Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] ELDEN RING (2022)

Oyuna başlarken hangi sınıfı seçeceksiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    87
Ya şöyle ben 2. runda new game+ da, lineer bir şekilde oynadım ve level sorununu kış haritalarına kadar yaşamadım ama sıfırdan bir karakterle, açık dünyada takılmadıkça, karakter under level kalacak. Onun yerine farming yerlerinde takıl desen o da benim tarzım değil.
Dlc tatmin eder o zaman, Sekiro tarzı bir sistem olacakmış. Ds II'deki gibi yeni bir uptade'le tüm oyuna yayabilirler bunu ileride.
 
Sıfırdan karakter kasmanın, tüm gerekli eşyaları tek tek toplamanın ırgatlığı ayrı yoracak oyun + dlcye baştan para bayılmak ayrı yoracak beni. Umarım oyuncu sayısı köpek gibi artar dlc çıktığında da bari ortamın coşkusu ırgatlığımı dindirir.
 
Düz ilerleme oyununa göre yapılan sistemlerle açık harita RPG yapmışlar. Oyunun sorunu bu. Düz oyunda her 40-60 dk'da yeni bölgeye gider daha yüksek soul veren düşmanlar açarsın. Er'de aynı level düşmanlarla dolu bi bölgede 10 saat geçiriyorsun. Level atlanmıyor bu yüzden. Herkes mohg sarayının ordaki ırka soykırım yapıyor.

10 saatlik oyunda sınırlı karakter sıfırlama normaldir. Bi faith karakter açarsın, ufak tefek değişiklikler yapsan da faith bitirirsin.
Ama 50+ saat sürecek oyunda bu olmaz. Çok geç açılıyor ve karakteri sıfırlayınca bile statlar başta seçtiğiniz class'a göre oluyor yine. Faith başlayıp int'e dönmek isteyen kişi 10 level falan zararda oluyor.

2-3 silah yükseltebilsen bile 8-10 saatlik karakterde o silahlardan sıkılmazsın. Ama ER'de eninde sonunda sıkılıyorsun. +6'ya kadarki taşları satın alma açıldığınde ana silahın +12 civarına çıktığı için de oyundaki loot'un %90+'sı çöp oluyor ilk haritadan sonra.

Benim sevdiğim 6-7 buildim var. Limgrave>liurnia/caelid>altus platou şeklinde ilerlerken her haritada biraz değişiyorlar. Ama liurnia'dayken sıkmaya başlıyor bırakıyorum karakteri. Tekrar başlamak zevkli ama bitirecek kadar sarmıyor keşif hissi gittiği için.
 
Düz ilerleme oyununa göre yapılan sistemlerle açık harita RPG yapmışlar. Oyunun sorunu bu. Düz oyunda her 40-60 dk'da yeni bölgeye gider daha yüksek soul veren düşmanlar açarsın. Er'de aynı level düşmanlarla dolu bi bölgede 10 saat geçiriyorsun. Level atlanmıyor bu yüzden. Herkes mohg sarayının ordaki ırka soykırım yapıyor.

10 saatlik oyunda sınırlı karakter sıfırlama normaldir. Bi faith karakter açarsın, ufak tefek değişiklikler yapsan da faith bitirirsin.
Ama 50+ saat sürecek oyunda bu olmaz. Çok geç açılıyor ve karakteri sıfırlayınca bile statlar başta seçtiğiniz class'a göre oluyor yine. Faith başlayıp int'e dönmek isteyen kişi 10 level falan zararda oluyor.

2-3 silah yükseltebilsen bile 8-10 saatlik karakterde o silahlardan sıkılmazsın. Ama ER'de eninde sonunda sıkılıyorsun. +6'ya kadarki taşları satın alma açıldığınde ana silahın +12 civarına çıktığı için de oyundaki loot'un %90+'sı çöp oluyor ilk haritadan sonra.

Benim sevdiğim 6-7 buildim var. Limgrave>liurnia/caelid>altus platou şeklinde ilerlerken her haritada biraz değişiyorlar. Ama liurnia'dayken sıkmaya başlıyor bırakıyorum karakteri. Tekrar başlamak zevkli ama bitirecek kadar sarmıyor keşif hissi gittiği için.
İlk cümlene sonuna kadar katılıyorum. Açık dünyayı beceremediler bence. Hatta ben Elden Ring'e açık dünya değil Geniş Dünya diyorum. Çünkü aşağı yukarı 25 bölge var oyunda ve son 8-9 bölge zorunlu sırayla gidiyor. Birini geçmeden diğerine gidemiyorsun. Yani aynı dungeon sistemi ama dungeonlar çok geniş açık alanlar.

Bir ara hesaplamıştım. Wretch ile başlayıp sadece Bosslardan gelen soullarla level atlarsan oyun sonu 152 level falan oluyordun galiba. Ama tabii bunun için 165 bossun tamamını kesmen gerekiyor.
 
Keşke pc de oynuyor olabilseydim. Challenge için çok iyi olmuş ama bazı saldırıların dodge lanması imkansız sanırım. Bir tık nerflü hali daha iyi olurmuş.


 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık