Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kadar AC muhabbeti dönünce bende Unity yükledim pc ye,yakın zamana kadar oyunla ilgili herhangi bir şey duymadım.Ne zaman açsam oynaşam adam havada kalıyor bişey oluyor.Sonra açtım interneti baktım ne oluyor diye bu oyun yanlış duymadiysam bitmeden sunulmuş.Çıldırıciim efendim bu ne rezillik.
Bu oyunu önceki ac oyunundan 1 yıl sonra çıkarmaya çalıştılar. Hatta sadece bu yetmezmiş gibi o yıl ac unity ile beraber bi ac oyunu daha yaptılar. Yani 1 yılda 2 ac yapmaya çalıştılar ve sonuç buydu.

oyunu yarım çıkardılar da tamamladılar sonradan. 2 kere bitirdim 1 tane bug olmadı. Muhtemelen update’siz halini oynamışsındır.
Şuanki hali gameplay açısından serinin en iyi oyunlarından. Karakterler, hikayesi falan dandik tabi o ayrı.

Altair, ezio üçlemesi, kenway ailesi iyiydi. Unity’de basit bi aşk hikayesi anlatmaya çalışmışlar. 1 yılda anca bu çıkar zaten. Ama parkour mekanikleri, gizliliği, görevlerin birçok çözümü olması açısından serinin en “assassin” oyunuydu.
___________

gizlilik oyunuydu diye demiyorum. Bu oyunda bildiğin “parkour” var. Serinin diğer tüm oyunları tırmanma ve aşağı atlamadan ibaret aslında. Önünüze bi engel çıkınca önce üstüne çıkıp sonra aşağı ya da ileri atlıyorsunuz. Unity’de tek parkour hareketiyle bu engeli geçiyorsunuz. Bi engelden diğer engele geçişin çok özel animasyonu olabiliyor daha akıcı hale getiren. Ve elbette sadece yukarı değil aşağı doğru da parkour vardı. Koca binadan aşağı sarkılıp kendini 2 metre sala sala inmiyorsunuz diğer oyunlardaki gibi.

origins oynayanlar bilir. Bazı mağaraların içinde “Engeli geçmek için yuvarlak tuşuna bas” gibi bildirimler çıkıyordu. Bunu yaptığınızda karakter engelin diğer tarafına bi animasyonla geçiyor direk. Normal gameplayde olduğu gibi engelin üstüne çıkıp az koşup diğer tarafa atlamıyorsunuz. Koca oyunda 3-5 kere olan bişey bu animasyon. Unity’nin haritası bununla dolu işte. Her engeli öyle geçiyorsunuz.

hidden blade kullanımı da apayrıydı bu oyunda. Son 2 oyunda bildiğin adamı yakalıyorsun sonra boğazını kesip yavaşça yere bırakıyorsun. Animasyon ağır ve uzun. Origins’te hidden blade vardı ama silahın anlamı yoktu. Onun yerine basit bi bıçak taşısa bişey değişmez.

Unity’de çeşit çeşit animasyonlar vardı duruma göre. sadece low profile/high profile değil. Eskisi gibi low profile’de hiç çaktırmadan millete bıçak sokma vardı elbette. Bu mesela hidden blade olan origins’te bile yok.
Koşuyorsanız önünüzdeki bi adamın boğazını karakter koşarken tek hamlede kesip koşmaya devam ediyor durma yok. Bu sayede çok agresif bi gizlilik tarzıyla da oynayabiliyordunuz.
Adamı yakalıyıp önce yumrukla sersemletip sonra boğazını kesmek nedir hidden blade’le :D o silah en iyi bu oyunda kullanıldı.
________

benim bu seriyle en büyük derdim wall hack kullanmanın (eagle vision) zorunlu olması. Gizliliğin bi anlamı kalmıyor. Oyunda bu özellik olduğu için de oyun bunu kullandığını varsayarak tasarlanmış. Düşmanlarda şahin gibi göz var çok saçma yerlerden görebiliyorlar. Bi odaya girecekken içeriyi kontrol etmek mümkün değil duvarın kenarından falan bakıp çünkü zaten wall hack kullandığın varsayılıyor.

Unity bu konularda da biraz daha iyiydi. Diğer oyunlarda baya mecbursunuz eagle vision’a. Origins’te mesela bi outpost’ta bi odanın içini görmek imkansız sayılır. Kapının kenarına yanaşıyorum ama bakamıyorum içeriye. Kamera uzak, ışıklandırma garip (içersi aşırı karanlık), duvara yapışıp içeri zoomlama diye bişey yok.

oyun olarak origins’i daha çok sevdim ben unity’den. Unity zaten düşman yapay zekası ve wall hack zorunluluğu saolsun (diğer oyunlar kadar olmasa da) gizlilik oyunu olarak da çok iyi değil. Ama origins gibi oyunları zaten yapanlar var. Ac’den ayrı olarak da yapılabilir. Ama unity gibi parkour sistemi veya o hidden blade gibi bi silahın başka örneği yok. Bu yüzden o tarzda devam etmelerini isterdim ben.

şu viking oyununu bi ac oyunundan daha çok isterim muhtemelen. Ama ayrı bi seri olmasını ve ayrıyeten ac’ye eski tarzda devam etmelerini isterdim yani. Eskilere kıyasla yeni oyunların bu kadar iyi görünme sebebi 2-3 yıl harcanması. Tarzı değişti diye fark yok bu kadar. Bu emeği unity tarzına verseler şaheser çıkar bence ortaya.
 
Son düzenleme:
Bu oyunu önceki ac oyunundan 1 yıl sonra çıkarmaya çalıştılar. Hatta sadece bu yetmezmiş gibi o yıl ac unity ile beraber bi ac oyunu daha yaptılar. Yani 1 yılda 2 ac yapmaya çalıştılar ve sonuç buydu.

oyunu yarım çıkardılar da tamamladılar sonradan. 2 kere bitirdim 1 tane bug olmadı. Muhtemelen update’siz halini oynamışsındır.
Şuanki hali gameplay açısından serinin en iyi oyunlarından. Karakterler, hikayesi falan dandik tabi o ayrı.

Altair, ezio üçlemesi, kenway ailesi iyiydi. Unity’de basit bi aşk hikayesi anlatmaya çalışmışlar. 1 yılda anca bu çıkar zaten. Ama parkour mekanikleri, gizliliği, görevlerin birçok çözümü olması açısından serinin en “assassin” oyunuydu.
___________

gizlilik oyunuydu diye demiyorum. Bu oyunda bildiğin “parkour” var. Serinin diğer tüm oyunları tırmanma ve aşağı atlamadan ibaret aslında. Önünüze bi engel çıkınca önce üstüne çıkıp sonra aşağı ya da ileri atlıyorsunuz. Unity’de tek parkour hareketiyle bu engeli geçiyorsunuz. Bi engelden diğer engele geçişin çok özel animasyonu olabiliyor daha akıcı hale getiren. Ve elbette sadece yukarı değil aşağı doğru da parkour vardı. Koca binadan aşağı sarkılıp kendini 2 metre sala sala inmiyorsunuz diğer oyunlardaki gibi.

origins oynayanlar bilir. Bazı mağaraların içinde “Engeli geçmek için yuvarlak tuşuna bas” gibi bildirimler çıkıyordu. Bunu yaptığınızda karakter engelin diğer tarafına bi animasyonla geçiyor direk. Normal gameplayde olduğu gibi engelin üstüne çıkıp az koşup diğer tarafa atlamıyorsunuz. Koca oyunda 3-5 kere olan bişey bu animasyon. Unity’nin haritası bununla dolu işte. Her engeli öyle geçiyorsunuz.

hidden blade kullanımı da apayrıydı bu oyunda. Son 2 oyunda bildiğin adamı yakalıyorsun sonra boğazını kesip yavaşça yere bırakıyorsun. Animasyon ağır ve uzun. Origins’te hidden blade vardı ama silahın anlamı yoktu. Onun yerine basit bi bıçak taşısa bişey değişmez.

Unity’de çeşit çeşit animasyonlar vardı duruma göre. sadece low profile/high profile değil. Eskisi gibi low profile’de hiç çaktırmadan millete bıçak sokma vardı elbette. Bu mesela hidden blade olan origins’te bile yok.
Koşuyorsanız önünüzdeki bi adamın boğazını karakter koşarken tek hamlede kesip koşmaya devam ediyor durma yok. Bu sayede çok agresif bi gizlilik tarzıyla da oynayabiliyordunuz.
Adamı yakalıyıp önce yumrukla sersemletip sonra boğazını kesmek nedir hidden blade’le :D o silah en iyi bu oyunda kullanıldı.
________

benim bu seriyle en büyük derdim wall hack kullanmanın (eagle vision) zorunlu olması. Gizliliğin bi anlamı kalmıyor. Oyunda bu özellik olduğu için de oyun bunu kullandığını varsayarak tasarlanmış. Düşmanlarda şahin gibi göz var çok saçma yerlerden görebiliyorlar. Bi odaya girecekken içeriyi kontrol etmek mümkün değil duvarın kenarından falan bakıp çünkü zaten wall hack kullandığın varsayılıyor.

Unity bu konularda da biraz daha iyiydi. Diğer oyunlarda baya mecbursunuz eagle vision’a. Origins’te mesela bi outpost’ta bi odanın içini görmek imkansız sayılır. Kapının kenarına yanaşıyorum ama bakamıyorum içeriye. Kamera uzak, ışıklandırma garip (içersi aşırı karanlık), duvara yapışıp içeri zoomlama diye bişey yok.

oyun olarak origins’i daha çok sevdim ben unity’den. Unity zaten düşman yapay zekası ve wall hack zorunluluğu saolsun (diğer oyunlar kadar olmasa da) gizlilik oyunu olarak da çok iyi değil. Ama origins gibi oyunları zaten yapanlar var. Ac’den ayrı olarak da yapılabilir. Ama unity gibi parkour sistemi veya o hidden blade gibi bi silahın başka örneği yok. Bu yüzden o tarzda devam etmelerini isterdim ben.

şu viking oyununu bi ac oyunundan daha çok isterim muhtemelen. Ama ayrı bi seri olmasını ve ayrıyeten ac’ye eski tarzda devam etmelerini isterdim yani. Eskilere kıyasla yeni oyunların bu kadar iyi görünme sebebi 2-3 yıl harcanması. Tarzı değişti diye fark yok bu kadar. Bu emeği unity tarzına verseler şaheser çıkar bence ortaya.
Tamamiyle katılıyorum. Birde unity beklentisi fazla bi oyundu o zamana göre ve buglarla beraber çöktüler( ben oyunu 2 sene sonra oynadım. Buglarla karşılaşmadım o yüzden şanslıyım)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 21)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık