Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Çocuk baya kullanışlı ama onun yerine kare tuşunu itemler için kullanmayı tercih ederdim. Apollo oku, helios'un kafası ve hermes'in ayakkabısı gibi itemlerin yerini dolduramadı çocuk.

Zaten silah çeşitliliği de az olunca oyun biraz sade kalmış. Büyüler de yok. Skill sayısı bol olsa da sadece 2 tanesini seçebildiğim için pek bi değeri yok. Menüyü girip değiştirmek aksiyonu bozuyor.
Ascension'da silah değişmezken rengi, elementi ve skilleri değişiyordu. Bu oyunda da ok tuşları daha iyi kullanılsaydı aynı anda taşıyabildiğimiz skill sayısı artabilirdi.

Combo oyunu yapmak yerine vuruş hissiyatına dayalı oyun yapıldığında oyunun sadeleşmesi gerekmez. 4 silahı aynı anda kullanıp kombo yapabileceğimiz bi oynanış tarzı yok zaten. Az daha çeşitlilik olsa karakter ayarsız olmazdı yani.

Dövüşler genellikle hep aynı başlayıp bitiyor benim bu oyunla tek derdim bu. İlk oynamaya başladığımda verdiği zevki veren oyun sayısı çok azdır. Ama sıkmaya başladı yavaş yavaş.

Bazı oyunlar vardır sıkılmaya başladığında oyunu değil oynayış tarzını değiştirirsin ve aynı oyunu oynamaya devam edersin. Serinin eski oyunları böyleydi, dark souls ve bloodborne oyunları da tarzları farklı olsa bile oynayış tarzı değiştirilebiliyordu sürekli. ama bu oyun öyle olmamış. Şurdaki güç ve hareket çeşitliliği yok:
 
Çocuk baya kullanışlı ama onun yerine kare tuşunu itemler için kullanmayı tercih ederdim. Apollo oku, helios'un kafası ve hermes'in ayakkabısı gibi itemlerin yerini dolduramadı çocuk.

Zaten silah çeşitliliği de az olunca oyun biraz sade kalmış. Büyüler de yok. Skill sayısı bol olsa da sadece 2 tanesini seçebildiğim için pek bi değeri yok. Menüyü girip değiştirmek aksiyonu bozuyor.
Ascension'da silah değişmezken rengi, elementi ve skilleri değişiyordu. Bu oyunda da ok tuşları daha iyi kullanılsaydı aynı anda taşıyabildiğimiz skill sayısı artabilirdi.

Combo oyunu yapmak yerine vuruş hissiyatına dayalı oyun yapıldığında oyunun sadeleşmesi gerekmez. 4 silahı aynı anda kullanıp kombo yapabileceğimiz bi oynanış tarzı yok zaten. Az daha çeşitlilik olsa karakter ayarsız olmazdı yani.

Dövüşler genellikle hep aynı başlayıp bitiyor benim bu oyunla tek derdim bu. İlk oynamaya başladığımda verdiği zevki veren oyun sayısı çok azdır. Ama sıkmaya başladı yavaş yavaş.

Bazı oyunlar vardır sıkılmaya başladığında oyunu değil oynayış tarzını değiştirirsin ve aynı oyunu oynamaya devam edersin. Serinin eski oyunları böyleydi, dark souls ve bloodborne oyunları da tarzları farklı olsa bile oynayış tarzı değiştirilebiliyordu sürekli. ama bu oyun öyle olmamış. Şurdaki güç ve hareket çeşitliliği yok:
Geçen bunla ilgili bir sohbet yapmışlardı Cory barloglar falan hatta oyunun 2015 halini gösterdiler çok daha farklı güzel bitiriş hareketleri falanda var. Ama iş uygulamaya gelince aşırı zor oldu bir çok istediğimiz şeyi yapamadık demişlerdi yani aslında. .Çünkü 2016 da ilk başta baltamızda farklı elementler olacak diye açıklama gelmişti oyunda göremedik. Muhtemelen ps 4 te ki donanımın yetersizliği istedikleri bir çok şeyi yapamamalarına neden oldu ps 5 te full grafik kasıp donanımı ona harcamazlar umarım. Daha epik fightlar ve daha farklı mekaniklere kasarlar Cory barloga kalsa yapacağı bu ama grafik grafik diye gezen oyuncular yüzünden. Sony tabi üst düzey grafik koydurtuyor her oyununa donanımı sonuna kadar grafiğe harcıyorlar bu seferde oyun geliştiricileri. Ve gow 3 serinin en zayıf en boş yan silahlarına sahip oyunudur bütün silahlar chaos bladein kopyasıydı yumrukların bile çoğu combosu zincirliydi falan. En iyi silah çeşitliliği gow iki oyunundaydı balyoz mızrak falan. Hepsi farklı mekaniklere sahipti.
 
Gow 3 oynadım bunu izledim sadece.Madem her şey ''bence'' bu tip yorum da yapma.Eline verir köyüne yollar falan.Gow un mekanikler aynı değişmedi.Senaryosunu baştan sona okudum.Witcher 1-2-3 oynadım aynı şekil senaryoyu da okudum oyun harici kitaplardan.2 oyun alakasız yani.Messi-ronalda gibi değil ki bu karşılaştırma.Golf mu daha hoş kayak mı demek gibi senin yorumun.
Bu bir olgu değil ki nesnel yorumlar yapayım. Oyundan, sinemadan, renklerden vb. bahsederken ''bence'' kelimesi kullanılır ve kullanılmalı da. Gow'un yeni oyununu daha çok sevdim ve istediğim gibi yorum yaparım, buna kimse karışamaz. Ayrıca yeni oyununu oynamadan mekaniklerinin değişmediğini nereden çıkardın? Bence dövüş mekanikleri bayağı değişmiş ve gelişmiş.
 
Geçen bunla ilgili bir sohbet yapmışlardı Cory barloglar falan hatta oyunun 2015 halini gösterdiler çok daha farklı güzel bitiriş hareketleri falanda var. Ama iş uygulamaya gelince aşırı zor oldu bir çok istediğimiz şeyi yapamadık demişlerdi yani aslında. .Çünkü 2016 da ilk başta baltamızda farklı elementler olacak diye açıklama gelmişti oyunda göremedik. Muhtemelen ps 4 te ki donanımın yetersizliği istedikleri bir çok şeyi yapamamalarına neden oldu ps 5 te full grafik kasıp donanımı ona harcamazlar umarım. Daha epik fightlar ve daha farklı mekaniklere kasarlar Cory barloga kalsa yapacağı bu ama grafik grafik diye gezen oyuncular yüzünden. Sony tabi üst düzey grafik koydurtuyor her oyununa donanımı sonuna kadar grafiğe harcıyorlar bu seferde oyun geliştiricileri. Ve gow 3 serinin en zayıf en boş yan silahlarına sahip oyunudur bütün silahlar chaos bladein kopyasıydı yumrukların bile çoğu combosu zincirliydi falan. En iyi silah çeşitliliği gow iki oyunundaydı balyoz mızrak falan. Hepsi farklı mekaniklere sahipti.
Bana sorarsan oyunun en büyük dezavantajlarından biri kamera kesintisi olmadan yapmaları. Fikir çok güzel ama başka oyunda yapsalarmış keşke. Kamerayı böyle yaptıkları için uyuyup uyanma gibi şeyler dahil hiçbir şekilde zaman atlaması koyamadılar oyuna. Zaten o kadar "journey" dediler ama kratos'un evi dağın 1 km yanındaymış zaten. Ben uzun bi yolculuğa çıkacaklar sandım.

Çocuk öyle bi gelişim gösterdi ki sanki yıllardır birlikteler. Kratos geyik avından sonra çocuğa "kontrollü ol, acele etme" demekten başka bişey de yapmadı. Psikolojik bi eğitim verdi sadece.
Trailer'da çocuk ayak izi bulunca "tracking xp" kazandığı gözüküyordu. Geyiği vurunca da "archery xp" kazanmıştı. Ben gelişiminin bu şekilde yapılmasını bekledim. Büyük ihtimalle başta böyle planladılar ama yapamadılar.
Kamera kesintisi yapamadıkları için Horizondaki gibi eğitim sahneleri de koyamadılar ve oyun sonunda doğal olarak "çocuk ne ara gelişti lan bu kadar?" dedim ben.

Aralarında seçim yapacak olsam kamera böyle kalsın ama trailer'daki gibi çocuk yaptığı şeylere göre xp kazansın derim tabi. Ama o da olmayınca çocuğun gelişimi tuhaf göründü bana. Okuna 2 element verdik bi de yeni zırh giydirdik sadece.
_____________

Kamera kesintilerini kullanabilseler aralarındaki bağın güçlenmesi de daha anlamlı olurdu. Last of us'ta biz tamamına şahit olmasak da joel ve ellie 1 yıl geçirdi birlikte. yakınlaşmaları çok doğaldı. Bu oyunda o hissi alamadım ben. Sanki tüm macera 2 gün sürmüş gibi hissediyorum.

Kratos ve atreus birlikte avlandıklarında yemek yeseler, kamp kurup ateş başında muhabbet etseler falan yavaş yavaş birbirlerini tanıyıp sevmeye başlamaları daha doğal gözükürdü. Bu görev oyunda tekneye bırakılmış diyeceğim ama baba-oğul arasında 2-3 masal anlatma dışında bi muhabbet de geçmedi. Teknede konuşan mimir oldu genellikle.
_____________

Eğer oynanışa gelirsek gow 3'ten örnek verme sebebim şu:
O videoyu yapan arkadaş blades of exile yerine blades of athenayı kullandığı yerleri saymazsak videoda yaptığı herşeyi istediği zaman yapabiliyor. Menüye girip silah veya itemlerini değiştirmesine ihtiyaç duymuyor. Herşeye her zaman sahip. joystikteki tuşları akıllıca kullandıklarında neler yapılabildiğini göstermek istedim.
Kameranın kesilmemesine bu kadar önem verirken ekipman ve skill ayarlamak için sürekli menüye girmemi beklemeleri saçma olmuş. Aynı sorun shadow of war'da da vardı.

Sadece dövüşleri değil puzzle'ları da çok etkilemişti eski gow'lardaki çeşitlilik. Bu yeni oyunda hep zincirlerle bişeyi indirip ardından "DONDUR BENI" diye bağıran bişeyi dondurduk sadece.
 
Bana sorarsan oyunun en büyük dezavantajlarından biri kamera kesintisi olmadan yapmaları. Fikir çok güzel ama başka oyunda yapsalarmış keşke. Kamerayı böyle yaptıkları için uyuyup uyanma gibi şeyler dahil hiçbir şekilde zaman atlaması koyamadılar oyuna. Zaten o kadar "journey" dediler ama kratos'un evi dağın 1 km yanındaymış zaten. Ben uzun bi yolculuğa çıkacaklar sandım.

Çocuk öyle bi gelişim gösterdi ki sanki yıllardır birlikteler. Kratos geyik avından sonra çocuğa "kontrollü ol, acele etme" demekten başka bişey de yapmadı. Psikolojik bi eğitim verdi sadece.
Trailer'da çocuk ayak izi bulunca "tracking xp" kazandığı gözüküyordu. Geyiği vurunca da "archery xp" kazanmıştı. Ben gelişiminin bu şekilde yapılmasını bekledim. Büyük ihtimalle başta böyle planladılar ama yapamadılar.
Kamera kesintisi yapamadıkları için Horizondaki gibi eğitim sahneleri de koyamadılar ve oyun sonunda doğal olarak "çocuk ne ara gelişti lan bu kadar?" dedim ben.

Aralarında seçim yapacak olsam kamera böyle kalsın ama trailer'daki gibi çocuk yaptığı şeylere göre xp kazansın derim tabi. Ama o da olmayınca çocuğun gelişimi tuhaf göründü bana. Okuna 2 element verdik bi de yeni zırh giydirdik sadece.
_____________

Kamera kesintilerini kullanabilseler aralarındaki bağın güçlenmesi de daha anlamlı olurdu. Last of us'ta biz tamamına şahit olmasak da joel ve ellie 1 yıl geçirdi birlikte. yakınlaşmaları çok doğaldı. Bu oyunda o hissi alamadım ben. Sanki tüm macera 2 gün sürmüş gibi hissediyorum.

Kratos ve atreus birlikte avlandıklarında yemek yeseler, kamp kurup ateş başında muhabbet etseler falan yavaş yavaş birbirlerini tanıyıp sevmeye başlamaları daha doğal gözükürdü. Bu görev oyunda tekneye bırakılmış diyeceğim ama baba-oğul arasında 2-3 masal anlatma dışında bi muhabbet de geçmedi. Teknede konuşan mimir oldu genellikle.
_____________

Eğer oynanışa gelirsek gow 3'ten örnek verme sebebim şu:
O videoyu yapan arkadaş blades of exile yerine blades of athenayı kullandığı yerleri saymazsak videoda yaptığı herşeyi istediği zaman yapabiliyor. Menüye girip silah veya itemlerini değiştirmesine ihtiyaç duymuyor. Herşeye her zaman sahip. joystikteki tuşları akıllıca kullandıklarında neler yapılabildiğini göstermek istedim.
Kameranın kesilmemesine bu kadar önem verirken ekipman ve skill ayarlamak için sürekli menüye girmemi beklemeleri saçma olmuş. Aynı sorun shadow of war'da da vardı.

Sadece dövüşleri değil puzzle'ları da çok etkilemişti eski gow'lardaki çeşitlilik. Bu yeni oyunda hep zincirlerle bişeyi indirip ardından "DONDUR BENI" diye bağıran bişeyi dondurduk sadece.
Joel ve elli bir yıldır birlikteler kratos ve çocuk on yıldır beraberler yalnız şimdiye kadar pek takılmamış olsalar bile aynı çatı altında yatmışlar yıllarca sonuçta. Bir bağ var yani en başından ikinci konu ise Bulmacalar beni tatmin etti gene de eski bulmacaları tabi isterim ama bunun en büyük nedeni muhtemelen bulmayaca gelemeyen yeni yetme oyuncular çünkü. Yeni gow ile birlikte daha geniş bir kitleye hitap etmek istediler buna zora gelemeyen yeni kitle de dahil bulmaca görünce ağlayan falan.
 
Dark souls remastered oynayacak olan varmı aranızda platform ps4 ben oynama fırsatı bulamamıştım ps3 ü satmıştım ds2 ve 3 ü defalarca bitirdim bunu ilk defa oynama fırsatım olucak ekleşelim psn den online oynayalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 3)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık