@amaneden
Kestim malenia’yı. 2 kere yenildim üçüncüde aldım.
ilk denememde düz kılıç dövüşüne girmeyi deneyeyim dedim moonveil’la daldım. Baya rahat geçerken havaya uçup ordan bana bi daldı kombo bitmiyor. Aşırı geniş alan kaplayan, seni takip eden, sıyrılmandan daha hızlı vuran bişey. Sen de biliyorsundur zaten. Daha 2 flask harcamışken öldüm ona.
İkinci deneyişimde o saldırıya hazırlandığını görünce düz koşup uzaklaşmayı denedim yetmedi ama ilk kısmını yemediğimden sağ çıktım. Neyse bi şekilde kestim bi baktım ikinci formu varmış.
Garip bi şekilde üstüme uçtu çiçek şeklinde patladı. Zaten az flask’ım vardı yenemem diye mimic çağırdım. Bi baktım mimic’e vurdukça canı doluyor. Bu sefer sınırsız fp iksirimi içtim, royal knight resolve’u da bastım uzaktan büyü spamladım. Canı %30 falanken yine o absürt kombosuyla bana geldi bu sefer öldüm.
Üçüncüye denerken sırf o saldırı için dev kalkan giydim. O saldırının ikinci kısmını bloklayarak kazandım. Tam yetmediği oldu ama tek yemedim en azından.
Kalkana vurunca bile can doldurması dövüşü uzatıyordu mimic çağırdım ben de. Bu da olmasaydı bi yerde sıkıştırıp hoarfrost stomp spamlamayı deneyecektim. Açık alanda kullandığımda buz daha patlamadan kaçtı bi daha da denemedim onu.
_____
Boss hoşuma gitmedi açıkçası. Nioh, bloodborne veya sekiro’da keser geçersin de dark souls ve elden ring’e pek uygun değil. Sıyrılmaya kullandığın yuvarlanma fazla yavaş bu dövüş için. Her class’ın güçlü kalkanı yok. Kaçılamayacak saldırılar yakışmıyor oyuna bu yüzden.
Bloodborne’da sabit bi iyi dodge var. Tüm düşmanlar ona göre ayarlanmış. Sekiro’da savuşturma çok iyiydi tüm düşmanlar ona göre ayarlanmış. Nioh’ta zaten ne ararsan var. Burda yok öyle bişey. O oyunların kombat sisteminin neden daha çok sevildiğini çok iyi anlatan bi boss olmuş.