Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] Baldur's Gate 3 (2023)

Mesela düşmanlar bana 2-3-4 hatta 5 defa bile gördüm atak yapabiliyor. Ben 1 tane yapabiliyorum. Sadece hız iksiri kullanırsam 2 defa saldırabiliyorum. Bunun bi itemi bir skili bir şeyi var mı? Tek turda daha fazla atak yapmamı sağlayan.
5. seviyede paladin fighter ve barbar gibi classlar aynı turda 2. bir saldırı yapma hakkı kazanıyor. Onun dışında elindeki silaha göre tam tur gerektirmeyen saldırılar var. Mesela uzun kılıcın varsa düz saldırından önce yada sonra kılıcın kabzası ile vurabiliyorsun.
Eline iki tane silah alırsan iki kere saldırabilirsin.
Fighter'ların action surge diye 2. seviyede kazandığı bir yetenek var. Tüm saldırılarını yaptıktan sonra tekrar tam bir tur saldırı yapmanı sağlıyor ona bastığında, Laezel'de var mesela.
 
Oyunun dünyası, oyuna verdikleri emek, rpg öğeleri ve aşırı detaylandırmış olmaları beni feci çekiyor kendine. Ps'e çıktığı an şeytana uyabilirim. Combatından ve zar muhabbetinden olabildiğince uzak durmam lazım.
Sincap sahnesini ablama attım. Sadece o sahne yüzünden ortak alıyoruz galiba.

Ben ya rpg'den dolayı kaptırırım ya da 1-2 saat sonra zar muhabbetine sövüp silerim ortası olmaz.
 
Sincap sahnesini ablama attım. Sadece o sahne yüzünden ortak alıyoruz galiba.

Ben ya rpg'den dolayı kaptırırım ya da 1-2 saat sonra zar muhabbetine sövüp silerim ortası olmaz.
Zar %80-90 başarılı oluyor. Zaten olmadığı zaman dön eski save kısmına gel bir daha at. :D

Şaka bir yana karakterlerin özelliklerine göre zar ekstra puan alıyor hatta çift zar atma durumu bile oluyor. Mesela bir tane kadın var kuvveti 19. Cücelerle, goblinlerle falan konuşunca gözdağını seçiyorum. Çift zar atıyor daha başarısız olduğunu görmedim. Ya da benim karakter düzenbaz olduğu için İkna olayında çok iyi +3 zar puanı alıyorum. Ayrıca ekstra puan ekleme falan da var zara... Karakter skilleriyle.
 
Mesela düşmanlar bana 2-3-4 hatta 5 defa bile gördüm atak yapabiliyor. Ben 1 tane yapabiliyorum. Sadece hız iksiri kullanırsam 2 defa saldırabiliyorum. Bunun bi itemi bir skili bir şeyi var mı? Tek turda daha fazla atak yapmamı sağlayan.
Monk oynayabilirsin. Dün karakteri monk yaptım inanılmaz zevkli olmaya başladı. :D
 
Zar %80-90 başarılı oluyor. Zaten olmadığı zaman dön eski save kısmına gel bir daha at. :D

Şaka bir yana karakterlerin özelliklerine göre zar ekstra puan alıyor hatta çift zar atma durumu bile oluyor. Mesela bir tane kadın var kuvveti 19. Cücelerle, goblinlerle falan konuşunca gözdağını seçiyorum. Çift zar atıyor daha başarısız olduğunu görmedim. Ya da benim karakter düzenbaz olduğu için İkna olayında çok iyi +3 zar puanı alıyorum. Ayrıca ekstra puan ekleme falan da var zara... Karakter skilleriyle.
Konuşmalardaki zar komik durumlar yaratabilir. Ben combat'a takarım eğer takarsam.

Bildiğim kadarıyla her sıra geldiğinde 1 vuruşun var karaktere göre. Skill veya silah sayesinde 1 hakkın daha olabiliyor ilerde. Bu 1-2 saldırıyı da ıskalayabiliyorsun.

50 kere birbirimize vuruyor olsak tamam 50 saldırının 30'unu tutturur kazanırsın karakterin iyiyse. Ama 3-4 vuruşta dövüşün bitebildiği oyunda direk bi sıran boşa gidebiliyorsa söverim ben ona. %95 oranı olan karakter ile %50 oranı olan karakter aynı sayıda vurabilir böyle 3-4 vuruşta biten dövüşlerde. Uzasa bu sefer sıkıcı olacak. Hiçbir şekilde sevebileceğim bişeye benzemiyor. Alırsam sabır çeke çeke oynamam lazım.

Divinity 2'de strateji ve build'e bağlıydı kazanmak. Burda zara bağlı görünüyor.
 
Son düzenleme:
O dedigin zorluğu belirleyen zar zaten. Sen de niteliklerine göre artılar alıyorsun.

Mesela birisini ikna etmen gereken ve zorluğu 10 olan bir durum var. Sen zarla 5 attın, ama karizma, ikna ve başka niteliklerden artı puan alarak durumu aşıyorsun.

Sen hangi oyundan bahsediyorsun bilmiyorum ama tüm gerçek diyaloglu rp oyunlarında zar mekaniği, skill check oluyor. Discidan tut, Divinity ve Fallout 1-2'ye kadar vardı.

Skyrimden, Witcherdan falan umarım bahsetmiyorsundur, dedigin mekanikler onlarda yok zaten.
Oyunlardaki hit, evade, dodge gibi mekaniklerin tamamı şans üzerine kurulu zaten. Bu şans faktörünü de bir denklem kurup, ona göre belirliyorlar. Zar atmaktan tek farkı birinde zarı sen atıyorsun diğerinde makine. Bilgisayar bulundu ve hesaplamaları artık kendimiz yapmak zorunda değiliz. Başlarda bana da gereksiz gibi gelmişti ama konseptle alakalı bir durummuş... Üstelik baya eğlenceli hale geliyor çoğu şey. Şahsen canımı sıkan şey hit/evade şanslarının oyun genelinde düşük olması. Savaşları çok gereksiz uzatabiliyor..
Mesela bu poe'deki evade hesabı>>>
 
Oyunlardaki hit, evade, dodge gibi mekaniklerin tamamı şans üzerine kurulu zaten. Bu şans faktörünü de bir denklem kurup, ona göre belirliyorlar. Zar atmaktan tek farkı birinde zarı sen atıyorsun diğerinde makine. Bilgisayar bulundu ve hesaplamaları artık kendimiz yapmak zorunda değiliz. Başlarda bana da gereksiz gibi gelmişti ama konseptle alakalı bir durummuş... Üstelik baya eğlenceli hale geliyor çoğu şey. Şahsen canımı sıkan şey hit/evade şanslarının oyun genelinde düşük olması. Savaşları çok gereksiz uzatabiliyor..
Mesela bu poe'deki evade hesabı>>>
Oyun Türkiye gibi şansına denk gelirse yaşıyorsun denk gelemzse :hhh:
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık