Bazı diyaloglarda masaüstü rol yapma oyunu gibi zar olayı çıkıyor. Yeteneklerine göre ve daha önce yaptığın seçimlere göre olasılığın düşüyor ya da artıyor. Bunu eksi puan olarak sana gösteriyor. Ayrıca düşünce diyarı diye farklı bir yetenek bölümü var. Burada diyaloglara ve seçimlere göre düşünceler çıkıyor ve bunları içselleştiriyorsun. Bu da sana kalıcı etkiler bırakıyor. Örneğin feminist düşünceler gibi. Bunu içselleştirdiğinde erkeklere karşı otoriten artıyor.
Tabi bu olması gereken şey ama hoşuma giden şey en küçük seçiminin bile bir etkisi olması. Oyunun açılış sekansında sarışın ablayla sohbet esnasında seçtiğimiz seçimler oyunun ilerleyen kısımlarında karşıma çıktı ama bu seçimler etki etmeyeceğinizi düşündüğünüz seçimler. O an karakterle bir diyalog içindesiniz ve yaptığınız seçimler gidişatı etkileyeceğini düşündüğün kritik seçimler değil. Bir bakıyorsun sırf karaktere onu söyledim diye eksi puan alıyorum o o seçimde.
Hikaye ilerledikçe işin polisiye tarafı daha da ağır basmaya başlıyor. Karakterimin ilk haliyle son hali arasında baya fark var. Gün, gün ilerliyor oyun. Zaten hikaye gereği ilk gün karakterimiz kim olduğunu öğrenmeye çalışıyor. Tamamen b.ka batmış bir şekilde karşımıza çıkıyor. Hiçbir şey hatırlamamış bir halde buluyoruz. Ben zeki bir karakter yaptığımdan karakterimin dayanıklılık yerlerdeydi. İlk gün cesedin yanına bile yaklaşamadı. Kusuyordu.
Cesedi bile milletten yardım alarak indirdim. Otopsisini 3.gün yapabildim. İlerleme kaydetmek önemli baya. Günler ilerledikçe o şehirde de değişiklikler oluyor. Yeni karakterler geliyor ya da şehir içinde bir değişiklik yaşanıyor.