2. oyunu yazan adamı yılan dolu kuyuya atmalı! Hikayesi vasattır. Cliffhangerla bitmiştir ve rp seçenekleri en kısıtlayıcı olandır.
3. oyun kötü bir sisteme sahiptir. Crafting, mission sistemi açıkcası baya kötü bir sistem. bu açıkları cyberpunkda daha çok görüyorsun. tamamen grinda döndürülmüş ve hani skyrimin radiant questinden bir farkı da yok.
Witcher 1 çok daha iyi bir hikayeye sahip olmakla kalmaz, iyi bir oyun hikayesine de sahiptir. oyun yapan arkadaşlarıma hep derim hikaye yazma oyun yaz diye. Işınlanma fast travel vs tarzındaki şeylerin oyunlarda olmaması gerektiğini ve bunların oyunu hem oyuncuya hem de yapana yabancılaştıran tüketme etmenleri olarak görürüm. Dünyayı ele geçirdiğimde bu open world ve fast travel gibi şeyleri ekleyen kişileri kazığa oturtturup onları orada bir sene hayatta tutup dünyayı dolaştırmayı düşünüyorum. W1 de senin saydığın şeyler tüketim çılgını birisi için kötü iken oyunu tamamlayan şeylerdendir. Tabii ki kararların bazısının teknolojik yetersizliklerden ötürü olmuştur ama onlar bile oyunu baltalamak yerine daha oyun kılmıştır. Oyunda olması gereken oyunun oyun olduğunu hatırlatmasına rağmen oyuna uyumu açısından içine girmeni sağlayan şeylerdir. W1'in dinlenme sistem, skill ağacı, craftingi ve onların nasıl impleme edildiği, halkın dinamikliği ve daha niceleri üstünden incelersek cidden 3 oyun içinde mekaniksel olarak da daha iyidir.sol elimle işerken sağ elimle hard modda w1 oynayıp hem ölmem hem de hmm iyiymiş vallaha derim.
2 nin üstüne 1 i koyar tekbir getirip secde eder. Ben bir kıza yürümeden önce ona witcher oyunlarını sıralamasını söylerim, oynamış ise ve 1 i ilk sıraya koymadıysa, o zaman o kızı terk ederim.
uzun süreli seçim, ludonarrative resonance, gameplay, game mekanik, karakterler larak w1 in önünde diğer ikisi diz çöker tövbe ister.