İnvadeden korkanın çocuğu olmazbence ds1 ,bb , ds2 ve ds3 olarak sıralarım zorluk açısından ds 3 bb oynadıktan sonra kolay gelmişti bana
40 humanity basılı oynamak için hiç invade yememen lazım :d
![Big Grin :D :D](/styles/smile/biggrin.png)
![Big Grin :D :D](/styles/smile/biggrin.png)
İnvadeden korkanın çocuğu olmazbence ds1 ,bb , ds2 ve ds3 olarak sıralarım zorluk açısından ds 3 bb oynadıktan sonra kolay gelmişti bana
40 humanity basılı oynamak için hiç invade yememen lazım :d
soul kaybetmek çok koymuyorda humanity kaybetmek koyuyor ya gidip farelerden yada direk humanityler den farm yapmak lazım yoruyor adamı ben ds2 nin son zamanlarına denk geldim ps4 de ben oynarken çok nadir invade yiyordum yada yerde summon sign görüyordum senin dediğin olayı da ilk defa duyuyorum wretch ne ?İnvadeden korkanın çocuğu olmazHem ben genelde invade ağırlıklı oynarım oyunu.Ds2de wretch olmuştum 100 sinner point kasarak
![]()
Ds2 de darkwraith covenantına girince invade ile kestiğin her npc ve kişi bazına bir sin(günah) point kazanıyorsun.25 olunca sinner(günahkar) oluyorsun ve blue phantomlar yani blue sentinelsler hem sana invade e geliyor hem de sen invade atınca adama yardım için summon oluyorlar.Eğer bunlara kesilirsen sin puanın bir eksiliyor.Yani 25 olup sinner olursan ve bunlar seni keserse sin puanın 24 oluyor ve sinnerlığın gidiyor.Eğer bunu 100 yaparsan wretch oluyorsun ve bu hiç bir şekilde silinmiyor,sürekli blue phantomlar sana invade e geliyor.3 4 saat boyunca aralıksız invade yediğimi bilirim bensoul kaybetmek çok koymuyorda humanity kaybetmek koyuyor ya gidip farelerden yada direk humanityler den farm yapmak lazım yoruyor adamı ben ds2 nin son zamanlarına denk geldim ps4 de ben oynarken çok nadir invade yiyordum yada yerde summon sign görüyordum senin dediğin olayı da ilk defa duyuyorum wretch ne ?
Kafamızda deli sorularHeyecanla bekliyoruz. Dante'nin en ciddi olduğu oyun olacakmış yapımcıların söylediğine göre. Dante'nin yeni hali sanki çok yaşlı duruyor. Asıl merak ettiğim kişi vergil.
Aslında oyun ne olduğunu adında anlatıyor.Monster Hunter World harika bir oyun. Oynayın, oynatın. @Monkey D. Dragon anlatsın ayrıntısını da.
Skyrim’in ilk başta göze batmasa da en zayıf olduğu noktalardan biri, hatta oyunun “yaşlanmasına” en büyük sebep (oyunun çıkış tarihini de unutmadan) dövüş sistemi. Çünkü oyunda dövüş sistemi yok diyebilecek durumdayız. Bu yüzden yeni oyunda melee, ranged ve caster sınıfları için başarılı bir dövüş sistemi olmasını umuyorum. Mesela Dark Souls ya da The Witcher tarzında sıyrılma, bloklama ya da savuşturma mekanikleri. Gizlilik için saklanma, siper alma, gizliliği bozmadan rakibi sessizce öldürmemizi sağlayan özel bitirici hareketler.Gibi gibiTes VI çıkıyor, onlan alakalı konuşak.
Bahsettiğin özellikler Skyrimde de var. Tabi zamanın teknolijisiyle kısıtlı olarak. VI'da daha mükemmel bir dövüş mekaniği sunacaklarına eminim. Benim için ne zaman çıkacağı fark etmez, Bethesda işini umursayarak yapsın, gerisi zaten gelir. Skyrim gibi bir oyunun tek eksiği, bolca bulunan bugları ve yeterli ama mükemmel olmayan dövüş mekaniği ve zamanla sıkıcılaşan mağara sistemi. Grafikler zamanına göre mükemmeldi bence, şu zamanda yapacakları muazzam grafiklerle ne manzaralar çıkaracak bu canavarlar, merak etmeden edemiyorum...Skyrim’in ilk başta göze batmasa da en zayıf olduğu noktalardan biri, hatta oyunun “yaşlanmasına” en büyük sebep (oyunun çıkış tarihini de unutmadan) dövüş sistemi. Çünkü oyunda dövüş sistemi yok diyebilecek durumdayız. Bu yüzden yeni oyunda melee, ranged ve caster sınıfları için başarılı bir dövüş sistemi olmasını umuyorum. Mesela Dark Souls ya da The Witcher tarzında sıyrılma, bloklama ya da savuşturma mekanikleri. Gizlilik için saklanma, siper alma, gizliliği bozmadan rakibi sessizce öldürmemizi sağlayan özel bitirici hareketler.Gibi gibi