Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dark Souls 3'te ilk bossu bile geçemiyorum. 15 kere öldüm. Ben kötüyüm, oyun da zor. Kanser oyun. Bu oyunu sevdiğini söyleyen insan net yalan söylüyordur. Test ettim, onayladım.
Souls oyunlarının temel mekaniklerini çözünce rahatlarsınız. Birçok oyunda düşmanın üstüne gitmek zordur. Çünkü düşmana öyle bi sizi takip etme özelliği ve “hitbox” dediğimiz vuruş alanı verirler ki vurmaya niyetlendiği an 50 metre uzağa gitmeye çalışırsınız.

Souls serisinde uzaklaşmaya çalışmak darbe yemenize sebep olur. Ne taraftan vuruyorsa o saldırının içinden geçecek şekilde o tarafa yuvarlandığınızda açık bulur vurursunuz. Ya da düşmanların bazı komboları vardır önüne vurmaya başladığında siz arkasına geçseniz bile o tarafa vurmaya devam edebilir. İstisna kombolar var tabi direk arkaya dönebiliyorlar.

“iframe” dediğimiz, sıyrılmaya bastıktan sonra dokunulamaz olduğunuz kısa bi süre var. Dark souls’ta bu zaman o kadar geniş ki köşeye sıkıştığınızda bile duvara yuvarlanarak düşman saldırılarının içinizden geçmesini sağlayabilirsiniz. Ona alışmanız lazım. Bu yüzden zaten uzağa yuvarlanmak yerine saldırının geldiği yöne sıyrılmak avantajlı oluyor. Tam o iframe sırasında saldırıya denk gelip içinden geçiyorsunuz. Ters tarafa yuvarlanınca saldırı size yetişene kadar iframe bitiyor.

Saldırılarda “commitment” yani kendini saldırıya adamak diyebileceğimiz, tuşa bastıktan sonra hemen bunu iptal edememenize sebep olan mekanik var. Bu yüzden saldırıya basacağınız zaman kendinizi riske atıyorsunuz bunu değerlendirmek lazım. Son god of war oyununda mesela kombo ortasında parry’e basınca kombo anında durur ve parry’le kendinizi kurtarabilirsiniz. Bu yüzden düşünmeden saldırmak ve sadece saldırı gelirken tepki vermek mümkün. Souls oyunlarında “ya ben saldırmaya bastığım an düşman da saldırmaya başlarsa” ihtimalini değerlendirmek gerekiyor.

Souls oyunları sanılanın aksine en zor oyunlardan değildir. İlk souls oyununuz kendini size iyi açıklamadığı için zorlar. Bir de zorluk seçeneği yoktur. Başka bi aksiyon oyunu yüksek zorlukta tutorial’sız oynadığınızda çok daha fazla zorlanırsınız.
 
Dark Souls 3'te ilk bossu bile geçemiyorum. 15 kere öldüm. Ben kötüyüm, oyun da zor. Kanser oyun. Bu oyunu sevdiğini söyleyen insan net yalan söylüyordur. Test ettim, onayladım.
Mekaniğini anlayıp alıştıktan sonra iki saate kral olacağın oyun. Gözünde büyütme. Belli başlı bazı bossları aşırı zorlayabilir onun dışında peynir ekmek gibi kesersin ne geliyorsa.
 
Mekaniğini anlayıp alıştıktan sonra iki saate kral olacağın oyun. Gözünde büyütme. Belli başlı bazı bossları aşırı zorlayabilir onun dışında peynir ekmek gibi kesersin ne geliyorsa.
Boss dövüşlerindense haritanın olmaması çok sıkıntı. Bir ihtimal bloodborneda bu embesilliği yapmamışlardır dedim. Yapmışlar. 10dk sürdü macera..
 
Boss dövüşlerindense haritanın olmaması çok sıkıntı. Bir ihtimal bloodborneda bu embesilliği yapmamışlardır dedim. Yapmışlar. 10dk sürdü macera..
Kendi mahallemde bilmediğim kuytu bir köşe vardır belki. BB'de yok. Öyle oynanır olum o oyunlar. Nereden ne çıkacağını bilmeden didik didik edeceksin zaten her yeri ezberliyorsun bunu yaparken.
 
Oyunun büyüsünü bozar da isteyen kullansın diye özellik olarak ekleyebilirler. Bunu yaparlarsa o zaman zorluk seviyesi de gelsin muhabbetleri çıkar diye yapmazlar ama.
O kadar konum bilgisini neden hafızama yükleyeyim:/ Çok iç içe geçmiş mekanlar. En azından oynarken öyle hissettiriyor. Boğuluyorum ben M tuşuna basıp map açılmadığında..
 
O kadar konum bilgisini neden hafızama yükleyeyim:/ Çok iç içe geçmiş mekanlar. En azından oynarken öyle hissettiriyor. Boğuluyorum ben M tuşuna basıp map açılmadığında..
Poe oynar gibi oynamayacaksın olum bu oyunları. Millet gizli geçit bulmak için haritanın başından sonuna duvarlara kapılara kafa atıyor sen bana harita diyorsun. Haritayı keşfetmek neyin nereye bağlandığını bulmak hafızanda bütün haritayı çıkarmak zaten bu oyunların en büyük parçalarından biri. Adamların imza hareketi gibi düşün.
 
Poe oynar gibi oynamayacaksın olum bu oyunları. Millet gizli geçit bulmak için haritanın başından sonuna duvarlara kapılara kafa atıyor sen bana harita diyorsun. Haritayı keşfetmek neyin nereye bağlandığını bulmak hafızanda bütün haritayı çıkarmak zaten bu oyunların en büyük parçalarından biri. Adamların imza hareketi gibi düşün.
Abi insan yormasınlar ya ne kafa atması.. Gören de frp falan oynuyoruz sanacak nedir yani :artiz: Zaten çoğu haritalı oyunda da var bu gizli geçitler falan. Gowda da vardı mesela. Her yolun çizildiği bir şey istemiyoruz ki şöyle genel geçer bir harita ya. Neredeyiz napyoruz bilelim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 5)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık