Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yalnız Ghost of Tsushima gibi bir oyunu oynayan adama combat nasıl gelir bilemem şöyle bir yorum buldum.

''Has anyone else been playing a lot of ghost of Tsushima and realizing that combating this game can’t even compare how fluid GoT was? This feels clunky and shallow in comparison. I’ll need to wait until later in the game. But just the initial combat feels hollow''

@RedTeroR Skill Up'ı izledim bu arada, normal seviyede oynamasa daha çok eğlenirmiş. :D Bi de Avengers'ı daha çok sevdim demiş öeh bea. Yeni Gear sistemi genellikle beğeniliyordu bu arkadaş Odyssey'nin o dandik sistemi daha çok sevmiş sanırım. Combat için genellikle herkes aynı görüşte gördüğüm kadarıyla, Ubisoft gibi bir firmadan daha iyisini beklemişler. Ben diyorum Ghost of Tsushima'ya bakıp ilham alsınlar diye.
Ben odyssey’i tam ghost’tan sonra oynadım(indirim görüp aldım). İşkence gibiydi combat. Aynı şeyi yaşadım ben de. Sıkıntı eski sistemi bırakmaları değil. Hitbox’a, reflex’e dayalı sistemi becerememeleri.
Ghost oynamasam bu kadar gözüme batmazdı tabi onun etkisi büyük. Ve odyssey yine de zevkliydi tabi 100 saat oynadım.

Ben buraya yazmıştım oynadıktan sonra. Sanki combat’ı yaparken hangi silah ne kadar uzağa vurmalı, dodge ne kadar mesafe gitmeli, süresi ne kadar olmalı, skill süreleri ne kadar olmalı gibi şeylerin hesabı hiç yapılmamış gibiydi. Akıllarına ne geldiyse oyuna koyup “aha combat yaptık” demişler. Bloodborne’daki dodge mesela çok iyidir ama onu alıp ghost of tsushima’ya koyamazsın. Mesafesi, bastığında karakterin tepki verme süresi falan ghost combat’ındaki her şeyle çok alakasız olurdu. Odyssey’de herşey öyle rastgele yapılmış gibiydi.

Valhalla da çok değişmiş gibi değil. Saldırılar, saldırıdan kaçma yolları falan yine öyle. Tam oturmuş, her şeyin birbirine zincirleme bağlanabildiği bi combat yok gibi.
Eski “counter’a basıp tek at” sisteminden çıkıp ghost of tsushima gibi bişey yapsalar kimse bişey demezdi bence.

ghost’taki stance sistemini alıp odyssey’a koysan bişey değişmez mesela. Saldırı hızı, mesafesi gibi şeyleri değiştirmekle uğraşacağın bi combat değil çünkü. Olabildiğince çabuk öldürmek, fazla hasar vurmaktı tek önemli olan.
________
Arkadaş avengers’ı beğenmemiş. Ama bunu daha da beğenmemiş. Sebebini açıklanmış aslında.

Loot sisteminin düzeltilmesini çok kişi istedi. Ama yerine daha sade, mantıklı bişey konması istendi. Skill-up’ın dediğine göre ilk 15 saatten sonraki 30 saat süren “grind” gibi hissettiren kısım seni ödüllendirmiyor (skill-up’ın yalancısıyım bilmiyorum doğru mu). Odyssey’de hem sürekli loot aldık hem de minatour gibi güzel boss’lar veya cult üyeleri bulduk. Onları öldürünce onlardan da loot aldık. Oyun kendini bana da öyle oynattırdı şahsen. Loot’u sevmedim ama oyuna bağımlı yapan şey oymuş gibiydi.

Ghost’ta da sade loot var. Sadece upgrade yapıyorsun. O oyunda mesela karakterin gelişimi epey iyiydi. Ama ilk 20 saatte o durduğu için insanlar “ee bu oyun 40 saat sürdü ikinci 20 saatte bi değişim yok mu” demişti. O oyuna bile bu dendiyse valhalla’nın aynı eleştiriyi alması normal.
________

Eski assassin oyunlarında bir sürü kullanılabilir eşya vardı. Ben onu özledim. Combat tek başına sıkıcıydı ama itemleri ekleyince güzeldi. Şimdi tek başına combat daha iyi ama itemler yok.

Ghost’un sadece combat sistemi daha iyi değil mesela. Menülere hiç girmeden yapabileceğin şeyler çok fazla.
4 çeşit uzak mesafe silahın var istediğin zaman eline alabildiğin:
normal ok, alev oku, ağır ok, Patlayıcı ok, Tek kişi çeken ses bombası, firecracker, barut bombası, kan kusturan zehir, birbirine saldırtan zehir falan vardı uzak mesafede.

Bi de ghost silahlar vardı kunai, sis bombası, kılıca alev verme ve yapışkan bomba şeklinde. Ve combat’la çok akıcı bi şekilde birleşiyordular.

Tüm bunları ne kadar taşıyabildiğin falan da upgrade ediliyordu. Hem combat daha iyi hem bu kadar şey var buna rağmen 40 saatlik oyunun sonraki 20 saati boş denmişti. Valhalla ghost’tan kötü kombatına böyle dövüş akıcılığında kullanılabilecek eşyalar da eklemeyip oyunu 60-70 saat yapınca eleştiri almış anladığım kadarıyla.
Skill up “30 saat olsa severdim, alın oynayın derdim” demiş. Ama şuan ilk 20 saatten 50. saate kadarki kısım işkence diyor. Onu hakedecek bi combat veya stealth yokmuş.
 
________
Arkadaş avengers’ı beğenmemiş. Ama bunu daha da beğenmemiş. Sebebini açıklanmış aslında.
Oyundan bu kadar nefret etmeyi nasıl başardı bilmiyorum bence adamın esas sorunu normal seviyede hiç zorluk olmadan oynaması, bu konuyu eleştirmesi haklıdır bir denge gerekiyor ama kendine işkence etmiş. Oyunu öyle daha çok bilmiyorum ama Avengers ile kıyaslamazsın be.

Loot sisteminin düzeltilmesini çok kişi istedi. Ama yerine daha sade, mantıklı bişey konması istendi. Skill-up’ın dediğine göre ilk 15 saatten sonraki 30 saat süren “grind” gibi hissettiren kısım seni ödüllendirmiyor (skill-up’ın yalancısıyım bilmiyorum doğru mu). Odyssey’de hem sürekli loot aldık hem de minatour gibi güzel boss’lar veya cult üyeleri bulduk. Onları öldürünce onlardan da loot aldık. Oyun kendini bana da öyle oynattırdı şahsen. Loot’u sevmedim ama oyuna bağımlı yapan şey oymuş gibiydi.

Ghost’ta da sade loot var. Sadece upgrade yapıyorsun. O oyunda mesela karakterin gelişimi epey iyiydi. Ama ilk 20 saatte o durduğu için insanlar “ee bu oyun 40 saat sürdü ikinci 20 saatte bi değişim yok mu” demişti. O oyuna bile bu dendiyse valhalla’nın aynı eleştiriyi alması normal.
Benim bulduğum yorumlar yeni sistemin beğenildiği yönünde, eskisi çok dandik bir sistemdi yine de kendim oynamadan yorum yapmam çok doğru olmaz.

Eski assassin oyunlarında bir sürü kullanılabilir eşya vardı. Ben onu özledim. Combat tek başına sıkıcıydı ama itemleri ekleyince güzeldi. Şimdi tek başına combat daha iyi ama itemler yok.
Yakın zamanda Rogue'u bitirip üstüne yeterince Unity oynamış birisi olarak ben henüz özlemedim. :D

Ghost’un sadece combat sistemi daha iyi değil mesela. Menülere hiç girmeden yapabileceğin şeyler çok fazla.
4 çeşit uzak mesafe silahın var istediğin zaman eline alabildiğin:
normal ok, alev oku, ağır ok, Patlayıcı ok, Tek kişi çeken ses bombası, firecracker, barut bombası, kan kusturan zehir, birbirine saldırtan zehir falan vardı uzak mesafede.
Yetenekler bir bakıma bu sorunu gidermeli gibi düşünüyorum, Odyssey için daha çeşitliydi sanki eski oyunlara göre.

Bi de ghost silahlar vardı kunai, sis bombası, kılıca alev verme ve yapışkan ok şeklinde.
Sis bombası var, alevli kılıç Odyssey'de vardı bayağı sevdiydim ben.

Tüm bunları ne kadar taşıyabildiğin falan da upgrade ediliyordu. Hem combat daha iyi hem bu kadar şey var buna rağmen 40 saatlik oyunun sonraki 20 saati boş denmişti. Valhalla ghost’tan kötü kombatına böyle dövüş akıcılığında kullanılabilecek eşyalar da eklemeyip oyunu 60-70 saat yapınca eleştiri almış anladığım kadarıyla.
Skill up “30 saat olsa severdim, alın oynayın derdim” demiş. Ama şuan ilk 20 saatten 50. saate kadarki kısım işkence diyor. Onu hakedecek bi combat veya stealth yokmuş.
Adam görevlerin yapısını beğenmemiş, mesela Enis var multiplayer ekibinden o öve öve anlatıyordu bu kısmı. Üstüne combat sistemini beğenmeme ve oyunu kolayca geçmesiyle nefret etmiş. Valla bu oyun tam benlik, adama katıldığım nokta combat olacak mediocre falan dersin herhalde buna. Zaten o yüzden sana yazdım öyle bir oyunun üzerine nasıl giderdi diye.
 
Son düzenleme:
@Silver

Ben odyssey’e 100 saat gömdüysem ben de severim bunu. Bana loot falan şart değil :D Zaten o sistemden nefret etmiştim. Baya söylendim burda.
Ben insanların neye söylendiğini anlamaya çalıştım sadece.

Alev kılıcı, sis falan vardır da etkisi aynı değil. Ghost baya akıcı kullanıyor onları. Kombat’ın parçası oldukları belli baya. Direk tüm gameplay’i çeşitlendiriyor. Şunun güzelliğe baksana:

Ghost’tan sonra harbiden zor. Ama ben odyssey oynadıysam bunu da oynarım, abartılacak bişey değil.
Şuana kadar gördüğüm 500 vermem yakında cyberpunk çıkacakken. Yılbaşında veya baharda indirimle alabilirim bunu.
 
@Silver

Ben odyssey’e 100 saat gömdüysem ben de severim bunu. Bana loot falan şart değil :D Zaten o sistemden nefret etmiştim. Baya söylendim burda.
Ben insanların neye söylendiğini anlamaya çalıştım sadece.

Alev kılıcı, sis falan vardır da etkisi aynı değil. Ghost baya akıcı kullanıyor onları. Kombat’ın parçası oldukları belli baya. Direk tüm gameplay’i çeşitlendiriyor. Şunun güzelliğe baksana:

Ghost’tan sonra harbiden zor. Ama ben odyssey oynadıysam bunu da oynarım, abartılacak bişey değil.
Şuana kadar gördüğüm 500 vermem yakında cyberpunk çıkacakken. Yılbaşında veya baharda indirimle alabilirim bunu.
İşte biz seninle ne güzel Ghost övecektik araya Skill Up falan girdi. :flaugh:
 
Ps tr kazığı çakmış oyunculara. Spider dublaj gelcek diye millet aldı oyunu. Bugün çıkıp “iletişimde hata olmuş dublaj yok” demişler. Millet çıldırıyor dkdkdkdk

Marvelın salak oyunu da (marvel avengers) çıkışından beri oyuncularının %96 sını kabetmiş. (Sanırım çıkalı 3 ay falan oldu) En son deli gibi zarar açıklıyorlardı zaten. Ee milleti yolmak için mobil oyun gibi içerik sunarsan adamın içinden geçerler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 4)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık