Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

30 Belly Bütçe ile İdeal Tayfanı Oluştur

En az 10-12 ss çıkar.Bir tek bende mi bilmiyorum inş. öyledir.Adı sanı pek bilinmeyenlere uğraşırsın diğer açılmayanları boşver yarısından fazlası açılmıyor çünkü tüm gün bununla uğraştın yazık sanada :/
Sıkıntı var ya, sadece sende değil. Yarın biraz daha uğraşacağım artık. Bu kadar uğraştım bari sonunda düzgün olsun.
Discord kullanıyorsan eğer o da cidden çok güzel bir seçenek. Ve Pinterest'e nazaran çok daha kolay.
Teşekkür ederim. Bir bakacağım dediklerine.
 
Kaptan: ACE 5
Yardımcı Kaptan: Benn Beckman 4
Aşçı: Pudding 3
Rotacı: Haredas 2
Doktor: Kureha 3
Keskin nişancı: Roo 4
Dövüşçü: Jozu + Leo 5
Marangoz: Den 1
Miço: Aisa 3
 
Çok güzel bir konu. Emek çok. Karşılığını vermek gerek. Toplam 30:beli:'ye ulaştım.

Öncelikle oluşturmak istediğim tayfanın bir amacı olmalı ki seçimlerimi o amaca yönelik yapmalıyım.

Amaç: Gizli raporların, belgelerin, hazine ipuçlarının bulundukları noktalardan sessiz ve gizlice alınıp farklı kişilere (korsan, denizci, dünya hükümeti, krallık vb.) para karşılığı satmak.

Bu doğrultuda;

  1. Kaptan: Trafalgar D. Water Law (4:beli:)
  • Genel anlamda sessiz bir kişiliğinin olması, iradesi, meyve gücü ve stratejik düşünmesi onu amaçlarım doğrultusunda kullanılabilecek en iyi kaptan konumuna getiriyor.
  1. Yardımcı Kaptan: Nico Robin (3:beli:)
  • Poneglyph'leri okuyabilmesi sayesinde gizli belgeleri okuyabilir, big data oluşturabilir. Bu sayede başka biri aynı belgeyi istediğinde elimdeki dataları kullanarak bilgi olarak satabilirim. Ekstra meyve gücü, sakin ve soğukkanlı oluşu, stratejik düşünebilmesi, gizli yaşamayı bilen bir karakter onu amaçlarım doğrultusunda en iyi yardımcı kaptan yapıyor.
  1. Rotacı: Jinbei (3:beli:)
  • Rotacının tayfa için çok önemli bir unsur olduğunu düşünüyorum bu amaç içerisinde. İstenilen yerin kısa sürede en doğru şekilde bulunabilmesi gerekiyor. Ancak kaptanın ve yardımcı kaptanın fiziksel gücü çok fazla olmadığı için tayfanın uzun ömürlü olabilmesi açısından (bir savaş içerisinde örneğin) güce ihtiyaç duyuyor. Bu noktada balık adam olması, zeki olması ve güçlü olması onu rotacı pozisyonunda çok rahatlıkla değerlendirmemi sağlıyor.
  1. Doktor: Montblanc Norland (3:beli:)
  • Doktorluğun dışında tayfa için botanikler hakkında bildikleri de artı katabilir. Endemik bitki çeşitlerini anlayabilir, kim bilir Yonkou'lara, denizcilere, krallıklara şifalı bitkiler satabiliriz sayesinde. Lider ruhlu olması da tayfanın zor bir duruma düşmesi sayesinde alacağı aksiyonları hızlandırabilmesi artı bir özellik olarak öne çıkmaktadır.
  1. Keskin Nişancı: Van Augur (4:beli:)
  • Yasopp'u düşünüyordum ancak itaatkarsız olabileceğini düşündüm. Bu yüzden boyunduruk altında yaşamayı daha rahat kabul edebileceğini ve çok daha uzaklardan bir kuşu bile avlayabilmesine şahit olduğumuz, sanırım sessiz bir kişiliğe sahip olan Van Augur'u tercih ettim. Tayfanın bir yere sızmasında etkin rol oynayacağını düşünüyorum.
  1. Dövüşçü: Leo (1:beli:)
  • Dövüşçüyü Leo seçerek güç seviyesinde oldukça gerilere düştüm. Amaç peşinde giderken açık denizlerde çok güçlü bir korsan grubuna yakalandığımızda başımız derde girebilir ne yazık ki. Ancak Leo'nun bizim için boyutunun bu denli küçük olması son hamleyi her zaman onun yapacak olmasını sağlayacaktır. Aranılan gizli şeyi olduğu yerden o alacaktır, plan tamamen kendisini gizlice içeri sokmak ve güvenli bir şekilde onu dışarıya almak üzerine kurulacaktır.
  1. Aşçı: Bellemere (2:beli:)
  • Son derece gururlu olan ablamızın akıllı ve sahiplenici olması tayfaya bağlılık konusunda ekibi birbirine yaklaştıracak unsur olacağını düşündüm. Yapacağı fena olmayan yemeklerle birlikte anaç kişiliği tayfayı birbirine bağlayacaktır.
  1. Eğlence Unsuru: Senor Pink (2:beli:)
  • Güç konusunda biraz olsun toparlayabilmek açısından böyle bir seçim yaptım, ayrıca vefalı bir karakter olması, onu tayfa için ölüme atılmasını sağlayacaktır. Feda edilebilecek bir karakter olması gerektiğini düşünüyorum, çünkü görev her zaman riskli olduğu için aksiliklerin olabileceği anlar gelecektir. Bu noktada kendisi ölüme gözünü kırpmadan atılacaktır.
  1. Marangoz: Queen (3:beli:)
  • Tayfanın güç kaynağı. Çok çok iyi bir gemiye ihtiyacımız olmayacaktır. Kazandığımız belly ile sürekli değiştirebiliriz ve gerekir de kimliğimizi açığa çıkartmamak için. Kişilik olarak biraz sesli bir karakter ve fiziki olarak cüsseli olsa da görevin tehlikeye girdiği noktalarda kırmızı alarmımız olacaktır kendisi.
  1. Miço: Kappa (1:beli:)
  • Bilgi edinme anlamında tayfanın işine oldukça yarayacak olan çocuk. Esnaf zekası onu görev öncesi alması gereken bilgileri kolayca alabilmesine yardımcı olacaktır.
  1. Müttefik: Monkey D. Dragon (4:beli:)
  • Son dönemlerde gözümden düşse de Robin uzantılı kendisi ile sürekli irtibatta kalabilir ve planlarımız öncesi bir çok stratejik bilgiyi edinebiliriz. Bu sayede Law planı oturtup göreve başlayacaktır.
 
Kaptan; Luffy 5
Yardımcı Kaptan; Marco 4
Rotacı; Jinbei 3
Doktor; Montblanc 3
Keskin Nişancı; Baby5 2
Dövüşçüler; Vista 4
Aşçı; Sanji 5
Eğlence Unsuru; Gonbe 1
Marangoz; Den 1
Miço; Cimney 2
 
Kaptan: Kohza
Yardımcı Kaptan: Katakuri
Aşçı: Makino
Rotacı: Jinbe
Doktor: Kaya
Keskin nişancı: BABY 5
Dövüşçü: Wiper
Eğlence unsuru: Senor Pink
Marangoz: Iceburg
Miço: Aisa
Destek: Kaido

Hocam ayrıca oyunun adını merak ettim.
Nedir?
 
Çok güzel bir konu. Emek çok. Karşılığını vermek gerek. Toplam 30:beli:'ye ulaştım.

Öncelikle oluşturmak istediğim tayfanın bir amacı olmalı ki seçimlerimi o amaca yönelik yapmalıyım.

Amaç: Gizli raporların, belgelerin, hazine ipuçlarının bulundukları noktalardan sessiz ve gizlice alınıp farklı kişilere (korsan, denizci, dünya hükümeti, krallık vb.) para karşılığı satmak.

Bu doğrultuda;

  1. Kaptan: Trafalgar D. Water Law (4:beli:)
  • Genel anlamda sessiz bir kişiliğinin olması, iradesi, meyve gücü ve stratejik düşünmesi onu amaçlarım doğrultusunda kullanılabilecek en iyi kaptan konumuna getiriyor.
  1. Yardımcı Kaptan: Nico Robin (3:beli:)
  • Poneglyph'leri okuyabilmesi sayesinde gizli belgeleri okuyabilir, big data oluşturabilir. Bu sayede başka biri aynı belgeyi istediğinde elimdeki dataları kullanarak bilgi olarak satabilirim. Ekstra meyve gücü, sakin ve soğukkanlı oluşu, stratejik düşünebilmesi, gizli yaşamayı bilen bir karakter onu amaçlarım doğrultusunda en iyi yardımcı kaptan yapıyor.
  1. Rotacı: Jinbei (3:beli:)
  • Rotacının tayfa için çok önemli bir unsur olduğunu düşünüyorum bu amaç içerisinde. İstenilen yerin kısa sürede en doğru şekilde bulunabilmesi gerekiyor. Ancak kaptanın ve yardımcı kaptanın fiziksel gücü çok fazla olmadığı için tayfanın uzun ömürlü olabilmesi açısından (bir savaş içerisinde örneğin) güce ihtiyaç duyuyor. Bu noktada balık adam olması, zeki olması ve güçlü olması onu rotacı pozisyonunda çok rahatlıkla değerlendirmemi sağlıyor.
  1. Doktor: Montblanc Norland (3:beli:)
  • Doktorluğun dışında tayfa için botanikler hakkında bildikleri de artı katabilir. Endemik bitki çeşitlerini anlayabilir, kim bilir Yonkou'lara, denizcilere, krallıklara şifalı bitkiler satabiliriz sayesinde. Lider ruhlu olması da tayfanın zor bir duruma düşmesi sayesinde alacağı aksiyonları hızlandırabilmesi artı bir özellik olarak öne çıkmaktadır.
  1. Keskin Nişancı: Van Augur (4:beli:)
  • Yasopp'u düşünüyordum ancak itaatkarsız olabileceğini düşündüm. Bu yüzden boyunduruk altında yaşamayı daha rahat kabul edebileceğini ve çok daha uzaklardan bir kuşu bile avlayabilmesine şahit olduğumuz, sanırım sessiz bir kişiliğe sahip olan Van Augur'u tercih ettim. Tayfanın bir yere sızmasında etkin rol oynayacağını düşünüyorum.
  1. Dövüşçü: Leo (1:beli:)
  • Dövüşçüyü Leo seçerek güç seviyesinde oldukça gerilere düştüm. Amaç peşinde giderken açık denizlerde çok güçlü bir korsan grubuna yakalandığımızda başımız derde girebilir ne yazık ki. Ancak Leo'nun bizim için boyutunun bu denli küçük olması son hamleyi her zaman onun yapacak olmasını sağlayacaktır. Aranılan gizli şeyi olduğu yerden o alacaktır, plan tamamen kendisini gizlice içeri sokmak ve güvenli bir şekilde onu dışarıya almak üzerine kurulacaktır.
  1. Aşçı: Bellemere (2:beli:)
  • Son derece gururlu olan ablamızın akıllı ve sahiplenici olması tayfaya bağlılık konusunda ekibi birbirine yaklaştıracak unsur olacağını düşündüm. Yapacağı fena olmayan yemeklerle birlikte anaç kişiliği tayfayı birbirine bağlayacaktır.
  1. Eğlence Unsuru: Senor Pink (2:beli:)
  • Güç konusunda biraz olsun toparlayabilmek açısından böyle bir seçim yaptım, ayrıca vefalı bir karakter olması, onu tayfa için ölüme atılmasını sağlayacaktır. Feda edilebilecek bir karakter olması gerektiğini düşünüyorum, çünkü görev her zaman riskli olduğu için aksiliklerin olabileceği anlar gelecektir. Bu noktada kendisi ölüme gözünü kırpmadan atılacaktır.
  1. Marangoz: Queen (3:beli:)
  • Tayfanın güç kaynağı. Çok çok iyi bir gemiye ihtiyacımız olmayacaktır. Kazandığımız belly ile sürekli değiştirebiliriz ve gerekir de kimliğimizi açığa çıkartmamak için. Kişilik olarak biraz sesli bir karakter ve fiziki olarak cüsseli olsa da görevin tehlikeye girdiği noktalarda kırmızı alarmımız olacaktır kendisi.
  1. Miço: Kappa (1:beli:)
  • Bilgi edinme anlamında tayfanın işine oldukça yarayacak olan çocuk. Esnaf zekası onu görev öncesi alması gereken bilgileri kolayca alabilmesine yardımcı olacaktır.
  1. Müttefik: Monkey D. Dragon (4:beli:)
  • Son dönemlerde gözümden düşse de Robin uzantılı kendisi ile sürekli irtibatta kalabilir ve planlarımız öncesi bir çok stratejik bilgiyi edinebiliriz. Bu sayede Law planı oturtup göreve başlayacaktır.
Teşekkür ederim. Sen de çok emek vermişsin, ellerine sağlık. Tayfan, belirlediğin amaç için gerçekten de çok uygun olmuş ama sadece Queen bunu bozuyor gibi. Kendisi çok gürültücü, panik bir kişilik. :D
Hocam ayrıca oyunun adını merak ettim.
Nedir?
Özel bir ismi var mı bilmiyorum. Başlığı, içeriğe göre değişiyor.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 3)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık