Ben direk bu tarz PvE oyunlar enerji olayına ayar oluyorum. Olsun olmasın demiyorum komple ama bazı şeylerde kolaya kaçmak ve ek paket satmak için yapılıyor. Mesela şuan normalde oynamadığım karakterlerden 4'ü ile bir parti kurmak istiyorum diyelim ama elimde level basmak için tecrübe kitabım olmasın ki yok zaten
. Bu 4 karakteri kasmak için tecrübe kitabı, dönüm noktası için mini bosslar, skill levelleri için materyal ve haftalık bosslar, relicler için yine domainlere girmem gerek ve uygun kasılı silah yoksa onuda kasmam lazım . Bu durumda bu 4 karakteri kasmak için 2 ay kadar süre gerekiyor. Relic ,mini boss ve haftalık bossları anlıyorum enerji gerekmesi kaçılmaz da karaktere tecrübe kitabı ile level basmaya alternatif olarak o karakter için belirli mücadele hedefleri koyulsa yada bişiler kestikçe leveli dolsa kötü mü olurdu
. 160 enerji az bu kadar şey için. Hani yine Hsr de girmezsen 2000 e kadar birikme oluyor 240 enerji var ve genshin kadar acımasız davranmıyorlar da level basmak için iki oyunada başka bir yol sunsalar, hem bir amaç çıkar oyuncuya. Kaynak paketi satsınlar hala almak isteyen uğraşmak istemeyen alıyor hani sistem bu olsa yine alacak olan alır . Para kazanmayı bu kadar istiyorlarsa Lol'deki gibi her yama 500 kostüm fırlatsınlar milletin kafasına vallaha daha çok kazanırlar