Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Askerlik

'Genel Sohbet' forumunda Erkan12 tarafından 23 Oca 2015 tarihinde açılan konu

  1. AntiNewEra (Üye)
    Mesaj Sayısı 821
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    Emin olmak için gene baktım, doğru yere girmişim.
    Benim normal tecil 2019 Kasım'a kadar olduğu için belki de bende bu yüzden öyle gözüküyor.
    Neyse zaten bu ayın sonuna kadar sevk öncesi hazırlık işlemlerini yaptırmak zorundayım, ondan sonra belli olur kaç kırmızımız kaç yeşilimiz var :D
    Bu arada, yedek subay/komando olmak istiyorum kısmını ne yaptın ?
     
  2. Tyrion Lord of the cüce.

    Tyrion (Lord of the cüce.)
    Mesaj Sayısı 1,983
    Üyelik Tarihi30 Mar 2014
    Ne hazırlık yapacağız yahu? :( Yedek subaylık istedim de komando istemedim...
     
  3. AntiNewEra (Üye)
    Mesaj Sayısı 821
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    Ben de aynı şekilde.
    Sen tecil bozdurdun mu yoksa süresi mi bitti tecilinin ?
     
  4. valanis Üye

    valanis (Üye)
    Mesaj Sayısı 840
    Üyelik Tarihi18 Oca 2017
    İnşallah hocam dediğiniz gibi şubata kalmışımdır güzel olur :D Birde şuan için benim ekstra bir şey yapmam gerekmiyor anladığım kadarıyla değil mi.
     
  5. arcadia Mavi bir kuş var yüreğimde, çıkmaya can atan

    arcadia (Mavi bir kuş var yüreğimde, çıkmaya can atan)
    Mesaj Sayısı 2,133
    Üyelik Tarihi6 Ara 2014
    Aile hekimi hastaneye sevk ederse dördüncü şık da geliyor benim anladığım. Aile hekimi zaten muayene etmiyor bir şeyin var mı diye soruyor yok deyince problem yok. Nitekim ben mecburiyetten rahatsızlığımı söyledim ve sevk edildim. Sevk edilen hastaneye de gidilmek zorunda. Randevu aldım 18 i ne verdi 21 i ne kadar işlemleri halletmem lazım. Ulan öyle kafasız adamlar var ki şu sistemde deliriyor insan. Yahu madem benim sevkimi veriyorsun bari özel durum falan deyin de randevusuz sevk kağıdı ile işimizi halledelim. İnşallah yetişir yoksa çok fena söveceğim
     
  6. Tyrion Lord of the cüce.

    Tyrion (Lord of the cüce.)
    Mesaj Sayısı 1,983
    Üyelik Tarihi30 Mar 2014
    Valla bilmiyorum. Askerlik şubesine gitmen lazım işte ama...
     
  7. Tyrion Lord of the cüce.

    Tyrion (Lord of the cüce.)
    Mesaj Sayısı 1,983
    Üyelik Tarihi30 Mar 2014
    Bozdurdum. 2021 normalde...
     
  8. AntiNewEra (Üye)
    Mesaj Sayısı 821
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    İngilizcen var mı ? Benim gittiğim şubedeki albay dediydi ki İngilizce belgesi getirirsen yedek subaylık şansın artar.
     
  9. Garp the Fist (Üye)
    Mesaj Sayısı 282
    Üyelik Tarihi16 Oca 2013
    Askerlik şubesine git. Giderken yanına diplomanı falan al. kesinlikle hallederler orada 3. ışığı. Askerlik şubesinin onaylaması gerekiyor ama bir sebepten onaylayamamışlar. Sen gidip evrak falan doldurursun hemen hallolur.
     
  10. Dante13 Katakuri > BM

    Dante13 (Katakuri > BM)
    Mesaj Sayısı 640
    Üyelik Tarihi9 May 2016
    +1. Usta birliğin hayırlı olsun.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık