Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] ELDEN RING (2022)

Oyuna başlarken hangi sınıfı seçeceksiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    86
Bunu birçok yerde gördüm ben de bitirir bitirmez oynamamak üzere siliyorum dedim.Elden ring i ilk bitirdiğimde bir gün bile ara vermeden hemen yeni buildle tekrar başladım bitirince tekrar diye diye ng+5 falan yapmıştım ama bunda bir an önce bitsin diye tank karakter yapıp kesip sildim.Soulsların hepsini,Sekiro'yu falan oynadım Sekiro'nun son boss da kaç kere öldüm sayamadım ama bir kere bile oyuna atmadım suçu. Düşmanın hareketlerini anlamaya çalıştım ve gerçekten de bir süre sonra elim alışınca düşmanı ezberleyince rahat bitirdim.Ama burada durum farklı olay devamlı ölmek değil düşmanın devamlı saldırı spamlaması.Sadece final boss değil bossların çoğu yanına agresif bir şekilde ışınlanıyor ve hareketleri çok dağınık kesince de zerre zevk vermiyor.Finalde de işin suyunu iyice çıkarıyorlar ve sırf oyun dünyasının en zor boss unu yaptık falan diye oyuncu ağlasın diye böyle abartılı agresif bir boss yapıyorlar.Ben bu boss u yenip tadı damağımda kaldı ben dlc yi baştan oynayacağım diyen görmedim yenen küfrü basıp oyunu kaldırıyor.Sosyal medyada görmüştüm bir oyuncu çok güzel demiş:''Elden ring e rol yapma oyunu diyorlar dlcde son boss u oynarken sorguladım neyin rolünü yapıyorum kurban rolümü yaptığım rol?'' Bu tam olarak haklı bir isyan dlc hakkında :D
Ahahahah. Kalkanına büyü kullanan bir savaşçı rolündeydin işte en son. Bitmek tükenmek bilmeyen ısrarlı saldırılara karşı yılmadan direnç gösteren ve bunu da oldukça basitmiş gibi gösteren biriydin. Yetmiyormuş gibi bir yandan hasar bile çıkartıyordun. Niceleri geldi geçti ama kudretinin zirvesinde bir Radahn'la bir daha kimse böyle alay edemedi. Derler ki Radahn o günden sonra atına atlayıp başka bir diyara gitmiş, atına de yük binmesin diye yer çekimi büyüsünde ustalaşmış. :oleyo2:

Bakar mısın şu derin hikâyeye. Sayende öğrendik bunları hep.
 
Dlc de şu ana kadar mesmer dışı irrite edici bir boss görmedim. Buildle alakalı çoğu şey. Giant crusher hem bosslarda hem moblarda akıyor. Bir tane koyduğun kalkamıyor yerinden .d
 
İlk günden bu dlcyi deneyimlediğime üzüldüm. Bütün boku püsürü zamanla düzeltecekler, en leş halini oynamış oldum. Old Hunters ve Ringed City'nin çok gerisinde bir dlc
Old hunters'ta sürekli yeni bi silah kullandım. Bu dlc'yi ana oyundaki büyülerle bitirdim. Sonlara doğru wing of astel, moonlight greatsword ve moonveil kullandım onlar da ana oyun silahları.

En çok buna pişmanım şahsen. Çok yüksek level bi karakterle girip her buildi denemem lazımdı.
 
Dlc de şu ana kadar mesmer dışı irrite edici bir boss görmedim. Buildle alakalı çoğu şey. Giant crusher hem bosslarda hem moblarda akıyor. Bir tane koyduğun kalkamıyor yerinden .d
tabi build ile alakalı, mesela büyücü ile bossları kesmek her oyunda daha zordur. ondan sebep, mimic ve spirit ashes koymuşlar. boss başka birşeye odaklansın da büyücü skillerini kullanacak zaman bulabilsin diye. büyücüysen, ben mimic ve ashes kullanmadan boss kesecem dersen 100 kere ölmen normal.
bir de her bossun bir teması var, fire damage vuran boss'a fire resistant veren itemları kullanmadan girersen, dayak yemen normal. yada holy damage direci yüksek olan bir bossa karşı holy damage vuran itemlarla, büyülerle girersen, dayak yemen normal. biraz mekanikleri bilmek, dayak yiyince dövüş tarzını değiştirip, başka bir şey denemek, zayıf yönlerini bulmak falan zaten bu oyunları güzel yapan şey değil midir.

herkes dlc çıkınca bir-iki günde tüm içeriği bitirecem diye kendini kastı, bu yüzden de dlc'den zevk alamadı çoğu. ana oyunda da doğduğu gibi önce grafted sciondan dayak yiyen, sonra da tree sentinelden dayak yiyen ve bu ne biçim oyun lan diye söven insanlar oldu. halbuki onlar zaten belli bir seviyeye çıkana kadar sizi pataklasınlar diye o şekilde koyulmuşlar. pek çok bölgede de, o bölgede sizin dolaşmanızı teşvik edecek ve yeterli seviyeye gelmeden geçemeyeceğiniz soyut engeller var.

tabi bazı sıkıntılarda yok değil, bossların hitboxları, agresiflikleri, animasyonları, hasar miktarları çok da olması gerektiği gibi ayarlanmamış. bunların da bir kısmını patchlerle çözerler diye umuyorum. hemen bitireyim diye kendinizi zorlamazsanız, gömüldüğü kadar da kötü değil gibime geliyor. belki de ben doğru şekilde oynamıyor olabilirim diye küçük bir sorgulama yapmak iyidir.
 
tabi build ile alakalı, mesela büyücü ile bossları kesmek her oyunda daha zordur. ondan sebep, mimic ve spirit ashes koymuşlar. boss başka birşeye odaklansın da büyücü skillerini kullanacak zaman bulabilsin diye. büyücüysen, ben mimic ve ashes kullanmadan boss kesecem dersen 100 kere ölmen normal.
bir de her bossun bir teması var, fire damage vuran boss'a fire resistant veren itemları kullanmadan girersen, dayak yemen normal. yada holy damage direci yüksek olan bir bossa karşı holy damage vuran itemlarla, büyülerle girersen, dayak yemen normal. biraz mekanikleri bilmek, dayak yiyince dövüş tarzını değiştirip, başka bir şey denemek, zayıf yönlerini bulmak falan zaten bu oyunları güzel yapan şey değil midir.

herkes dlc çıkınca bir-iki günde tüm içeriği bitirecem diye kendini kastı, bu yüzden de dlc'den zevk alamadı çoğu. ana oyunda da doğduğu gibi önce grafted sciondan dayak yiyen, sonra da tree sentinelden dayak yiyen ve bu ne biçim oyun lan diye söven insanlar oldu. halbuki onlar zaten belli bir seviyeye çıkana kadar sizi pataklasınlar diye o şekilde koyulmuşlar. pek çok bölgede de, o bölgede sizin dolaşmanızı teşvik edecek ve yeterli seviyeye gelmeden geçemeyeceğiniz soyut engeller var.

tabi bazı sıkıntılarda yok değil, bossların hitboxları, agresiflikleri, animasyonları, hasar miktarları çok da olması gerektiği gibi ayarlanmamış. bunların da bir kısmını patchlerle çözerler diye umuyorum. hemen bitireyim diye kendinizi zorlamazsanız, gömüldüğü kadar da kötü değil gibime geliyor. belki de ben doğru şekilde oynamıyor olabilirim diye küçük bir sorgulama yapmak iyidir.
Şu konu özelinde mi yazdın bilmiyorum eğer forumdaki tepkileri ima ediyorsan dlcyi eleştiren insanların çoğu hemen hemen her fs oyununu bitirilebilecek her şekilde bitirmiş yalayıp yutmuş insanlar. Şunu kullan bunu kullan diye yazdığın şeylerin üzerine oturup tez yazarım. Dlc bossları haddinden fazla agresif oyunda kontrol ettiğim karakter o kadar çevik değil animasyonlar akıcı değil. Son boss ise tam bir hilkat garibesi. Son boss hariç her şeyi 4 saniyede ancak skill atan karakterle kestim hasar azaltan hiçbir etken kullanmadan. Aksine daha çok hasar almamı sağlayan talismanlar vardı üzerimde.
 
Sekiro'yu oynarken daha fazla keyif almıştım açık dünyadan dolayı mıdır bilmiyorum keyif vermedi. 4 saat civarı oynadım 2 saat atlı elemanla uğraştım, 2 saat mapte sağ sol yaptım. Var mı bir görev, hedef? Galiba biraz daha oynamam lazım.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 3)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık