FF15’teki combat’ı çok değiştirmeselermiş keşke ff7’de. Henüz çok ilerlemedim, skill açmadım belki ondandır ama değişebilecek bişeye benzemiyor.
saldırı neyse ama kendini korumaya dayalı herşey kötü şuan. Dodge, block ve claude’ın parry’si kötü baya.
Eminim vurulmadan bitirmek münkündür. Biraz sadece saldırı bekleyerek oynamayı deneyip yaptım bazı zor savaşları bu şekilde. Ama bu oyunda kusursuz oynamak, sekiro’yu parry yapmadan sadece dodge’la oynamak gibi hissettirdi bana. Normal değil, oturmuş bi sistem değil. Bişeyin eksik olduğu hissediliyor, dövüşüyormuş gibi hissetmiyorum.
Ya da dark souls’u dodge, parry, block yapmadan sadece yürümeyle düşman baitleyerek oynamak gibi.
Bi de Allah rızası için şu takımlı oyunlara tactical camera+düzgün zaman dondurma ve komut verme koyun. Yapay zeka aşırı gerizekalı FF15’teki gibi. Uzak mesafe kullanan adam koca robotun altına girmiş duruyor, yakın mesafeciler korunmuş şekilde 15-20 metreden düşmana yavaş yavaş yürüyor. Boss’un ultimate’ini göz göre göre yiyorlar. Dragon age’de mesela bi ejderha ateş püskürünce zamanı dondurup tek tek herkese farklı bi noktaya kaçma komutu veriyordum. Kendin kontrol edersen tüm takım çizik almadan bitiriliyordu savaşlar.