Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Detroit Become Human 100 tlye düşmüş. Torrentlemek istemiyorum bu güzel oyunu, alsam mı?
Oyunu biliyorsun sanırım zaten ama beni çok etkileyen bir oyun oldu. Zorlanmadan empati yaptıran empati yaptırdığı için zorlayan bir oyun oldu. Neredeyse her ufak ihtimali ayrı ayrı oynadım.

Olumsuz finali denemek istediğim de ise ana menüdeki Yapay güzellik, "Emin misin? Belki de böyle bırakman daha iyidir" falan deyince yapmamıştım. Oyun bana hükmetti resmen : P
 
Katana kullandım bir de mızrak. İkisi de çok hantal geldi. Mesela Ds serilerinde hani staminayı azaltır tam boss saldıracakken dodge atardın ve bu akıcı olur ya. Bunda niyeyse o akıcılık yok kılıçla komboyu bitiriyorum bu sırada düşmanın atak yapacağını anlayıp dodge atmak istiyorum ama karakter çok yavaş hareket ediyor.
İngilizce tabiriyle “commitment” kısmına takılmışsın sanırım. Yani saldırıya bastıktan sonra bloklamak veya dodge yapmak için beklemen gereken süre veya frame. Commitment ne kadar fazlaysa kendini o kadar riske atıyorsun. Bu oyunun combat’ında ona dikkat etmen lazım baya.

Silaha ve yaptığın saldırıya göre değişen bişey o. Bazı silahlar souls’tan akıcı o konuda (özellikle kılıç+kalkan ve ok). Katana’nın mesela normal dodge’u kötüdür. Bi de PS tuşlarıyla açıklarsam üçgen yani dikey kılıç sallama hareketi oyunun en hantal hareketlerinden biri. O hareketi yaptıktan sonra normal dodge yapmaya kalkarsan %90 dayak yiyorsun.


yuvarlakla saplama ve onun ardından üçgene basma baya hızlı hareketler ve o kadar kitlemiyorlar. Ama hasarları az.
Bi de kırmızı barın varken R2 combosu yapabiliyorsun. Bunda ilk 2 saldırı çok iyi. Ama üçüncü kez bastığında karakter illa 3 kere vurana kadar kitleniyor.

Katana’da bu yüzden bekleyerek oynaman gerekiyor. Yani R2 combosunda mesela ilk 2 vuruştan sonra rakibi bekliyorsun. Vurmazsa üçüncüye basmak yerine yuvarlakla devam ediyorsun. üçüncü R2’ye basmadan önce çok iyi düşünmen lazım. Ama o komboyu bitirirsen de kılıcın güçleniyor (katananın mekanikleri biraz karışık bunu ayrıntılı anlatmayayım durduk yere). Yani büyük risk alıyorsun ama karşılığı da iyi.

Katana’da farkettin mi bilmiyorum da combo sırasında yapılabilen özel bi dodge’u var. Adı foresight slash. Combo ortasında ps kontrolleriyle R2+yuvarlak yapıyorsun ve baya absürt bi İframe’e sahip (ne olduğunu biliyorsundur souls oyuncususun). Katana combat’ı baya buna dayalı. Bu yüzden normal dodge’u kötü. Diğer silahlar ya korunuyor ya da dodge’u ağır değil. Bloodborne’daki gibi dodge’a sahip olan da var.

tam canavar vuracakken ona karşılık verme veya dodge’lama konusunda katana R2+O hareketini kullandığın zaman ds’den daha akıcı. Bi de charge blade var korunmaya geçişi çok akıcı. Souls’ta mesela saldırırken direk bloğa geçmek pek akıcı değildi hatırlarsın. Dodge yapıyorduk mecburen. Bu silahta sürekli blok ve saldırı arasında geçebiliyorsun.
 
İngilizce tabiriyle “commitment” kısmına takılmışsın sanırım. Yani saldırıya bastıktan sonra bloklamak veya dodge yapmak için beklemen gereken süre veya frame. Commitment ne kadar fazlaysa kendini o kadar riske atıyorsun. Bu oyunun combat’ında ona dikkat etmen lazım baya.

Silaha ve yaptığın saldırıya göre değişen bişey o. Bazı silahlar souls’tan akıcı o konuda (özellikle kılıç+kalkan ve ok). Katana’nın mesela normal dodge’u kötüdür. Bi de PS tuşlarıyla açıklarsam üçgen yani dikey kılıç sallama hareketi oyunun en hantal hareketlerinden biri. O hareketi yaptıktan sonra normal dodge yapmaya kalkarsan %90 dayak yiyorsun.


yuvarlakla saplama ve onun ardından üçgene basma baya hızlı hareketler ve o kadar kitlemiyorlar. Ama hasarları az.
Bi de kırmızı barın varken R2 combosu yapabiliyorsun. Bunda ilk 2 saldırı çok iyi. Ama üçüncü kez bastığında karakter illa 3 kere vurana kadar kitleniyor.

Katana’da bu yüzden bekleyerek oynaman gerekiyor. Yani R2 combosunda mesela ilk 2 vuruştan sonra rakibi bekliyorsun. Vurmazsa üçüncüye basmak yerine yuvarlakla devam ediyorsun. üçüncü R2’ye basmadan önce çok iyi düşünmen lazım. Ama o komboyu bitirirsen de kılıcın güçleniyor (katananın mekanikleri biraz karışık bunu ayrıntılı anlatmayayım durduk yere). Yani büyük risk alıyorsun ama karşılığı da iyi.

Katana’da farkettin mi bilmiyorum da combo sırasında yapılabilen özel bi dodge’u var. Adı foresight slash. Combo ortasında ps kontrolleriyle R2+yuvarlak yapıyorsun ve baya absürt bi İframe’e sahip (ne olduğunu biliyorsundur souls oyuncususun). Katana combat’ı baya buna dayalı. Bu yüzden normal dodge’u kötü. Diğer silahlar ya korunuyor ya da dodge’u ağır değil. Bloodborne’daki gibi dodge’a sahip olan da var.

tam canavar vuracakken ona karşılık verme veya dodge’lama konusunda katana R2+O hareketini kullandığın zaman ds’den daha akıcı. Bi de charge blade var korunmaya geçişi çok akıcı. Souls’ta mesela saldırırken direk bloğa geçmek pek akıcı değildi hatırlarsın. Dodge yapıyorduk mecburen. Bu silahta sürekli blok ve saldırı arasında geçebiliyorsun.
Sen sabaha kadar oyun acikla ben oturup dinleyeyim.Zevk veriyor resmen seni okumak yahu :D
 
İngilizce tabiriyle “commitment” kısmına takılmışsın sanırım. Yani saldırıya bastıktan sonra bloklamak veya dodge yapmak için beklemen gereken süre veya frame. Commitment ne kadar fazlaysa kendini o kadar riske atıyorsun. Bu oyunun combat’ında ona dikkat etmen lazım baya.

Silaha ve yaptığın saldırıya göre değişen bişey o. Bazı silahlar souls’tan akıcı o konuda (özellikle kılıç+kalkan ve ok). Katana’nın mesela normal dodge’u kötüdür. Bi de PS tuşlarıyla açıklarsam üçgen yani dikey kılıç sallama hareketi oyunun en hantal hareketlerinden biri. O hareketi yaptıktan sonra normal dodge yapmaya kalkarsan %90 dayak yiyorsun.


yuvarlakla saplama ve onun ardından üçgene basma baya hızlı hareketler ve o kadar kitlemiyorlar. Ama hasarları az.
Bi de kırmızı barın varken R2 combosu yapabiliyorsun. Bunda ilk 2 saldırı çok iyi. Ama üçüncü kez bastığında karakter illa 3 kere vurana kadar kitleniyor.

Katana’da bu yüzden bekleyerek oynaman gerekiyor. Yani R2 combosunda mesela ilk 2 vuruştan sonra rakibi bekliyorsun. Vurmazsa üçüncüye basmak yerine yuvarlakla devam ediyorsun. üçüncü R2’ye basmadan önce çok iyi düşünmen lazım. Ama o komboyu bitirirsen de kılıcın güçleniyor (katananın mekanikleri biraz karışık bunu ayrıntılı anlatmayayım durduk yere). Yani büyük risk alıyorsun ama karşılığı da iyi.

Katana’da farkettin mi bilmiyorum da combo sırasında yapılabilen özel bi dodge’u var. Adı foresight slash. Combo ortasında ps kontrolleriyle R2+yuvarlak yapıyorsun ve baya absürt bi İframe’e sahip (ne olduğunu biliyorsundur souls oyuncususun). Katana combat’ı baya buna dayalı. Bu yüzden normal dodge’u kötü. Diğer silahlar ya korunuyor ya da dodge’u ağır değil. Bloodborne’daki gibi dodge’a sahip olan da var.

tam canavar vuracakken ona karşılık verme veya dodge’lama konusunda katana R2+O hareketini kullandığın zaman ds’den daha akıcı. Bi de charge blade var korunmaya geçişi çok akıcı. Souls’ta mesela saldırırken direk bloğa geçmek pek akıcı değildi hatırlarsın. Dodge yapıyorduk mecburen. Bu silahta sürekli blok ve saldırı arasında geçebiliyorsun.
Güzel açıklamışsın. Daha 1 saat oldu başlayalı çok oynamadım da bu detay beni tilt etmişti.

Bir de bu oyunu tamamen tek oynayabilirim değil mi? Bir tane görev yaparken oyuncu aramamı istemişti de?
 
@Historia sen beni biliyorsun. Üç aşağı beş yukarı ne tür oyunlar sevebileceğimi de kestirmişsindir diye üzerine bir yük bindireyim seriden. Eveet, bir oyun tavsiyesi alalım.
Tabiki canım benim.
Warzone oynadığını göz ardı edecek olursak hoşuna gideceğini düşündüğüm başka türler önermek isterim.

Heavy Rain, Beyond: Two Souls,
Detroid: Become Human

Bunlar hikaye odaklı ve hikayenin nasıl ilerleyeceği ve sonuçlanacağı tamamen sana bağlı olan oyunların zirvesi. Tabi Witcher 3’de var ama onun amacı daha farklı bunlardan. Öyle verdiğin kararlar az etki edip aynı sonuca götürmüyor bildiğin karakterleri öldürüp dirilter türlerden. Yani senaryo bildiğin değişiyor verdiğin kararlarla.
 
Tabiki canım benim.
Warzone oynadığını göz ardı edecek olursak hoşuna gideceğini düşündüğüm başka türler önermek isterim.

Heavy Rain, Beyond: Two Souls,
Detroid: Become Human

Bunlar hikaye odaklı ve hikayenin nasıl ilerleyeceği ve sonuçlanacağı tamamen sana bağlı olan oyunların zirvesi. Tabi Witcher 3’de var ama onun amacı daha farklı bunlardan. Öyle verdiğin kararlar az etki edip aynı sonuca götürmüyor bildiğin karakterleri öldürüp dirilter türlerden. Yani senaryo bildiğin değişiyor verdiğin kararlarla.
Detroit'i abim oynarken izledim, yetti bana da diğer iki oyun fazla drama değil mi ya?

Edit: Olsun reis. Senin kedi canın sağ olsun. Heavy Rain'i indireceğim.
 
Son düzenleme:
O kadar içerik var mı ya?
Ben bi av kusursuz olana kadar takıntı yapıp uğraşıyorum. 15 dk’da indirdiğim şeyi aynı ekipmanla 3-4 dk’da kesmek baya zevk veriyor.
Örnek vermek gerekirse şimdi izlemedim ama Oynayan kişiye güvenip şunu göstereyim:


Bu herif kadar olmasa da (en iyi longsword’culardan bu manyak) kendimi tatmin edecek temizlikte kesene kadar bırakmıyorum ben aynı canavarı. Sonra başka canavara geçiyorum.

Ha amaçsızca mı canavar kesiyorsun dersen hayır. Dekorasyon denen bişeyler var başka oyunlardaki enchanting gibi zırhına skiller veriyorlar. Onları topluyorsun uzun bi süre. Tüm istediğin itemleri yaptıktan sonra bi onlar kalıyor geriye. Ama onlar da bitti benim. Yeni event veya canavar eklenince onları kesiyordum ben.

%2-3 de olsa sürekli hasarını arttırabileceğin yeni şeyler buluyorsun uzun bi süre. İlla ki bi canavarı kesmek için amacın oluyor. 50 saatte dediğim gibi her canavarı birer kez kesebilirsin. Ama oyunu çok sevenler artık aynı canavarın daha agresif haliyle uğraşıyor, onu 4-5 dk’da indirmekle uğraşıyor.

sen şuan low rank’tesin. Canavarlar baya pasif. Oyun seni mekaniklere yavaş yavaş alıştırıyor şuan tek derdin kullandığın silahın kontrollerini çözmek senin. İlerde high rank’e geçeceksin canavarlar az daha agresif olacak. Ondan sonra tempered high rank, master rank ve tempered master rank var. Yeni hareketleri falan da çıkacak aynı canavarların. O son hallerini 3-5 dk’da kesecek hale gelmek baya sürüyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 18)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık