@Starrk sen bu işlerden anlayan bir arkadaşsın. Aklımda birkaç şey var, Elden Ring için. Yardımın gerekli
*Tooltipteki dps'e güvenebilir miyim? Baya fark olmasına rağmen dps o kadar fark etmiyor anladığım kadarıyla.
*Bleed buildi yapıyorum. Daha doğrusu river of blood'u değiştirip çift kılıca geçeceğim. NG+ oynamayacağım için bu scavengers curse kılıçtan bir tane var. Diğer ele Bandir curse alacağım ama bu konuda emin olamadım. O kadar + basma işini boşa yapmış olmak istemiyorum açıkçası:d Önerebileceğin sol el kılıcı var mı? Alternatif olarak..
Tooltip’ten kastın silahta yazan hasarlarsa evet görülenden farklı sonuçlar çıkabiliyor. O farklı tür hasarlar olmasından kaynaklı. Rivers’ta mesela bi kısmı ateş olduğu için çok yüksek toplam hasar görünüyor.
ash of war’la bi fiziksel silahı ateşe çevir. Toplamda hasarı saf fizikselden baya yukarda görünür ama kullansan daha az vurabilir.
Bir de buna ne deniyordu unuttum ama souls oyunlarında her saldırı için o ana hasarı yüzde kaç kullandığına dair bi katsayısı olur. Bloodborne’da çift bıçağın dodge saldırısında bu rakam çok fazlaydı mesela. Başka silahlara kıyasla dodge saldırısı onun hasarını çok arttırırdı.
Kısacası denemen lazım. Ben cloud’a karakteri yükleyip o şekilde testler yapmıştım işim bitince save’i geri yüklemiştim. Ama artık hatırlamıyorum sonuçları.
_______
Ben de scavenger’ın yanında bandit kullanmıştım. Hasarı en yüksek olan oydu.
Tanıdığın varsa multiplayer’dan 2 scavenger elde edebilirsin. Ya o sana kendi bulduğunu atar ya da sendekini cloud kullanarak çoğaltırsınız. Eğer olmuyorsa mecburen bandit kullanacaksın.
Scavenger’ın avantajı baya iyi. Silahı ash of war’la zehir veya buz türüne çevirsen bile kanatması azalsa da kalıyor. Bu sayede buzla daha fazla hasar almalarını sağlayabilirsin. Veya zehirle bi talisman kullanıp kendi hasarını arttırabilirsin. Dps bu şekilde rivers’ı geçer. Sadece kanatmayla şuan nasıldır bilemem. Eskiden seppuku sayesinde sadece kanatmayla bile geçiyordu ama nerf yemiş o skill.