Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] Path of Exile 2 (2024)

Çok ağır bir nerf atılmış yaratıklara. Rare/magic mobların yere bıraktığı bombalar yaratıkları kestiğin gibi ortadan kayboluyor. Ee Arbiter harici neye ölecek bu insanlar 🤔 elinizin ayarı olsun ya.
Hilkat garibesi bir mekanikti kaldırmaları isabet oldu. Halka şeklinde beliren ateş, buz, yıldırım vs efektlerini bırakabilirlerdi gerçi ama ölen mobun yanından geçerken ya da loot alırken ekranda beliren milyon tane efektten ötürü sittin sene algılayamayacağın geri zekalı mekaniklere ölmek tasarım hatasıydı direkt. Her çöp mob sonrası uzakta sigarını yakıp ortamın sakinleşmesini beklemek oyunun akıcılığına vurulmuş büyük bir darbeydi.

Arbiter demişken o da komedi olmuş. Yüksek zorluk seviyelerinde sürekli alev halkaları açtığı saldırısını tekrarlıyor ve bundan kurtulmak oyun bilgisi, yetenek vs değil çok büyük oranda şans gerektiriyor. Elden Ring dlcnin son bossunun ilk hali bundan daha adil bir dövüştü öyle söyleyeyim.

@Nie Li

Premium quad stash tabı alabilirsin. 4 tane tabın tek bir tabde toplanmış hali ve içindeki her şeyi satabilirsin. Ticaret için çok iyi olur.
 
Hilkat garibesi bir mekanikti kaldırmaları isabet oldu. Halka şeklinde beliren ateş, buz, yıldırım vs efektlerini bırakabilirlerdi gerçi ama ölen mobun yanından geçerken ya da loot alırken ekranda beliren milyon tane efektten ötürü sittin sene algılayamayacağın geri zekalı mekaniklere ölmek tasarım hatasıydı direkt. Her çöp mob sonrası uzakta sigarını yakıp ortamın sakinleşmesini beklemek oyunun akıcılığına vurulmuş büyük bir darbeydi.

Arbiter demişken o da komedi olmuş. Yüksek zorluk seviyelerinde sürekli alev halkaları açtığı saldırısını tekrarlıyor ve bundan kurtulmak oyun bilgisi, yetenek vs değil çok büyük oranda şans gerektiriyor. Elden Ring dlcnin son bossunun ilk hali bundan daha adil bir dövüştü öyle söyleyeyim.

@Nie Li

Premium quad stash tabı alabilirsin. 4 tane tabın tek bir tabde toplanmış hali ve içindeki her şeyi satabilirsin. Ticaret için çok iyi olur.
O şeylere 50 kere falan ölmüşümdür de yaratık öldüğü gibi yok olmalarının hiçbir anlamı yok. Hasarlarına bir düzenleme şarttı zaten, bu hali komik olmuş. Yaratıktan bağımsız bir obje direkt yok oluyor. Sorunu halının altına süpürmüşler. Oyunun bu hali diablo4'ten hallice olmuş. Bam güm dal.
 
O şeylere 50 kere falan ölmüşümdür de yaratık öldüğü gibi yok olmalarının hiçbir anlamı yok. Hasarlarına bir düzenleme şarttı zaten, bu hali komik olmuş. Yaratıktan bağımsız bir obje direkt yok oluyor. Sorunu halının altına süpürmüşler. Oyunun bu hali diablo4'ten hallice olmuş. Bam güm dal.
Yerden halka şeklinde çıkan bombalara hiç ölmedim ben. Öldüklerim görülmeyen, anlaşılmayan ölüm sonrası efektler ve saldırılardı. En önemli şey onların kalkmış olması çünkü bu gözükenler geri gelse, kaybolmasa dahi zaten ölmezsin. İlk oyunda da map modlarının boku çıkmadığı müddetçe ölmüyordu karakterimiz. Demigod olma yolunda emin adımlarla ilerlerken kıçı kırık rare moblara ölme zaten anasını satayım
 
Yerden halka şeklinde çıkan bombalara hiç ölmedim ben. Öldüklerim görülmeyen, anlaşılmayan ölüm sonrası efektler ve saldırılardı. En önemli şey onların kalkmış olması çünkü bu gözükenler geri gelse, kaybolmasa dahi zaten ölmezsin. İlk oyunda da map modlarının boku çıkmadığı müddetçe ölmüyordu karakterimiz. Demigod olma yolunda emin adımlarla ilerlerken kıçı kırık rare moblara ölme zaten anasını satayım
Ben currencyi alacağım diye çok öldüm:d Bir de monk ile zıpla-vur-patlat şeklinde oynadığım için bombaları bazen görmüyordum, 3 tanesi öldürüyordu işte. Uzakçılar için zaten sıkıntı yoktu o konuda. Fazla kolay olmuş böyle.
İşte şimdi oynanacak kıvama gelmiş.
Bu halinde oyun süresi %20 kısalır. Bir iki dokunuşla da çin mobil evrenine geçer. Yazık olur.
 
Ben currencyi alacağım diye çok öldüm:d Bir de monk ile zıpla-vur-patlat şeklinde oynadığım için bombaları bazen görmüyordum, 3 tanesi öldürüyordu işte. Uzakçılar için zaten sıkıntı yoktu o konuda. Fazla kolay olmuş böyle.

Bu halinde oyun süresi %20 kısalır. Bir iki dokunuşla da çin mobil evrenine geçer. Yazık olur.
Hala Monk'taysan attribute stackinge geç. Feci zevkli. Başlangıç için 15 - 20 divine gözden çıkar tabi. Oyunu kolaylaştıran her şeye (heraldlar misal) nerf geleceğini hesaba katarsan yersiz ölüm efektlerinin oluşturacağı yapay zorluğa gerek kalmayacağını görürsün keko. Bir arpg, yere düşen lootu almaya çalışırken adamı şu moda sokuyorsa büyük sıkıntı vardır;
 
Hala Monk'taysan attribute stackinge geç. Feci zevkli. Başlangıç için 15 - 20 divine gözden çıkar tabi. Oyunu kolaylaştıran her şeye (heraldlar misal) nerf geleceğini hesaba katarsan yersiz ölüm efektlerinin oluşturacağı yapay zorluğa gerek kalmayacağını görürsün keko. Bir arpg, yere düşen lootu almaya çalışırken adamı şu moda sokuyorsa büyük sıkıntı vardır;
Gördüm ama o oynanış sarmadı beni. Legioner geçmek lazım hem stack için.
Ufak bir düzenleme yapabilirlerdi ya böyle ortadan kaldırma işine karşıyım. Haritalarda herhangi bir tekinsizlik kalmamış oluyor bu şekilde.
Adam oyunda yeni o yüzden ölüyor la ceset patlatmadan sakınma o kadar mesele değil, hem çok delaylı hem de çok fazla uyaran var.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 4)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık