Hee o açıdan, anladım :TAksiyon sahneleri yetersizdi. Filmin içinde bile pek mantığı yoktu.
Konuyu o kadar derin işlememişler aksiyon filmine çevirmişler.
İyi film ama çok iyi olmamış işte.
Hee o açıdan, anladım :TAksiyon sahneleri yetersizdi. Filmin içinde bile pek mantığı yoktu.
Konuyu o kadar derin işlememişler aksiyon filmine çevirmişler.
İyi film ama çok iyi olmamış işte.
Uzakdogu sinemasi daha agir akışı olsada hepsinden iyidir hikaye konusunda.Avrupa her zaman daha iyi ya.
Ben de bazı Avrupa filmlerinin Merikın versiyonlarını izledim, hiçbirini beğenmedim. Avrupalıların mevzuya yaklaşma açıları bize daha yakın olduğundan olsa gerek, Merikınlara nazaran daha tatlı geliyor bizim bünyelere.
Bende aynı sorulara takılıyorum halaŞimdi The Platform'u izledim. Epey beğendim. Tabi anlatmak istediği şey şu anki ekonomik sistem de bazı kısımlar kafama takıldı.
1)Kadın oğlunu arıyor fakat meğer kızmış. Tabi asıl önemli soru onun kızı mı? Bu kadın sürekli aşağı katlara iniyorsa ya inmeyi beceremiyor ya da başka bir halt var: Kadın aslında kız. Kız yukarı çıktığında yönetim bunu ciddiye almıyor ve yemeklerle birlikte onu aşağı gönderiyor. Zamanla da kız büyüyor.
2)Ayrıca orada çalışan kadın içeri girdiğinde onun bir çocuğu olmadığını doğruluyor fakat o zaman eğer kız o kadın ise onu kim yukarı çıkarttı. Adam onun büyük halini de görüyor. Kadının çukur hakkındaki bilgisine inanmayabiliriz fakat bu konuda doğruyu söylüyordur.
3)Adamın okuduğu kitap da manidar. Don Kişot. Yani adam yel değirmenlerine karşı savaşıyor. Belki baştan beri hiç bu eyleme kalkışmadı.
Böyle soru işaretleri sinirimi bozuyor. Daha fazla yazmayacağım.
Muhtemelen kız aslında yok adam hayal görüyor yani aslında kız yukarı hiç çıkmadı yukarı çıkan şeyse pastaydı (penne kota) filmin ortalarında bi yerde şef ahçı pastanin içinden kıl çıktı diye azarlıyordu çalışanları hatırladın mı orası aslında finaldi muhtemelen yani mesaj aslında yukarı iletildi ancak yanlış anlaşıldı içinden kıl çıktığı için yenilmedi zannettilerŞimdi The Platform'u izledim. Epey beğendim. Tabi anlatmak istediği şey şu anki ekonomik sistem de bazı kısımlar kafama takıldı.
1)Kadın oğlunu arıyor fakat meğer kızmış. Tabi asıl önemli soru onun kızı mı? Bu kadın sürekli aşağı katlara iniyorsa ya inmeyi beceremiyor ya da başka bir halt var: Kadın aslında kız. Kız yukarı çıktığında yönetim bunu ciddiye almıyor ve yemeklerle birlikte onu aşağı gönderiyor. Zamanla da kız büyüyor.
2)Ayrıca orada çalışan kadın içeri girdiğinde onun bir çocuğu olmadığını doğruluyor fakat o zaman eğer kız o kadın ise onu kim yukarı çıkarttı. Adam onun büyük halini de görüyor. Kadının çukur hakkındaki bilgisine inanmayabiliriz fakat bu konuda doğruyu söylüyordur.
3)Adamın okuduğu kitap da manidar. Don Kişot. Yani adam yel değirmenlerine karşı savaşıyor. Belki baştan beri hiç bu eyleme kalkışmadı.
Böyle soru işaretleri sinirimi bozuyor. Daha fazla yazmayacağım.