From Software'in eskimeyecek bir oynanış mantığı var. 10 seneden fazla süren bir durum bu. Ben daha hatırlamıyorum hiç bu ne oynanış aynı hala diyeni.
Bunun en büyük artısı build sistemi olması ve çoğu silahın kendine has bir oynanışı olması. Bu sayede çok taze tutabiliyorlar. Keza düşman tasarımlarının aşırı çeşitli olması ve ona göre oynanışın çeşitlenmesi. Silah çeşitliliği o kadar fazla ki her aldığın silah sana farklı deneyim sunuyor.
Gow'da ise durum farklı. Burada silahlar üzerinden yeteneklerle oynanışı çeşitlendirmeye çalışıyorlar fakat 3. oyun olursa ve yine 2 aynı silah üzerinden olursa kabak tadı verme potansiyeli yüksek.
Bunun en büyük artısı build sistemi olması ve çoğu silahın kendine has bir oynanışı olması. Bu sayede çok taze tutabiliyorlar. Keza düşman tasarımlarının aşırı çeşitli olması ve ona göre oynanışın çeşitlenmesi. Silah çeşitliliği o kadar fazla ki her aldığın silah sana farklı deneyim sunuyor.
Gow'da ise durum farklı. Burada silahlar üzerinden yeteneklerle oynanışı çeşitlendirmeye çalışıyorlar fakat 3. oyun olursa ve yine 2 aynı silah üzerinden olursa kabak tadı verme potansiyeli yüksek.