Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Spoiler] 999 Spoiler Metin ve Resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
- Ace left a message informing Kaido that he destroyed the statue of the two, and he is a warning to him

we have a panel of (adult) Blackbeard in flashback. he is on ship with ace and marco talking...

----

Ace Kaido'ya ,Onun iki heykelini yıkıp ona bu şekilde bir mesaj göndermiş.

Bir tane BB flashback'i görüyoruz. O gemide marco ve Ace'le konuşuyor.

Chapter 999: "The sake I brew while waiting for you".

Chapter starts with a flahback. Ace went to Onigashima to help children who are kidnapped there. However Kaidou and high ranking executives from Beast Pirates have sailed from the island at that time. So Ace ends up beating all fodders until he meets Yamato.

Ace's crew urge him to go back but Ace is annoyed that someone this strong isn't even a captain, so he intends to fight Yamato. Though she has no obligation to protect the island, Yamato is bored so she will be Ace opponent.

Ace notices Yamato's handcuff and says her "children cannot choose their parents". Ace adds she can't let they bind her heart too. Yamato is angry and destroys the dragon statue. Ace starts to like her, so he punchs the statue with his fire fist and claims responsibility saying it's his warning for Kaidou.

That night, Yamato and Ace tied up Kaidou's men and then drank sake with each other. Yamato says she'll leave the island as soon as she can take the handcuff off. Then she asks Ace whether the new generation of strong people that are emerging all over the world. Ace says there's "Caven-something", "Kid" from South Blue, "Law" from North Blue, "Bege" from West Blue... But the strongest one will be his brother, who will set sail soon.

Back to the present, Yamato reveals to Momonosuke she is Kaidou's daughter. Momonosuke is terrified but they come to an understanding. Momonosuke asks why Yamato mentioned Ace.

Yamato: "Because he is..."

Cut to Tama, she talks to Nami about how she wants to become a kunoichi as she promised with Ace. Then she learns from Nami that Ace is Luffy's brother.

Cut to the Live Floor, Queen tells everyone to stop Marco at any cost. Marco tells Robin and Brook to run into the castle. He then carries Zoro and flies to the ceiling.

Marco thinks back to his days with Shirohige Pirates in a new flashback. Ace asks Shirohige to attack Kaidou since he has a promise to fulfilled. Izou and Marco explain that they only knew about Oden's death years after it happened. After that, they talked about attacking Wanokuni many times but stopped since they know what will happen if they attack Kaidou, there will be many sacrifices.

Ace asks Shirohige to let him go alone. Shirohige is angry saying Ace is ahead of himself thinking that he can defeat a man Oden can't win against. Then Shirohige beats Ace up.

Teach laughs and says he understands Ace want to get a "big-name's head". Marco replies that is not what Ace is after. Marco and Izou talk to Ace, they say that as soon as Shirohige gives an OK sign, they will go with Ace to Wanokuni.

Back to present. King and Queen transform into dinosaurs and block Marco. Queen has guns in his mouth and shoots Marco, but bullets run through him. Queen and King say Marco it's no use now, the samurai will be dead soon and, after Momonosuke is killed, the war will be over. While Marco grabs Zoro with his legs, he replies.

Marco: "If you think it can end that easily then you're too naive.
What you're fighting against is the "new era" itself!!"

Cut again to Nami and Tama. Nami says it's OK, they will follow Tama's plan.

Cut again to Yamato and Momonosuke. Yamato tells Momonosuke that Ace is Gol D. Roger's son and the "sworn brother" of Luffy.

Yamato: "Out of all the pirates in the world, the one who you found and brought to Wanokuni is Luffy.
This must be the work of fate itself.
After all, Luffy has a "D" in his name...!"

When Yamato finishes, she pulls out Oden's journal.

Cut to Onigashima's rooftop. Big Mom is waiting for Luffy with Kaidou. Zeus and Prometheus ate cloud and fire so now they are back to 100% strength. Big Mom says Kaidou he can kill whoever he wants but he must leave Nico Robin alive.

Kaidou: "Isn't there a three-eye race girl in your crew? Can she not read the ancient letters?"

Big Mom: "I don't know but I can't wait for her eyes to truly open anymore."

Big Mom asks where Kaidou intend to drop the island. Kaidou replies he'll drop it on top of the castle, the symbol of Kozuki.

Big Mom: "So is the Road Poneglyph there?"

Kaidou: "Isn't it a bit too fast to reveal your true intention?"

Big Mom: "Don't look down on me!
Even right now, I still regard you as my younger brother.
Remember, the day Rocks fell! I was the one who gave you "Uo Uo no Mi, mystical type" (Uo=fish) on God Valley!!
That is the debt you will owe me forever."

Kaidou: "Say whatever you want. Let's just deal with it after..."

Big Mom and Kaidou: "We find the One Piece!!!"

End of chapter. In next issue, chapter 1,000!!!

Son düzenleme:
Chapter 999: Seni gözlerken beklettiğim Sake

Bölüm bir flashback ile başlıyor. Ace , Onigashima'ya oraya kaçırılmış çocukları kurtarmak için gider. Ancak Kaido ve yüksek seviye yöneticiler o sıralar adada değillerdir. Bu yüzden Ace Yamato ile karşılaşana kadar önüne çıkan tüm çöpleri yere serer.
Ace'in tayfası onu geri dönmeye ikna etmeye çalışır fakat Ace bu kadar güçlü birinin bile kaptan olmamasına iç geçirir, bu yüzden Yamato ile savaşmak ister. Fakat Onun adayı korumak gibi bir zorunluluğu olmamasına rağmen, Yamato'nun canı sıkkındır bu yüzden Ace'in rakibi olur.

Ace Yamato'nun kelepçelerini farkeder ve çocukların ailelerini seçemeyeceğini söyler. Yamato öflelidir ve ejder heykelini yok eder. Ace ondan hoşlanmaya başlar ve o da ateş yumruğuyla heykeli yumruklar ve bunun Kaido için bir uyarı olduğunu anlatacak şekilde sorumluluğu alır.

O gece, Yamato ve Ace Kaido'nun adamlarını bağlar ve sake içerler. Yamato, kelepçeleri çıkarır çıkarmaz adayı terkedeceğini söyler. Daha sonra da Ace'e tüm dünyada ortaya çıkan yeni neslin güçlülerini sorar. Ace ,Cavenlı birşey, Güney Mavi'den Kid , Kuzeyy Mavi'den Law, Batı Mavi'den Bege'den bahser. Ama en güçlülerinin yakında yola çıkacak olan kardeşi olacağını söyler.

Sahne günümüze döner, Yamato Momonosuke'e Kaido'nun kızı olduğunu söyler. Momonosuke korkar fakat anlar. Momonosuke neden Ace'ten bahsettiğini sorar.
Yamato: Çünkü O,...
Tama Sahnesi, Otama Ace ile sözleştiğini gibi nasıl Kunoichi olmak istediği hakkında Nami'yle laflaşır. Daha sonra Ace'in Luffy'nin abisi olduğunu öğrenir.

Canlı Kat sahnesi. Queen herkese ne pahasına olursa olsun Marco'yu durdurmalarını söyler. Marco, Robin ve Brook'a kaleye doğru koşmalarını söyler. Daha sonra Zoro'yu taşır ve tavana doğru uçar.

Flashbackte Marco'nun Beyaz Sakal Korsanlarıyla olan günlerini görüyoruz. Ace Beyazsakal'dan Kaido'ya saldırmasını istiyor çünkü yerine getirmesi gereken bir sözü varmış. İzou ve Marco, Oden'in ölümünü ancak yıllar sonra öğrendiklerini açıklıyorlarmış. Bundan sonrasında da, çok sefer Wanokuni'ye saldırmak hakkında konuşmuşlar fakat eğer Kaido'ya saldırırsalar çok fazla canlar yiteceği bildikleri için bildikleri için durmuşlar

Ace BeyazSakala'dan tek başına gitmesine izin vermesi ister. Shirogihe öfkeli bir şekilde Oden'in kendisine karşı kazanamadığı adamı yenebileceğini düşünmekle Ace'in kendini abarttığını söyler. Daha sonra Ace'e sopa çeker.

Teach güler ve Ace'in büyük isimli kelleleri istiyor olmasını anladığını söyler. Marco, Ace'in peşinde olduğu şeyin bu olmadığını söyler. Marco ve Izou Ace ile konuşur, ona Babalık olur işaretini verir vermez, onların da Ace ile birlikte geleceklerini söyler.

Sahne günümüze döner. King ve Queen Dinozor formlarına dönüşürler ve Marco'yu engellerler. Queen ağzındaki silahla Marco'yu vurur fakat kurşunlar içinden geçer. Queen ve King , Marco'ya bunun şu an faydası olmayacağını ve samurayların yakında ölmüş olacağını ve Momonosuke öldükten sonra da savaşın bitecek olduğunu söyler. Marco ayaklarıyla Zoro'yu çekerken, O da şöyle karşılık verir.

Marco:' Eğer gerçekten bunu bu kadar kolayca sonlanacağını düşünüyorsanız, çok safsınız.
Karşısında savaştığınız şey Yeni Çağın kendisi.

Nami ve Tama sahnesi.... Nami her şey iyin olduğunu ve Tama'nın planını takip edeceklerini söyler.

Yamato ve Monosuke sahnesi... Yamato Momonosuke'ye Ace'in Luffy'nin yeminli kardeşi ve Gol D. Roger'ın oğlu olduğunu söyler.

Yamato: 'Dünyadaki tüm korsanlar içerisinde, Wanokuniye bulup ve getirdiğin Luffy.
Bu kaderin bir cilvesi olmalı.
Bunların da ötesinde , Luffy isminde bir D'ye sahip.

Yamato bitirdiği sıra Oden'in seyahatnamesini çıkarıyor.

Onigashima'nın tepesinde. Big Mom Kaido ile birlikte Luffy'i bekliyor. Zeus ve Prometheus ateş ve bulut yediler bu yüzden %100 güçlerine geri dönmüşler. Big Mom, Kaido'ya kimi isterse öldürebileceğini ama Nico Robin'i canlı bırakması gerektiğini söylüyor.

Kaidou: Tayfanda üç gözlü bir kız yok muydu? Antik harfleri okuyamıyor mu?

Big Mom: 'Bilmiyorum fakat artık cidden onun gözünü açaması için daha fazla bekleyemem.

Big Mom Kaido'ya, adayı nereye bırakmaya niyetli olduğunu sorar. Kaido da Kozuki sembolu olan Kalenin üstüne bırakacağını söyler.

Big Mom: Demek Yol Poneglifi burada?

Kaidou: Gerçek niyetini göstermek için birazcık erken değil mi?

Big Mom: Beni küçümseme
Şu anda bile , seni hala küçük erkek kardeşim olarak görüyorum.
Hatırla!!!, Rocks'ın düştüğü gün, Sana Uo Uo no Mi, Mistik tip (Balık) şeytan meyvesini Tanrı Vadisinde veren bendim.

Kaidou: Ne isteyecek olursan ol, bununla sonra uğraşalım...

Big Mom ve Kaido: '' One Piece!! 'i bulduktan sonra..

Bölümün sonu. Bir dahaki sayıda, 1000. Bölüm!!

Son düzenleme:
Hmm olabilir aslında ama o zaman found demesi saçma. Eğer yukarıdaki after dan sonrası için diyorsalar dediğin doğru. Aslında hikaye gereği dediğin olmalı da. Grammar daha oncelikliydi benim için.:D
evet önce kaidou konuşuyor sonra beraber cümleyi tamamlıyorlar, yani

say whatever you want. Let's just deal with it after we found the one piece

yani

istediği söyle koca karı, bunu one piece i bulduktan sonra halledelim

edit: veya devrik cümle ile de söylenebilir falan

Spade Pirate 1: Stop, Ace!!
Spade Pirate 2: Let's go back!!
Ace: Gasp... Wheeze... Who are you?! Identify yourself!!
Yamato: Huff... Huff... YOU identity yourself!!!
Ace: I am Ace!!
I'm here to take Kaido's head!!!

---
SP1: Dur Ace!!!
SP2Hadi Geri Dönelim!!
Ace:Sen Kimsin?Kendini Tanıt!!
Yamato:Sen Kendini Tanıt!!1
Ace:Ben Ace'im!
Ace:Ben buraya Kaido'nun kafasını almaya geldim!!

Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık