bir de büyücüler kasıtlı olarak early de daha güçsüz yapılıyor . syndra, sol , viktor hepsi oyun uzayınca açılan şampiyonlars döndü. (syndra earlyde de güclü de) eskiden viktor ile ilk base de e yi geliştirip üstünlük alabiliyordun ama şimdi koridor safhası neredeyse bitince e upgrade oluyor. ne anladım bu işten. riot kasıtlı olarak büyücülerin orta oyuna olan etkisini düşürüyor bence.Bu sizin dediğiniz 10 yıl önce de vardı. Aynı iİtem sorunları o zamanlarda da vardı. Ama o zamanlar en güçlü lane idi mid idi.
Midde kartopu heroları çok fazla var. En ufak değişiklikle bi anda metanın en güçlü herosu ya da en güçsüzü olabilen şampiyonlar fazla. Gerçekten dengelemesi zor fazlaca şampiyon var. Ama dediğinde haklısın. Eğer karşıda kasmış bir tank varsa hiçliği daha erken çıkmak zorunda kalıp rabadonu en sona bırakmak zorunda kalıyorsun. Çoğu zaman da rabadon çıkamadan oyunlar bitiyor. Şuan olan şey bu. Top lane de en çok oynanan ilk 5 şamiyonun 4 ü tank.(orn,sion,ksante,malp) Yani oyun süreleri nispeten daha kısa sürdüğü bu metada bu büyük bir problem.Bide yetmezmiş gibi bu herolar tek atıyor. Takımları ap hasara ihtiyacı olmasa kimse oynamaz zaten herkes mide tank alır. Zaten mide ksante, naut fln almaya başladılar. Platin eloda maçlar ortalama 28 dk sürüyor. 35 dk dan aşağı maç olmayan dönemleri hatırlıyorum. Şuan kontrol büyücülerin çok az oynanmasının bir başka sebebi bu. İlk 20 de 4-5 tane var sadece. Herkes tanklarla hiç uğraşmadan arkaya sarkabilecek suikastçı tarzı şampiyonlar alıyor soloq da midde.
Eskiden hextech vardı can çalmalı. Ahri, kata ve eski lb gibi herolara çıkarlardı. Çok op oluyordu. Ap herolarına can çalma gerçekten oyunu bozan bir olay. Alan hasarı olan şampiyonlara can çalma verirsen bu büyük problem oluyor. Kimse tank oynamaz o zaman. Benim vurduğum hasardan daha fazla can çekiyor ve birde cc atıyorsa ben neden tank oynayım der.