Yeni GoW serisi gibi sinematik anlatımlı, yüksek bütçeli aksiyon oyunu kaç tane var ki. Değerini bilmemiz lazım.
200-300 milyon bütçeyi gömdükten sonra bu kaliteyi yakalamama şansın yok. Benim üzüldüğüm de bu şahsen. 2018'e hikaye açısından laf etmem ama Ragnarok için insanlara "hikayesi iyiydi" dedirten tek şey harcanan para.
Bu teknoloji ve bütçeyi versen çok daha iyi bi iş çıkaracak insanlar vardır piyasada.
Aksiyon açısından ben sitedekiler kadar kötü bulmadım ragnarok'u. Tekrar tekrar oynama sebebimdi hatta. Hasarım iyiydi.
Gereksiz build yapma sistemini bulaştırmasalar bu kadar sorun yaşamazdı insanlar. Biri mob'a 20 kere vuruyorum diyor, başkasına bakıyorum en zor boss'u max zorlukta 5 saniyede kesiyor.
Kameranın yakınlığından nefret ediyorum ama youtube'da bu oyuna en çok içerik üreten, gow 2018'i 5000 saat oynadım diyen adam da benle hemfikir zaten bu konuda.