@amaneden @Tosbağa
Oh be sıkı bir mücadeleden sonra Hollow Knight'ı Platinledim.
En son bu kadar mücadele ve zorluğu Sekiro'yu Platinlerken yaşamıştım ama doğruyu söylemem gerekirse Hollow Knight'ın Platin zorluğu çok farklı bir seviyede.
Yani Dark Souls serisi falan bunun yanında easy mode kalıyor. Ha Easy mode derken zorluk açısından diyorum yoksa souls oyunlarını Platinlemek daha çok uğraştırıyor ve daha çok zaman istiyor. Mesela Elden Ring'in Platini 220 saat sürmüştü ama Hollow Knight'ı Platinlemek 25 küsur saat sürmesine rağmen daha zordu.
Hollow Knight gibi Metroidvania tarzı souls oyunları daha bir zorlayıcı oluyor demek ki.
Tabi Hollow Knight'ın asıl zorluğu oyunun sonundan sonraki aşamada başlıyor çünkü Hollow Knight'ın başında güle oynaya takılıyoruz sonra birkaç Boss falan kesiyoruz ve mutlu mesut ilerliyoruz ama Endgame'den sonra oyun öyle bir hal alıyor ki şu İstanbul'un nemli sıcağında oturduğum yerde kavruldum resmen.
Oyunu bitirmek dert değil ama ondan sonra Platin için gerekli olan son 2 yani 4. ve 5. Pantheon'u tasarlayan kişi nasıl bir kafadaydı çok merak ediyorum.
Resmen oyunu kimse Platinlemesin diye uğraşmışlar. O yüzden Platin oranı %1.4 herhalde.
Neyse oyunu genel olarak sevdim yani konsepti olsun havası olsun çok hoştu. Hele sanatı falan baya iyiydi.
Yağmur şehri favorimdi o yağmur sesi falan oradaki ortam insana huzur veriyor.
Tabi bu ortamda çöl sıcağında dolaşmak hoş değildi o başka mesele ama bir nebze olsun ferahlık kattı.
Oyunda hoşuma giden birçok ortam vardı ve her ortamda oraya uygun kaliteli sanat konuşturmuşlar, bunu 2D bir oyunda oyuncuya bu kadar iyi geçirmek büyük başarı.
Şu sahne kötü tarafa geçip son Pantheon'u bitirdiğimde gelmişti, hoşuma gitmişti.
Nedense şu iki sahne bana çok tatlı ve aynı zamanda hüzünlü gelmişti