İlk mesajım en üstte. Herhangi bir şekilde Zoro'ya ya da fanına bir iğneleme yok. O mesaja karşılık senin cevabın ise gördüğün gibi. Anlamsız bir şekilde kucak muhabbeti açıp Zoro'yu falan araya sokmuşsun. Merak ediyorum, bu şekilde bana cevap yazdıktan sonra hangi nitelikte bir cevap bekledin. Ve de hala yine olayın özünü anlamadan anlamsız şeyler yazıyorsun bana. Anlatmaya çalışıyorum ama hala başka konulardasın.
Wado: Lafla güzelleme yapmaya gerek yok. Miras diyebiliriz kısaca. Herhangi bir çalışma ürünü ile elde edilmedi.
Yubashiri ve Sandai Kitetsu: Nasıl alındıkları ortada. Hatta zoro kılıcı alırken ''ŞANSI'' ile aldığını kendisi söylüyor. Adam o kadar şanslı ki gittiği kılıççıda başka bir tane daha dereceli kılıç bulup onu alıyor.
Shuusi: Bu kılıç için Ryuma'nın nasıl karakter törpülenmesi yaşadığı ortada.
Enma: Shuusi'yi alışı bile rezaletken adam kolunu bile kıpırdatmadan Shuusi'den daha iyi bir kılıç alıyor.
Hadi bir kılıcı alışı ile Luffy'nin meyve alışı birbirini dengeledi diyelim. Geriye kalan dört taneyi nasıl yutturacaksın? Yani gerçekten Zoro'nun bu olaylarını normal karşılayan adamın gelip Luffy eleştirmesi beni benden alıyor.
Zaten 5 olay ile 1 olayı karşılaştıramayıp karar veremiyorsan biz boş ver tartışmayalım.
Bu arada bir konuda yanılmışım. 6 demişim ama 5 taneymiş. E haliyle çorap değiştirir gibi kılıç değiştirince takip etmesi de zor oluyor.
İlk mesajindan kastettigin attığın ilk mesaj değil . Neyse anlatımım da problem olduğu için veya tahrik ettiğim için suçun bende olduğu kabul ediyorum. Ancak şöyle bir durum .birinci kılıç miras evet ama eğer zoro öğretmenine kendibi kanıtlamasa o kılıcı alamazdı. Yoğun bir istek yaydı zoro.
Sandai nin şans olayına gelirsek . O kılıç olmasaydı başka kılıcı alacaktı zoro. Lanetli kılıç olduğu için dukkan sahibi elinden çıkarmaya çalıştı. Bu durumda Zoronun işine geldi ve bur kumar oynadı Kılıç'ın laneti ve şansı ile. Şansı kazandı. Buna hayran olan dükkan sahibi de yubashiriyi de zoroya verdi.
Bunda bi bekescilik giremiyorum. Yanlış anlama bekescilik diyorum burda bahsettiğim bedava almak anlamında değil.
Haketmedigi halde almak.
Neyse devam edelim. Evet ryuma toprlilenmisti. Ancak buna Zoro sebep olmadı. Mezari soyan moriahtı. Zoro almasaydı başkası alacaktı kılıcı.
Enmaya gelirsek shuusiden daha uyi olduğu kesin değil . Daha iyi olabilecek. Sonucta shuusi bir kara kılıçtı . Enma hasar açısından iyi ancak vircok açıdan dezavantaja sokuyor. Gereksiz haki kullandırıyor. Kullanan kişiyi yoruyor.
Kimse hiyoriyi enma vermesi için zorlamadı kebdi teklif etti zoroda kabul etti.
Bunlar korsanlar. Shuusi alışını rezalet olarak bahsetmişsin ama senin hesabınla ölen birinin kılıcı nasıl başkası tarafından kullanılacak anlam veremiyorum bu duruma. Adam ölü haliyle savaştı aldı kılıcı.
Ayni adam brooku rakipten saymıyordu.
Ne yapsın bu adam şimdi şöyle bana?
Sadece merakımdan tekrar soracağım.
Ölen birinin kılıcını almak eğer rakip olmadığı için rezalet ise seride en sonunda kılıç diye birşey kalmıycak.
Kılıcı alması neden rezaket olsun ki