Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Bu saatten sonra bu oyunun 2 - 3 sene alınabilir fiyatlara ineceğini sanmıyorum. Galiba ilk defa bir oyunu izleyerek bitireceğim hızlı hızlı önemli yerlerine bakarım
Güzel oluyor alışıyorsun :D İlk oyunu da izleyerek bitirdim sonra ps cafe ye gelmişti orada oynamıştım.Aynı şekilde Last of us 2'yi de dizi izler gibi her gün birkaç bölüm izleyerek bitirmiştim sonra cafe de oynamıştım.Bunlar film gibi sinematiğe sahip oyunlar olduğu için izlemekte sakınca görmüyorum.Oynayıp tecrübe etmek tabi ayrı güzel ama izlerkende konu,akıcılık,seni içine çekmesi yüksek olduğu için tat veriyor.Oyun böyle yapılır.Mesela yakın zamanda a plague tale requem i bitirdim.Last of us daki gibi bir genç kızın mücadelesini oynuyoruz konular,mekanlar farklı ama seni çekemiyor için işte olmuyor ne zaman bitecek diye oyun kaç saatte bitiyor diye google bakarken buluyorsun kendini.Last of us da God of war da adamlar öyle bir sunum yapıyorki oynarken de izlerken de saatler su gibi akıp geçiyor.Yiğidi öldür hakkını yeme yapıyorlar adamlar bu işi.
 
Birinci oyun zaten sağlam mekanikler üzerine inşa edilmişti. Bambaşka bir oyun yapmaya gerek yok bana kalırsa zaten gördüğüm yorumlar kadarıyla yeterince geliştirme yapılmış ilk oyuna kıyasla. God of War'un birinci ve ikinci oyunu arasında ki sıçrayama benzetmiş insanlar. Belkide ilk saatler aynı hissettiriyordur.
 
Güzel oluyor alışıyorsun :D İlk oyunu da izleyerek bitirdim sonra ps cafe ye gelmişti orada oynamıştım.Aynı şekilde Last of us 2'yi de dizi izler gibi her gün birkaç bölüm izleyerek bitirmiştim sonra cafe de oynamıştım.Bunlar film gibi sinematiğe sahip oyunlar olduğu için izlemekte sakınca görmüyorum.Oynayıp tecrübe etmek tabi ayrı güzel ama izlerkende konu,akıcılık,seni içine çekmesi yüksek olduğu için tat veriyor.Oyun böyle yapılır.Mesela yakın zamanda a plague tale requem i bitirdim.Last of us daki gibi bir genç kızın mücadelesini oynuyoruz konular,mekanlar farklı ama seni çekemiyor için işte olmuyor ne zaman bitecek diye oyun kaç saatte bitiyor diye google bakarken buluyorsun kendini.Last of us da God of war da adamlar öyle bir sunum yapıyorki oynarken de izlerken de saatler su gibi akıp geçiyor.Yiğidi öldür hakkını yeme yapıyorlar adamlar bu işi.
Kesinlikle oynayarak tecrübe etmek istediğim bir oyunu ben yıllarca bekliyorum. O yüzden ilk defa bekleyemeyeceğim demek istedim aslında. Bu oyunun ne fiyatı çok düşer ne de ödeyeceğim o para karşılığında uzun bir oyun deneyimi sunar bana.
 
2 saatten biraz fazla oynadım dün. 2018’e kıyasla farkettiğim küçük değişiklikleri yazayım.

-Öncelikle üçgene basarak silahı güçlendirme hareketi fena değildi. Ama yükseltmelerle hızlanması şart gibi. İstediğimiz kadar kullanabildiğimiz 2 hareket açıyor.

-2018’deki gereksiz saldırılardan kurtulmuşlar. Örneğin yumruk kombosunun ilk saldırısı artık yok. 4 vuruş yerine 3 vuruş olmuş.
Yumruğun koşarak hafif vuruşu da berbattı. Onu önceki oyundaki rakibe kalkana uçma hareketiyle değiştirmişler. Normalde bu hareketi saldırırken bekleyip açtığımız özel kalkan duruşunda yapıyorduk.

-Baltada 2018’deki R1’e basılı tutma hareketi kalkmış. Zaten kullandığımı hatırlamadığım bişeydi. Onu 2018’deki “river of knives” runic saldırısıyla değiştirmişler.
R2’ye basılı tutma hareketi vurduğun karaktere ağır hasar verirdi. Artık onu yakalayıp uzağa buz bombası olarak fırlatıyor.

-Bıçakların kontrolü değişmiş. L2+R2 ile yapılan bıçağı geniş sallama hareketi üçgenle güçlendirince yapılan 2 saldırıdan biri olmuş. Ve artık patlayıcı bi ateş de atıyor. Diğeri de bıçağı dikey indirip patlatma olmuş bu daha az alana daha yüksek vuruyor gibi.
L2+R1 rakibi çekip havaya atıyor. R1’e basılı tutarsan sen rakibe uçuyorsun gow3’teki gibi. R2 ise 2018’de rakibe ateş gönderip içten patlatma hareketine dönüşmüş ama daha akıcı ve hızlı olmuş basılı tutma yerine tek tuşa geçtiği için.
______

Kombat ilk oyunun başına kıyasla baya daha iyiydi. Ama ne kadar açılacağını da bilmediğim için çok övmek istemiyorum. 2018’in ilk 2 saatine kıyasla daha iyi sadece.

Puzzle’lar da bıçaklarla başladığımız için daha iyi duruyor. Artık bazı ağır nesneleri bıçakla yakalayıp sağa sola itebiliyoruz. O nesneyi engelleyen şeyleri önce baltayla kırmak gerekebiliyor falan. Bi tık 2018’den iyi olacak gibi görünüyor.

Uzun duvarlara sıkıcı şekilde tırmanmak yerine direk bıçağı fırlatıp onun tırmanmak da oyunu rahatlatmış.
_______

Genel olarak menüler daha çok hoşuma gitti. Ama bu ragnarok’un iyi olmasından ziyade 2018’in leş menü kullanmasından kaynaklı. Bi de biraz sandıkların görünüşünü değiştirmişler daha güzel olmuşlar.
_______

Ben bundan az değişiklik yapan devam oyunları oynadım. Eski gow serisi dahil. Ama en azından yeni silah çıkması şart. Yeni konsola geçmenin hakkını vermemiş. Niyeyse ps4 oyunu yapmaya karar vermişler bu yazık etmiş.
 
2 saatten biraz fazla oynadım dün. 2018’e kıyasla farkettiğim küçük değişiklikleri yazayım.

-Öncelikle üçgene basarak silahı güçlendirme hareketi fena değildi. Ama yükseltmelerle hızlanması şart gibi. İstediğimiz kadar kullanabildiğimiz 2 hareket açıyor.

-2018’deki gereksiz saldırılardan kurtulmuşlar. Örneğin yumruk kombosunun ilk saldırısı artık yok. 4 vuruş yerine 3 vuruş olmuş.
Yumruğun koşarak hafif vuruşu da berbattı. Onu önceki oyundaki rakibe kalkana uçma hareketiyle değiştirmişler. Normalde bu hareketi saldırırken bekleyip açtığımız özel kalkan duruşunda yapıyorduk.

-Baltada 2018’deki R1’e basılı tutma hareketi kalkmış. Zaten kullandığımı hatırlamadığım bişeydi. Onu 2018’deki “river of knives” runic saldırısıyla değiştirmişler.
R2’ye basılı tutma hareketi vurduğun karaktere ağır hasar verirdi. Artık onu yakalayıp uzağa buz bombası olarak fırlatıyor.

-Bıçakların kontrolü değişmiş. L2+R2 ile yapılan bıçağı geniş sallama hareketi üçgenle güçlendirince yapılan 2 saldırıdan biri olmuş. Ve artık patlayıcı bi ateş de atıyor. Diğeri de bıçağı dikey indirip patlatma olmuş bu daha az alana daha yüksek vuruyor gibi.
L2+R1 rakibi çekip havaya atıyor. R1’e basılı tutarsan sen rakibe uçuyorsun gow3’teki gibi. R2 ise 2018’de rakibe ateş gönderip içten patlatma hareketine dönüşmüş ama daha akıcı ve hızlı olmuş basılı tutma yerine tek tuşa geçtiği için.
______

Kombat ilk oyunun başına kıyasla baya daha iyiydi. Ama ne kadar açılacağını da bilmediğim için çok övmek istemiyorum. 2018’in ilk 2 saatine kıyasla daha iyi sadece.

Puzzle’lar da bıçaklarla başladığımız için daha iyi duruyor. Artık bazı ağır nesneleri bıçakla yakalayıp sağa sola itebiliyoruz. O nesneyi engelleyen şeyleri önce baltayla kırmak gerekebiliyor falan. Bi tık 2018’den iyi olacak gibi görünüyor.

Uzun duvarlara sıkıcı şekilde tırmanmak yerine direk bıçağı fırlatıp onun tırmanmak da oyunu rahatlatmış.
_______

Genel olarak menüler daha çok hoşuma gitti. Ama bu ragnarok’un iyi olmasından ziyade 2018’in leş menü kullanmasından kaynaklı. Bi de biraz sandıkların görünüşünü değiştirmişler daha güzel olmuşlar.
_______

Ben bundan az değişiklik yapan devam oyunları oynadım. Eski gow serisi dahil. Ama en azından yeni silah çıkması şart. Yeni konsola geçmenin hakkını vermemiş. Niyeyse ps4 oyunu yapmaya karar vermişler bu yazık etmiş.
Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama faye nin grafikleri çok yavan geldi bana gta 5 npc leri gibi hareket ediyordu bilmiyorum dikkatini çektimi
 
Ben oynamayacağım bile o oyunu ya. İlki yetti bana. Zaten sevdiğim bir tür değil.
Ben yine de sevdim. Görsellik ve mekan tasarımları ilk oyuna göre çok yukarıda. Kendini bir şekilde oynatıyor. Sıkılmıyorum hiç. Gizlilik oyunlarını severim ama insan biraz oynanışı çeşitlendirir. Aynı kalmış baya. Küçük değişiklikler eklemişler ama pek bir numarası yok.
 
Hem neredeyse ilk oyunun aynısıdır hem de nasıl olsa boş izliyorum diye oynanış kısmını atladım dizi izler gibi sadece ara sahnelerin olduğu bir derleme buldum onu izliyorum. İçine çekiyor atmosfer. Sinematik anlamda gerçekten taş gibi oyun. Sinematik kamera açısıyla birlikte gitmeyi tercih ettikleri yolu Gow'a yakıştırmıyorum ama bu sinematik soslu oyun yapma işinde de bayağı billurlu olduklarını kabul etmek gerek.

Thor ve Odin'in yüzler olmamış. Çok daha dehşet tipler beklerdim. Sevimli ayyaşla çapsız esnaf gibi gözüküyorlar. Thor'un kalıp çok iyi olmuş bu arada. Safi hayvanat gibi duruyor
 
Son düzenleme:
Ben yine de sevdim. Görsellik ve mekan tasarımları ilk oyuna göre çok yukarıda. Kendini bir şekilde oynatıyor. Sıkılmıyorum hiç. Gizlilik oyunlarını severim ama insan biraz oynanışı çeşitlendirir. Aynı kalmış baya. Küçük değişiklikler eklemişler ama pek bir numarası yok.
Sıkılmıyorum dedikten sonra söylediklerinle ben sıkıldım. Tek görsellikle olsa Rings of Power'ı da severdik. :oleyo2:
 
Sıkılmıyorum dedikten sonra söylediklerinle ben sıkıldım. Tek görsellikle olsa Rings of Power'ı da severdik. :oleyo2:
Kişiye bağlı o da biraz :d Valla hikaye sunumu, görsellik, mekan tasarımları gayet hoş. Sıfır bir oynanışı yok. Sadece yenilik olmadığı için bir yerden sonra sıkıyor. Ama sırf oynanış tekrarlıyor diye rezalet oyun diyecek değiliz. Keyifli ilerliyor. :D

Ayrıca yapay zekada gayet yerinde. Gizlilik adı altında tırt yapay zekaları sahip oyunlarda gördük. 2 düşmanın arasında 3 metrelik mesafe vardır ama birini öldürdüğünde diğerinin ruhu duymaz. Yapay zekanın iy, olması gizlilik tarafını keyifli kılıyor.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 7, Ziyaretçi: 38)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık