Wo Long oynuyorum. Nioh 2'de ve Sekiro'da oyun dünyasına yedirilmiş çok kahpe bir sistem var. Bu oyuna da benzeri eklenmiş. Bossları keserken yaptığın saldırıların aşırı önemsiz olması ve tek amacın artık ne bok olarak adlandırılmışsa rakibi yere düşürüp kritik saldırı (animasyonlu) yapma imkanı veren barı deflect + çöp saldırı kombinasyonula doldurarak öldürme üzerine kurulu bir sistem. Bloodborne, DS, ER'deki gibi şerefinle peynir ekmek keser misali boss kestiğin parry ile saldırı gücünü kombinleyip yardırıp gittiğin sistem yerine düz atakların karınca ısırığı misali vurduğu bu kahpe sisteme geçme fikri kime aitse onun evveliyatını sevsinler. Oyundan gene zevk alıyorum ama bu türün bir an önce geri zekalı gibi deflect+bar doldurma muhabbetini ikinci plana atması lazım.