İlk sezon itemleri(atmosun mızrağı ilk statik falan) sonra mavi itemler ve bunlar. Gerçekten güzel itemlerdi oyunu daha ''sade'' yapmak adı altında basite indirgediler ama güzel mantıklı itemlerdi anlamı vardı. Sezon 4 tank metasından sonra meta olarak oyun fena sıçtı o tank olmayı oyun hala düzeltemiyor hesaplayamıyor çıkarılacak hasarı. Fizz-ekko tank top dan bir başladı hem karakter hem meta hem item olarak kötü yola düştü oyun...
Adamların işleri kolay değil. Yaptıkları en ufak değişikliklik yeri geliyor oyunu alt üst ediyor. Yani bir yeri düzelteyim derken diğer taraf bozuluyor, her gelen bir değişiklik yeni bir değişiklik ihtiyacı doğuruyor. Bu süreçde senin dediğin gibi saçma dönemler oluyor tabii. Ama ben bunları oyun için eğlenceli dönemler olarak görüyorum. Farklılıklar hoşuma gidiyor şahsen. Ben oyunun her geçen gün daha iyiye gittiğini düşünüyorum. İtem çeşitliliği, oynanış çeşitliliği ve yeni orjinal fikirli şampiyonlar bakımından çok yol katettiler. Eskiden şampiyonların skilleri birbirine hep benzer çıkıyordu. Ama artık çok orjinal herolar çıkarmaya başladılar.
Eskiden adc de item çeşitliliği, ve şampiyon seçim sıkıntısı çok fazla vardı. Seçim ekranında karşıda bir rengar bi master yi gördüğün zaman karşı seçim şansın pek olmuyordu. Hala desteğine çok bağlı olsalarda eskiden çok daha fazla bağımlılardı. Anca ezreal alıp buzdoğan kasıyorlardı tek yememek için. Şimdi nilah, aphelios, samira, zeri ve kaisa gibi şampiyonlar sayesinde adc lerin ellerinde hiç değilse bir seçim şansları var. Bir adc olan nilah, aphe gibi herolar yeri geliyor 1 vs 1 de master yi kesebiliyor.
Vadinin alameti fikri çok iyi mesela. Önceden top lane çok sıkıcıydı. Ama şimdi top lane i kazanıp üstüne birde alamet alıp gücüne güç katabiliyorsun. Ormancısın diyelim karşı takım botda ejder aldığında sen topda isen bir hedefin var artık gidip bir alamet alabiliyorsun. Oyun tekdüzeylikten kurtulmuş durumda.
Destek itemlerini güçlendirdiler ve çeşitliik kattılar. Oyuna katkıları artık çok daha fazla. Yani bunlar hep iyi gelişmeler.