Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tanıtım] Path of Exile 2 (2024)

İstedikleri para 15 dolar. Bunun karşılığında sana sadece ea oynama hakkı vermiyor oyun içi puan veriyor ki bu oyunu uzun süre oynamak istiyorsan ihtiyacın olabilecek tüm envanterleri alırsın neredeyse onunla. 15 dolar vereceğin herhangi bir güncel oyunu da büyük ihtimalle donunda sallayacak kadar sağlam bir deneyim sunuyor daha ea sürecinde olmasına rağmen.
Türkiye için 15 dolarmış sanırım normalde 30 dolar o paket. Çok bir para değil yine de tabi bence hakkını verir zaten parasının. Ea sürecinde oyun oynamam genelde ama bu sefer düşünüyorum. Oyun içi puan verilmesi güzelmiş.
 
Kekem bir önceki karakterini izlerken oyuna verdiğim 6 puanı değerlendirmeye almıştım ama şuanki karakterini izleyince oyunun 6 puanı hakettiğini anladım sen de hakediyorsun kardeşim lütfen bir önceki saçmalığa dönme yine xD
Skiller biraz çeşitlense daha oynanabilir olur da bu haliyle zor:d
İlk oyundaki daha basitti ve anlaşılırdı üstelik ilerlemesi de kolayı. Bundaki endgame içeriğini ilk oyundaki karakterimizle bile oynasak sıkıntı ki poe 2'deki karakter ilk oyundakinin yarı gücünde falan
Poe1'de de meta build oynamıyorsan end gamede zorlanıyordun. Burada o zorlanma daha fazla tabi.
Elder oyuna geldiğinde atlasla nasıl uğraşıyorsak burada da öyle uğraşıyoruz, tek fark burada daha belirsiz. Yeni bir şey oynuyormuşum hissi çabuk kayboluyor end gamede. Bundan rahatsız oldum açıkçası. Levelling de bir o kadar modern arpg nasıl olmalının cevabı niteliğinde. Aynı insanların ellerinden çıkmamış gibi.
 
Skiller biraz çeşitlense daha oynanabilir olur da bu haliyle zor:d

Poe1'de de meta build oynamıyorsan end gamede zorlanıyordun. Burada o zorlanma daha fazla tabi.
Elder oyuna geldiğinde atlasla nasıl uğraşıyorsak burada da öyle uğraşıyoruz, tek fark burada daha belirsiz. Yeni bir şey oynuyormuşum hissi çabuk kayboluyor end gamede. Bundan rahatsız oldum açıkçası. Levelling de bir o kadar modern arpg nasıl olmalının cevabı niteliğinde. Aynı insanların ellerinden çıkmamış gibi.
Poe'de zorlanma kırmızı maplerde başlardı. Bunda başından beri zor ve haritaların devasa büyüklüğünden, üstüne rare kovalama saçmalığından ötürü yersiz vakit alıyor. İlerleyişin de belirsiz olunca insan amaçsızca herhangi bir ilerleme kaydettiğini hissetmeden oradan oraya sürükleniyor. Endgame haritasının zoomu azaltmaları çok daha geniş bir haritayı görebilmemiz ve bu pinnacle boss kovalama işini altına sağlam hikayeler ekleyerek artırmaları lazım. Zamanla olur ama önce kafa yapıları değişecek biraz
 
Poe'de zorlanma kırmızı maplerde başlardı. Bunda başından beri zor ve haritaların devasa büyüklüğünden, üstüne rare kovalama saçmalığından ötürü yersiz vakit alıyor. İlerleyişin de belirsiz olunca insan amaçsızca herhangi bir ilerleme kaydettiğini hissetmeden oradan oraya sürükleniyor. Endgame haritasının zoomu azaltmaları çok daha geniş bir haritayı görebilmemiz ve bu pinnacle boss kovalama işini altına sağlam hikayeler ekleyerek artırmaları lazım. Zamanla olur ama önce kafa yapıları değişecek biraz
Evet, düzenlenmesi gereken çok fazla detay var. Haritaların coğrafyasına yapılan dokunuş hoş olmuş ama bu coğrafyalarda yaptığımız grindle de etkileşimde olmalı. Düşürülen eşyaların statlarından, uniqlerin tiplerine kadar. Yaratıkları çeşitlendirip geçmişler. Çok fazla yaratıcı dokunuş yapılabilir ki bunu yapabileceklerini gösterdiler.
Pasif ağacını besleyecek aktif yetenek çeşitliliği de sıkıntı, 12 class 36 ascendant için düşünülmüş tamam da bu hali baya boş tarlada takılıyoruz gibi.
 
Bugün defalarca yüklenme ekranında donma sorunu yaşadım. Resmen oyundan soğuttu. Düzeltmeleri lazım bu sorunu. Kaç kere hard reset yaptım hatırlamıyorum bile.
 
Evet, düzenlenmesi gereken çok fazla detay var. Haritaların coğrafyasına yapılan dokunuş hoş olmuş ama bu coğrafyalarda yaptığımız grindle de etkileşimde olmalı. Düşürülen eşyaların statlarından, uniqlerin tiplerine kadar. Yaratıkları çeşitlendirip geçmişler. Çok fazla yaratıcı dokunuş yapılabilir ki bunu yapabileceklerini gösterdiler.
Pasif ağacını besleyecek aktif yetenek çeşitliliği de sıkıntı, 12 class 36 ascendant için düşünülmüş tamam da bu hali baya boş tarlada takılıyoruz gibi.
Beni bu konuda en çok rahatlatan şey ea için normalde endgame koymayacak olup buna sonradan karar vermiş olmaları ve acele ile bunu getirmiş olmalarında. Actlere uzun süredir emek verildiği belli ve harita büyüklüğü hariç ortaya çok güzel bir iş çıkmış. Üzerine uğraşacak vakitleri olduğunda gelen her türlü feedbacke önem verip ayar çekiyorlar. Bir yılı var bu işin rahat.
 
Beni bu konuda en çok rahatlatan şey ea için normalde endgame koymayacak olup buna sonradan karar vermiş olmaları ve acele ile bunu getirmiş olmalarında. Actlere uzun süredir emek verildiği belli ve harita büyüklüğü hariç ortaya çok güzel bir iş çıkmış. Üzerine uğraşacak vakitleri olduğunda gelen her türlü feedbacke önem verip ayar çekiyorlar. Bir yılı var bu işin rahat.
Beni de rahatsız eden bu. Bu oyunu 2019'dan beri yapıyorlar diye biliyorum endgame'e son aylarda odaklanmaları saçma olmuş. Oyuncu kitlesi belli ne için oynadığı belli. Üstelik güzel olan şeyleri casual tayfaya yönelik yapmak için basitleştirmeleri de saçmalık.
 
Beni de rahatsız eden bu. Bu oyunu 2019'dan beri yapıyorlar diye biliyorum endgame'e son aylarda odaklanmaları saçma olmuş. Oyuncu kitlesi belli ne için oynadığı belli. Üstelik güzel olan şeyleri casual tayfaya yönelik yapmak için basitleştirmeleri de saçmalık.
Önce actları koyup bu süreçte endgameye yoğunlaşacaklardı büyük ihtimalle. Yoğun ilgi gelince yarım yamalak bir hali sürmüşler işte oyun içine.

O crafting geri gelecek
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 4, Ziyaretçi: 7)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık