Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Reis 2 saat oynadım ilginç gibi. Devam etmeye değer mi?
Kesinlikle devam etmeni öneriyorum. Son 10 yılda çıkan en iyi RPGlerden her anlamda üst seviye bir oyun. Karakterleri,dünyası,diyalogları çok iyi yazılmış bir rpg böyle oyunlar nadiren çıkıyor. Oyunu bitirip seversen başka bir buildle tekrar oynayabilirsin ileride çok fark ediyor sorunları çözmede.
 
Monster hunter wilds betası bitti. Umarım oyuncu şikayetlerine iyi dikkat edip oyun çıkana kadar düzgün bi demo verirler.

Ben grafiklere çok takılmadım oynanışa baktım. Ama cidden çok bulanıklık var. Hele pc'de baya kötü optimizasyonu. Internette polygon'larla savaşıyor millet.

Bu grafikler haricinde oynanışa gelirsek, Monster hunter world'ü sevmeyenleri dinleyerek yeni oyun yapmışlar gibi hissettim. Ben çoğu eklenen şeyi çok sevdim, her silah ayrı bi güç fantezisi veriyor ama sevmeyenler olacaktır.

Commitment dediğimiz, saldırı tuşuna basınca kendini riske atma yok sayılır. Yanlış yere nişan alsan focus mode'la 180 derece dönüyorsun. Great sword'un true charges slash saldırısı başladıktan sonra bile dönüyor. Yani canavarın çekilmesi, sizin yanlış yere vurmaya başlamanız falan önemli değil.

Çoğu silahın sizi kitleyen riskli saldırılarından risk kalkmış. Dual blades'in ulti'si birkaç parçaya bölünmüş, Long sword'un spirit combosundaki 3 vuruş seni kitleyen saldırısı istediğiniz zaman iptal ediliyor. Sürekli bu komboları spamlamanın bi riski yok sayılır.

Genel olarak güçlü saldırılar hızlandırılmış. Riski azalt, nişan almayı ve yön değiştirmeyi kolaylaştır, saldırıyı hızlandır. Sonuç olarak sürekli en güçlü saldırımızı spamlayabildiğimiz bi oyun çıkmış ortaya.

Ben bundan çok rahatsız değilim. World'le aynı oyunu yapmalarından daha iyi. Ama hit-stop denen, vurduğunuzda 1/5 saniye sizi durdurup saldırının ağırlığını hissettiren mekanik bile kalkmış. Sürekli ulti atıyorum ama eski hazzı vermiyor. Kırk yılın başı vurduğumda tam oturttuğumu hissettiğim bi ulti atmayı tercih ederim.

Oyunu hızlandıralım derken saldırıları daha zayıf hissetirmişler. Yukarda saydıklarımı da buna ekleyince Great sword'da tcs, Charge blade'de Saed ve long sword'da helm breaker vurmanın zevki azalmış.

Lance ulti saldırısı olmayan bi silah olduğu için de güçsüz kalmış gördüğüm kadarıyla. Normalde yeni denk geldiğim canavarları en hızlı bununla keserdim. Burda vur vur öldüremiyor diğer silahların nerdeyse iki katı sürdü. Diğer silahlar artık ulti spamlarken bu hala düz vuruyor çünkü.

Hit-stop mekaniğinin vuruş hissiyatı geri gelse bana yeter. Güç fantezisi yaptığımız güzel bi oyun olur. Hızlı aksiyonu da severim ben. Ama eski MH hayranları belki sevmez bunu.
 
Son düzenleme:
Monster hunter wilds betası bitti. Umarım oyuncu şikayetlerine iyi dikkat edip oyun çıkana kadar düzgün bi demo verirler.

Ben grafiklere çok takılmadım oynanışa baktım. Ama cidden çok bulanıklık var. Hele pc'de baya kötü optimizasyonu. Internette polygon'larla savaşıyor millet.

Bu grafikler haricinde oynanışa gelirsek, Monster hunter world'ü sevmeyenleri dinleyerek yeni oyun yapmışlar gibi hissettim. Ben çoğu eklenen şeyi çok sevdim, her silah ayrı bi güç fantezisi veriyor ama sevmeyenler olacaktır.

Commitment dediğimiz, saldırı tuşuna basınca kendini riske atma yok sayılır. Yanlış yere nişan alsan focus mode'la 180 derece dönüyorsun. Great sword'un true charges slash saldırısı başladıktan sonra bile dönüyor. Yani canavarın çekilmesi, sizin yanlış yere vurmaya başlamanız falan önemli değil.

Çoğu silahın sizi kitleyen riskli saldırılarından risk kalkmış. Dual blades'in ulti'si birkaç parçaya bölünmüş, Long sword'un spirit combosundaki 3 vuruş seni kitleyen saldırısı istediğiniz zaman iptal ediliyor. Sürekli bu komboları spamlamanın bi riski yok sayılır.

Genel olarak güçlü saldırılar hızlandırılmış. Riski azalt, nişan almayı ve yön değiştirmeyi kolaylaştır, saldırıyı hızlandır. Sonuç olarak sürekli en güçlü saldırımızı spamlayabildiğimiz bi oyun çıkmış ortaya.

Ben bundan çok rahatsız değilim. World'le aynı oyunu yapmalarından daha iyi. Ama hit-stop denen, vurduğunuzda 1/5 saniye sizi durdurup saldırının ağırlığını hissettiren mekanik bile kalkmış. Sürekli ulti atıyorum ama eski hazzı vermiyor. Kırk yılın başı vurduğumda tam oturttuğumu hissettiğim bi ulti atmayı tercih ederim.

Oyunu hızlandıralım derken saldırıları daha zayıf hissetirmişler. Yukarda saydıklarımı da buna ekleyince Great sword'da tcs, Charge blade'de Saed ve long sword'da helm breaker vurmanın zevki azalmış.

Lance ulti saldırısı olmayan bi silah olduğu için de güçsüz kalmış gördüğüm kadarıyla. Normalde yeni denk geldiğim canavarları en hızlı bununla keserdim. Burda vur vur öldüremiyor diğer silahların nerdeyse iki katı sürdü. Diğer silahlar artık ulti spamlarken bu hala düz vuruyor çünkü.

Hit-stop mekaniğinin vuruş hissiyatı geri gelse bana yeter. Güç fantezisi yaptığımız güzel bi oyun olur. Hızlı aksiyonu da severim ben. Ama eski MH hayranları belki sevmez bunu.
Ben seviyordum o hantalligi ya, alışması zor ama alıştıksan sonra bütün hamlelerin düşünerek yapmak, güzel bir kombo ortaya çıkardığındaki tatmin hissi falan güzeldi bence.
 
Ben seviyordum o hantalligi ya, alışması zor ama alıştıksan sonra bütün hamlelerin düşünerek yapmak, güzel bir kombo ortaya çıkardığındaki tatmin hissi falan güzeldi bence.
Bence de. Mhw'yi sevip yüzlerce, binlerce saat gömen çoğu kişi için öyledir. Ama ilk defa böyle bişey yapmadıkları için hemen aşırı tepki vermek de istemem.

Eski oyunlarda potion içerken yürüme bile yok. Long sword mhw'de favorimdi. Eski oyunlarda foresight slash kontrası ve helm breaker ulti'si yok. Düz spirit kombosuyla kırmızı bara çıkıyorsun. Sonra o kırmızı barın ekstra hasarıyla düz kombo atmaya devam ediyorsun.

Mhw'de en iyi long sword oyuncusu diye bildiğim Peppo mhw'de kontrayla hemen kırmızı bara çıkılıyor diye bu haline "braindead" diyordu. Eski oyunlardan bi long sword'u daha çok beğeniyormuş. Bu iki mekaniği çıkarsan ben long sword'a hiç bakmam bile.

Ben seriye mhw'yle girdim. O yüzden "özünüze sadık kalın len" demiyorum hemen. Oyuncuları yine memnun edecek bişey çıkar diye umuyorum.

Iceborne'da rajang ve birkaç canavarın master rank hali çekilmiyordu. Bazı silahların ağır saldırılarına açık bulmak çok zordu. Belki de daha agresif düşmanlar koyunca mhw kontrolleriyle oynanamadığını farketmişlerdir. Fromsoft oyunlarına da oldu bu. Her yeni oyunda bosslar daha agresif oldu. Elden ring'de birkaç boss'ta bokunu çıkardılar.

Eğer mh world hızında düşmanların üstüne bizi böyle salarsalar zevki kalmaz oyunun.
 
Son düzenleme:
Bence de. Mhw'yi sevip yüzlerce, binlerce saat gömen çoğu kişi için öyledir. Ama ilk defa böyle bişey yapmadıkları için hemen aşırı tepki vermek de istemem.

Eski oyunlarda potion içerken yürüme bile yok. Long sword mhw'de favorimdi. Eski oyunlarda foresight slash kontrası ve helm breaker ulti'si yok. Düz spirit kombosuyla kırmızı bara çıkıyorsun. Sonra o kırmızı barın ekstra hasarıyla düz kombo atmaya devam ediyorsun.

Mhw'de en iyi long sword oyuncusu diye bildiğim Peppo mhw'de kontrayla hemen kırmızı bara çıkılıyor diye bu haline "braindead" diyordu. Eski oyunlardan bi long sword'u daha çok beğeniyormuş. Bu iki mekaniği çıkarsan ben long sword'a hiç bakmam bile.

Ben seriye mhw'yle girdim. O yüzden "özünüze sadık kalın len" demiyorum hemen. Oyuncuları yine memnun edecek bişey çıkar diye umuyorum.

Iceborne'da rajang ve birkaç canavarın master rank hali çekilmiyordu. Bazı silahların ağır saldırılarına açık bulmak çok zordu. Belki de daha agresif düşmanlar koyunca mhw kontrolleriyle oynanamadığını farketmişlerdir. Fromsoft oyunlarına da oldu bu. Her yeni oyunda bosslar daha agresif oldu. Elden ring'de birkaç boss'ta bokunu çıkardılar.

Eğer mh world hızında düşmanların üstüne bizi böyle salarsalar zevki kalmaz oyunun.
Ben de MHW ile girdim, eski iyidir muhabbetinde değilim ama oyunun çok basitleșmesini daha doğrusu bir şeyleri oyunun değil de benim yaptığımı bilmekten gelen tatmin duygusunun kaybolmasını istemiyorum. Eğer canavarlar da agresifleșip daha hızlı ama yine tatminkar bir oynanış yapacaklarsa sıkıntı yok benim için hatta tam tersine daha çok hoşuma gider. Ancak zorlu yapısı gidip canavarları bullylediğim bir oyun olursa hoşuma gitmez. Neyse charge blade iyi olduğu sürece benim için her şey yolunda djsbsbzh
 
Ben seviyordum o hantalligi ya, alışması zor ama alıştıksan sonra bütün hamlelerin düşünerek yapmak, güzel bir kombo ortaya çıkardığındaki tatmin hissi falan güzeldi bence.
Canavar saldırıyı baslattiktan sonra havalanıp üstüme oturmaya geliyor ve saldırıyı iptal edemiyorum, bu can sıkıcı bir olay. Hani kılıcı savurduktan sonra aniden geri çekemiyor olsam tamam ama karakter şekilden şekle girip kombo atıyor yani. Bunun önüne geçildiyse ok im ben
 
Ben de MHW ile girdim, eski iyidir muhabbetinde değilim ama oyunun çok basitleșmesini daha doğrusu bir şeyleri oyunun değil de benim yaptığımı bilmekten gelen tatmin duygusunun kaybolmasını istemiyorum. Eğer canavarlar da agresifleșip daha hızlı ama yine tatminkar bir oynanış yapacaklarsa sıkıntı yok benim için hatta tam tersine daha çok hoşuma gider. Ancak zorlu yapısı gidip canavarları bullylediğim bir oyun olursa hoşuma gitmez. Neyse charge blade iyi olduğu sürece benim için her şey yolunda djsbsbzh
Saed atarken hatırlarsın canavara bi takılıyordu ondan sonra inip patlıyordu. Vuruş hissi çok iyiydi. O takılmanın yokluğu üzdü sadece demoda. Onun dışında benim hoşuma gitti.
Iceborne'daki testere o kadar iyiydi ki saed'in anlamı kalmamıştı. Dengesini daha iyi ayarlamışlar gibi geldi bana. Base world'de ikinci favorimdi. Bunda da öyle olacak muhtemelen.
 
Canavar saldırıyı baslattiktan sonra havalanıp üstüme oturmaya geliyor ve saldırıyı iptal edemiyorum, bu can sıkıcı bir olay. Hani kılıcı savurduktan sonra aniden geri çekemiyor olsam tamam ama karakter şekilden şekle girip kombo atıyor yani. Bunun önüne geçildiyse ok im ben
İşte başta sinir bozucu olsa da bir yerden sonra cidden avcı olup o canavarın her şeyini biliyorsun o da ayrı bir tatmin oluyordu. Tabi dediğim givi fazla kolaylasmayacak ve tatmin hissini baltalamayacaksa ben de okeyim.
Saed atarken hatırlarsın canavara bi takılıyordu ondan sonra inip patlıyordu. Vuruş hissi çok iyiydi. O takılmanın yokluğu üzdü sadece demoda. Onun dışında benim hoşuma gitti.
Iceborne'daki testere o kadar iyiydi ki saed'in anlamı kalmamıştı. Dengesini daha iyi ayarlamışlar gibi geldi bana. Base world'de ikinci favorimdi. Bunda da öyle olacak muhtemelen.
Cb benim en sevdiğim silah ya. Dediğin gibi o takılma, yine testere modunda da vurduğunu çok güzel hissettiren hafif takılmalar elindeki silahın gücünü güzel hissettiren unsurlardı. Neyse bakalım çıksın da görelim. Ben tatile girip oynayana kadar zaten toparlarlar oyunu xshzbsvvs
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 13)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık