Sistemi ve animasyon akıcılığını sekiro gibi yapıp moveset çeşitliliğini bloodborne veya nioh 1 gibi yapsalar yeter şaheser olması için.
Sekiro’nun kusuru o kadar skill varken 1 tanesini kullanabilmekti. O da duruma göre kullanılan bişeyden ziyade ayarsız bi skill oluyordu ultimate gibi.
nioh’ta aynı anda 9 tane falan özel hareketimiz vardı(hatırlamıyorum belki daha çoktur). Tabi 2 silah taşıdığımızı da düşünürsek onu ikiye katla. Bir tuşa basınca da tek atmıyordunuz fodder’lara. Duruma göre kullandığımız şeylerdi ve dövüşleri derinleştiriyordu baya.
Özel hareketler dışında her silahın 3 farklı duruşunun yani 3 farklı moveset’inin olduğunu hiç saymasak bile olur. O moveset sırasında hızlı vuruştan ağıra geçince farklı şeyler yapma da vardı.
sistem sekiro’daki gibi kalsa ama nioh gibi saldırı çeşitliliğine önem verseler iyi olur bence. Yine sadece kılıç olsa bile yeter bana. Öyle getsuga tenshou gibi hareketler de değil normal kılıç teknikleri olsun.