuş hissi bana sadece ilk oynayışımda oldu. O da caelid'in gölünde, karlı bölgenin fırtınalı yerinde ve büyü okulunun çevresinde olmuştu.

Küçük bi alanı veya yolu baya doldurmuşlar genellikle. Bi noktadan diğerine giderken arka arkaya yan görev, mağara, boss, silah falan var. O yolun kendisi de zaten özenle yerleştirilmiş düşmanlarla, kamplarla, falan dolu oluyordu. Boş arazide spawnlanmışlar gibi hissettirmiyordular. Tüm mağaraları çıkarsak bile boş hissettirmezdi bence.

Ovada atla koşup mağara arama hissini oyunun %90'ında yaşamadım yani. Dolu bi yolda düşman temizleyerek ve bişeyler toplayarak ilerlerken bi yandan mağara, kulübe veya boss buluyormuşum gibiydi hep.
ER dünyasını keşfetmek ilk oynayışa özgü zaten. Devamında amaca yönelik hareket ediyorsun. Onu da geçen yazdım açık dünya olması tekrar oynanabilirliğini de feci sarsmış diye. Başlarda oyunun sana sunduğu dünya güzel geliyor ama oyunda ilerledikçe ölü dünyasında haritaya belirli aralıklarla yerleştirilmiş moblar ve nadiren denk geldiğin npcler haricinde mağara avına çıkmaktan başka bir şey yapmıyorsun. Belki güzel eşya düşürürüm ilgi çekici bir şey çıkar hesabına. Fazlaca tekrara düşüyor bunlar da. Oyunun en ilgi çekici yanı açık dünyası değil kademe kademe ilerlediğin özenle tasarlanmış haritalarında. Onları da ilk defa görmüyoruz soulsborne serisi bunlarla bezeli. Bir daha açık dünya oyun yapacaklarsa yandı bitti kül oldu hesabı boş ovalara salmasınlar da adam gibi yaşayan bir dünya yapsınlar npc ve görev saysını devasa arttırsınlar tadına doymayalım biz de. O zaman bu işin hakkını vermiş olursun. Bunu yapmayacaklarsa da eski stilden devam açık dünyaya gerek yok.
 
ER dünyasını keşfetmek ilk oynayışa özgü zaten. Devamında amaca yönelik hareket ediyorsun. Onu da geçen yazdım açık dünya olması tekrar oynanabilirliğini de feci sarsmış diye. Başlarda oyunun sana sunduğu dünya güzel geliyor ama oyunda ilerledikçe ölü dünyasında haritaya belirli aralıklarla yerleştirilmiş moblar ve nadiren denk geldiğin npcler haricinde mağara avına çıkmaktan başka bir şey yapmıyorsun. Belki güzel eşya düşürürüm ilgi çekici bir şey çıkar hesabına. Fazlaca tekrara düşüyor bunlar da. Oyunun en ilgi çekici yanı açık dünyası değil kademe kademe ilerlediğin özenle tasarlanmış haritalarında. Onları da ilk defa görmüyoruz soulsborne serisi bunlarla bezeli. Bir daha açık dünya oyun yapacaklarsa yandı bitti kül oldu hesabı boş ovalara salmasınlar da adam gibi yaşayan bir dünya yapsınlar npc ve görev saysını devasa arttırsınlar tadına doymayalım biz de. O zaman bu işin hakkını vermiş olursun. Bunu yapmayacaklarsa da eski stilden devam açık dünyaya gerek yok.
Yine keko ve yine muhalefet diyeceksin ama oyunun tekrar oynanabilirliğini oyundaki soulslike grind bozuyor aslında:s
 
Yine keko ve yine muhalefet diyeceksin ama oyunun tekrar oynanabilirliğini oyundaki soulslike grind bozuyor aslında:s
Ondan değil be keko hepsinde yaptık sevdik oynadık ER'nin sıkıntısı açık dünyası yüzünden sana yaptırdığı boş beleş ırgatlık. ER'yi de sevdim elbette ama diğerlerinden daha erken doydum oyuna.
 
Ondan değil be keko hepsinde yaptık sevdik oynadık ER'nin sıkıntısı açık dünyası yüzünden sana yaptırdığı boş beleş ırgatlık. ER'yi de sevdim elbette ama diğerlerinden daha erken doydum oyuna.
Böyle işkence bir grindı wiçır3'te görmedim ben. Topladığın eşyaların %98i falan çöp olur mu bir oyunda, ER'de oluyor. Hayvan gibi zindanı bitiriyorsun, topladığın hemen hemen her şey hiçbir işine yaramıyor. Gerçi diğer soulslarda da bu oran en az %80'lere kadar düşüyor, fakat lineer oynanış bu durumu daha az göze batar hale getirmiş onlarda.
 
Böyle işkence bir grindı wiçır3'te görmedim ben. Topladığın eşyaların %98i falan çöp olur mu bir oyunda, ER'de oluyor. Hayvan gibi zindanı bitiriyorsun, topladığın hemen hemen her şey hiçbir işine yaramıyor. Gerçi diğer soulslarda da bu oran en az %80'lere kadar düşüyor, fakat lineer oynanış bu durumu daha az göze batar hale getirmiş onlarda.
Mağara mevzusunu çözünce tenezzül etmedim bile ben bu işlerin peşinde koşturmaya. Açık dünyayı doldurmayacaksan souls stilinde açık dünya yapmanın esprisi yok lineer sistem daha oturaklı. TW3'de ölümüne keşfe çıkardım şimdi karşıma ne çıkaracak ne gibi hikayelerle karşılaşacağım acaba bu dünyada diye. ER'de ne görsem geldi yine tipini.. tarifesi çekiyordum.
 
Mağara mevzusunu çözünce tenezzül etmedim bile ben bu işlerin peşinde koşturmaya. Açık dünyayı doldurmayacaksan souls stilinde açık dünya yapmanın esprisi yok lineer sistem daha oturaklı. TW3'de ölümüne keşfe çıkardım şimdi karşıma ne çıkaracak ne gibi hikayelerle karşılaşacağım acaba bu dünyada diye. ER'de ne görsem geldi yine tipini.. tarifesi çekiyordum.
2. run'da kaido rpsi falan yapmasam oynayamazdım ben de. Tabi o da kısa sürdü.. Açık dünya işini bilen birilerine danışsalarmış keşke..
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 6)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık