Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Naughty Dog'un yeni oyunu Intergalactic'e detaylı bakmak için yeni fırsatım oldu.

Goty gösteriminde fragmanı gösterdiklerinde ilk başta eyvah modern çağ Sci-Fi oyunu gelecek derken bir anda Retro bir havaya geçiş yapması bende duygu değişimi yaşattı. Modern Sci-fi oynarım ama öyle büyük fanı değilim, Retro'nun ise büyük hayranıyım.
Naughty Dog bildiğin bu ikisini harmanlayıp 80'lerde geçen modern bir oyun yapacak.

Naughty Dog oyunu yaparken Akira ve Cowboy Bebop'dan esinlendiklerini belirttiler.
Hele fragmanın şu kısmına bayıldım.

Fragmandan sonra oyunla ilgili bir Blog yayınlandı ve oyunla ilgili birkaç detay açıkladılar:

- Son 4 yıldır 250'den fazla geliştirici bunun üzerinde çalışıyor.
- Hikaye, uzay seyahatinin 1986'ya kadar önemli ölçüde ilerlediği alternatif bir evrende geçiyor.
- Oyun, yüzlerce karanlık yıl önce iletişimi kesilmiş ve yörüngenin dışında yer alan Sempiria adında bir gezegende geçecek.
- Ana karakterimiz 600 yıldan uzun bir süre sonra yörüngesinden çıkan ilk insan.
- Jordan A. Mun adında o gezegende mahsur kalan tehlikeli bir ödül avcısını oynayacağız.
- Önceki serilerinden öğrendiklerini alıp daha önce yaptıklarının her şeyin ötesine taşıyacak, duygusal, karakter odaklı destansı bir yolculuk olacak.
- Naughty Dog tarihinin şimdiye kadarki en derin oynanışı.

Bu arada fragmanda gösterilen sahnelerin oyun içi motoru olduğu belirtilmişti. Kaliteye bakınca Motion Capture'ı yine çok farklı seviyeye taşıyacaklar gibi duruyor.
Karakterin giyim tarzı çok iyi tam 80'ler havasına uygun ve Akira'dan Shotaro Kaneda karakterinden esinlendi.


Oyundaki Porsche ve Adidas detayları.
Bu arada ana karakterin adını Jordan koyup Adidas giydirmek kimin fikriydi acaba :D

Ana karakterimiz Jordan A. Mun'u Tani Gabrielle canlandırıyor.
Oyunda Better Call Saul'da Lalo Salamanca'yı canlandıran Tony Dalton da yer alacak.
Daha önce Obi Wan Kenobi dizisinde ve Eternals gibi yapımlarda oynayan Kumail Nanjiani oyunda Colin Graves karakterini canlandıracak.
Şu anlık oyunda yer alacağı belli olan bir diğer kişi ise Naughty Dog'un vazgeçilmezi Indiana Jones, Uncharted ve The Last of Us'da Joel'i canlandıran Troy Baker.

İnstagram algoritmam falan hep Retro şarkılarla dolu ve retro sevenler bilir ki bir retro yapımında şarkı inanılmaz önemli.
Fragmanın sonundaki soundtrack baya iyiydi o konuda umutluyum. Oyun içi şarkılar için Grammy kazanan Trent Reznor ve Atticus Ross ile anlaşmışlar.
Hatta konusu açılmışken size ölmeden önce yapmak istediğim şeylerden birini söyleyeyim.
Bir gün inşallah Tokyo'ya gidip Nissan Skyline kiralayıp bir akşam retro şarkı eşliğinde Tokyo Highway'de gazlamak.

Gameplay - Kombatı aşırı merak ediyorum çünkü kuru kombattan ziyade Naughty Dog'un en iyi yapığı şey her alandaki ''Feedback'' yani oyunda ne yaşanırsa yaşansın oyuncuya çok iyi iletebiliyorlar bunu. Feedback'i sağlam bir kombat ise bir oyun deneyimini arşa çıkaran unsurlardan biri bana göre.
The last of Us 2 ve Sekiro kombatının benim için çok ayrı bir yerde olmasının sebebi de bu.
Mesela örnek verecek olursak tlou2 de birisinin boğazına bıçağı sapladığımda benim oynadığım karakter ile bıçağı yiyen kişinin tepkimesi olsun veya bacağına sıktığımdaki tepkimesi kusursuz. Mesela Intergalactic fragmanın sonunda karakterimizin düşmana atladığı sahneye tekrar bakın ve karakterin nasıl bağırdığını iyi dinleyin.

Dolayısıyla bu oyunda şimdiye kadarki en derin oynanışın olacak olması beni ister istemez heyecanlandırdı ama maalesef o konuda hiçbir şey göremedik.
Hatta hiçbir şey görmedik sadece konsepti görmüş olduk bir nevi. Büyük ihtimalle gameplay çıkışa yakın bir zamanda gösterilir diye düşünüyorum.
 
Ghost Of Tshushima'yı bitirdim dün. Oyun görselliğiyle, atmosferiyle gözünü öyle boyuyor ki ilk act çok keyif alıyorsun. Sonra düşe düşe dibe çakılıyorsun. Bit artık dedim bir yerden sonra...

Hikaye çok tahmin edilebilir oluyor ve aşırı ruhsuz. Görevler birbirinin tekrarı ve oynanış bir yerden sonra sıktığı için aynı görevleri yapmak feci bayıyor. Sakai zırhını tamamen güçlendirip teke tek dövüşe başladığında sırasıyla 6 adamı birden alıyordum ki hızlıca bitsin diye.

Yan karakterlerin ve destansı hikayelerin yan görevleri en çok beğendiğim şey oldu. Merak ettiriyordu baya ne olacağına dair. Görevi yapma isteği oluyordu baya. İşikava usta ve Masako Hanımın görevleri ana hikayeden daha çok keyif verdi.
 
Ghost Of Tshushima'yı bitirdim dün. Oyun görselliğiyle, atmosferiyle gözünü öyle boyuyor ki ilk act çok keyif alıyorsun. Sonra düşe düşe dibe çakılıyorsun. Bit artık dedim bir yerden sonra...

Hikaye çok tahmin edilebilir oluyor ve aşırı ruhsuz. Görevler birbirinin tekrarı ve oynanış bir yerden sonra sıktığı için aynı görevleri yapmak feci bayıyor. Sakai zırhını tamamen güçlendirip teke tek dövüşe başladığında sırasıyla 6 adamı birden alıyordum ki hızlıca bitsin diye.

Yan karakterlerin ve destansı hikayelerin yan görevleri en çok beğendiğim şey oldu. Merak ettiriyordu baya ne olacağına dair. Görevi yapma isteği oluyordu baya. İşikava usta ve Masako Hanımın görevleri ana hikayeden daha çok keyif verdi.
Boş oyun ya. Grafikleri iyi hoşta manzara izlemeye girmiyoruz oyuna. Hikaye desen tırt karakterler desen tırt oyunun ruhu zaten yok dediğin gibi. Kombatı da eh işte denir bir ara bunu sekiro ile kıyaslayanlar vardı kombatta hskshsks benzer zaten değil de keşke yakın derecede iyi olsaydı da biraz oynatabilirdi kendini.

Bazı kişiler tlou2 nefretinden dolayı bu oyunu goty olmasını istiyordu da cidden yakın bile değillerdi. Ac lerle kıyaslanır anca
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 3, Ziyaretçi: 4)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık